Prezent niespodzianka

85 3 0
                                    

Pov: Klaudia

Prezentem okazał się nowy Iphone 12 Pro Max. Myślałam, że zemdleję ze szczęścia! 

Pov: Paweł

Nagle zaczęło się dziać coś niedobrego:

P: Klaudia, wszystko ok?

K: Trochę mi słabo, zaraz przejdzie.

Nie byłem co do tego przekonany. Dziewczyna zemdlała i prawie upadła na podłogę, jednak na całe szczęście zdążyłem ją złapać.

P: Klaudia, obudź się. Halo, żyjesz?

Już miałem wołać Kasię, jednak Klaudia się obudziła. Cały czas była blada na twarzy, ale coraz bardziej przytomniała. Musiało to być dla niej naprawdę szokujące (rzecz jasna pozytywnie), skoro zemdlała. Po chwili Klaudia wróciła do siebie.

P: Lepiej się czujesz?

K: Tak, już lepiej, dziękuję.

P: Nie ma za co.

K: Ale wgl skąd pomysł na tego Iphona?

P: Jak wygrałaś w konkursie i napisałaś do mnie na Instagramie, postanowiłem wpaść na Twój profil. Tam zauważyłem, że miałaś dość mocno uszkodzony aparat przedni oraz tylni. Była słaba jakość zdjęć, a naprawdę ładne zdjęcia Ci wychodzą. To wtedy tak pomyślałem, że w sumie czemu by Ci nie kupić nowego telefonu. A tak się składa, że ja już zdążyłem sprawdzić ten telefon i ma naprawdę dobrą jakość. Wtedy wiedziałem, że taki mógłby Ci się przydać.

K: Ale przecież on jest bardzo drogi!

P: Zadzwoniłem tu i tam i złożyliśmy się na niego specjalnie dla Ciebie.

K: Czekaj, "złożyliśmy"? Kogo masz na myśli?

P: Jakby to...

K: Nooo...

P: Ja, Dominik, Filip, Kasia z Karoliną, Sylwia, Natalia i Lena.

K: O matko! To już wiem komu podziękować. A jeszcze zapytam, ile ma pamięci?

P: 512G.

K: Ale dużo! Na pewno wystarczy, mój obecny ma 64G i się mieszczę😂.

Nie tak szybkoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz