https://gamiciler.wordpress.com/2020/04/24/bolum-19-hakureimu-koyu/
-----------------------------------------------------
Yuna'dan laneti çıkardıktan sonra İmparator tarafından Orta Seviye görevleri almaya başladım. İlk görevim:
Orta Seviye
Görev: Hakureimu Köyü'ne Musallat Olan Devleri Öldür
DİKKAT: O alanda Dev Şefi bulunmaktadır. 3.kademe kişiler bile Dev Şefi'ni zor katleder. Dikkatli olun.
Kıçımın dikkatli olunu.. beni kolayca ortadan kaldırmak için verilmiş bir görev.. ama bilmiyorlar ki, bu görevler gücüme güç katıyor.
Saat gece 1'i gösterirken Mavi katanam ile konuşuyordum, bana cevap vermese de beni anladığını düşünüyordum.
Sonra aklımda geldi, ona daha isim vermemiştim.
"Alcade'e ne dersin?"
Kılıç gri renginden mavi renge dönmeye başlamıştı.
Tek yapmam gereken bu muydu?
"O zaman, senin adın Alcade!"
Kılıç bir kere daha parladı. Kılıcı kınına geçirip paltomu giydim ve Devleri katletmeye yola koyuldum.
Evden çıkarken herkesin uyuduğuna emin olmam gerekiyordu. Hana'nın odasına baktım, uyuyordu.
Kaori, o da uyuyordu.
Yuna, o da uyuyordur- yatağında yok!?
Bir anda biri arkamdan bana dokundu.
Yuna pijamaları ile karşımda duruyordu. Pijamasının şapkası yana doğru sarkmış, pijamasının tek omuzu düşmüştü.
"Kai..?"
"Yuna?"
"Bu saatte *esner* nereye gidiyorsun?"
"Küçük bir işim var, hemen döneceğim."
Yuna'nın yanından geçip giderken Yuna paltomu çekiştirdi.
"Dikkatli ol, tamam mı?"
"Tabi ki olacağım."
"Tamam o zaman.."
Yuna kapısını açıp odasına geçerken bende evin kapısından dışarı çıktım.
Evin dışı birazcık moderndi. Küçük bir havuzumuz bile vardı! Sadece soyluların kullanabileceği söylenen havuza genelde Yuna giriyordu. Ben daha hiç girmedim.
Şöyle, yaşadıklarımızı düşündüm biraz.
Büyük canavarı yendikten sonra Hana'ların kısa süreli kaldıkları Han'a dönüp, onları almıştık. Sonra annemin söylediği yere gidip bir ev satın almıştık. Yuna ödemek istedi fakat kendi param yeterliydi.
Evi tamamen satın almak istemiştik, kira ödemek gibi stresli bir şeyi yapamazdım. Adam annemin hatırına indirim de yapmıştı. Yapmasaydı yine de satın alacaktık fakat seve seve kabul ettik.
Evi dekore etmesi 1 günümüzü almıştı. Eve girdiğimizde karşınıza büyük bir salon çıkıyordu. Sonra salonun ön, sağ ve sol tarafından ayrılan koridorlar.
Sağ tarafta erkekler, sol tarafta kızlar kalıyordu. Ön tarafta ise tuvalet, mutfak, eğitim alanı gibi yerler vardı.
Bulabileceğiniz en modern yer olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Time I Reincarnated as a Human - Türkçe
FantasyBaşlangıç: 19 Nisan 2020 Bitiş: 7 Mayıs 2020 Bölüm Sayısı: 30 Eski bir savaş tanrısı olan Benkei sonsuzluk evrenine ulaşmadan önce... Farklı Dünya paradoksuna düşmüştür. Bir yandan yetişimine devam edip sonsuzluk evrenine gitmeye çalışırken yeni ta...