Pure Blood Vampire

1.2K 73 6
                                    

Bu bölümü yazmamda bana yardım eden en iyi arkadaşıma İrem'e teşekkür ederim.

İYİ OKUMALAR..

Tam kırk dakikadan beri söyleyip söylememe konusunda kararsızdım.Kendime gelmek için ayağa kalkıp lavoboda yüzümü yıkadım.Aynaya bakıp söyleniyordum.Bu kız ne yapacak şimdi?Evet karar vermiştim.Bunu Chris'e söyleyeceğim.Zilin çalmasıyla,derin bir nefes alıp koridora doğru koştum.Chris'in yoğunlaşma dersi vardı.O tarafa doğru nefes nefese koşmaya başladım.Gelen geçen durup bana bakıyordu.Ne yani hiç mi koşan birisini görmediniz? O sırada Chris'in dersten çıktığını görünce onu kolundan tutup durdurdum.Ellerimi dizlerime koyup soluklandım.O ise olanlardan habersizce beni izliyordu.

''Ne oldu Sally? Ne bu soluklanma?Koştun mu?''

Ellerimden tutup doğrulmamı sağladı.Cevap arıyormuşçasına gözlerini benimkilere sabitledi.

''Seninle konuşmamız gereken çok önemli bir konu var.''

Soru işaretleri kafasında çok şiddetli bir biçimde çakmıştı.Onları ben bile görebiliyordum.

''Bunu burada konuşamayız.Dışarı çıkalım.''

30 dakikalık bir zamanım vardı.Bu süre içerisinde dilim tutulmassa ya da ölmessem anlatabilirim.Umarım tepesi atmaz.Birden boynumdaki tılsımın parladığını fark ettim.Yeryüzüne indiğimden beri onu hiç çıkarmamıştım.Şimdi de çıkmak istiyordu anlaşılan.Üzgünüm Sasha şimdi olmaz.Chris'i peşimden sürükleyip dışarı çıkarttım.

''Evet,artık dışarı çıktığımıza göre bana neler olduğunu anlatabilirsin.''

Evet Sally başlıyoruz.

''Şu Jack var ya sen derse girdiğin sırada önümü kestiler iki çocukla beraber.Artık senden vazgeçmemi yoksa seni öldüreceğini söylediler.Onunla birlikte olup bunu bütün okula duyurmalıymışım.Sana söylersem her türlü yine de seni öldürürlermiş.Bir ders boyunca tuvalette ağladım ve ne yapacağımı düşündüm.Ne yapmalıyım Chris! Seni kaybetmek istemiyorum!'' Ani bir çıkış yapmıştım.Ama çok şaşırmış ve kızmış gözüküyordu.Duyguları birbirine karışmıştı sanırım.

''Sana benim yanıma gelmeni söyledim değil mi ?!'' Aniden bu kadar bağarıp kollarımı kıracak kadar sıkması beni fazlasıyla korkutmaya yetmişti.Sanki hiç gelmeyi akıl edemediğimi düşünmüştü.

''Gelmeye çalıştım! Kaç sefer denedim! Ama kollarımdan tuttular! Ne yapabilirdim ki!''

Ben de bu söyledikleri karşısında sinir küpüne dönmüştüm.Hiç çabalamadığımı sanması bana dokunmuştu.O anda hiç beklemediğim bir şey yaptı.Elleriyle kafamı tutup göğsüne bastırdı ve sıkıca sarıldı.

''Sana olan sinirim hala geçmedi Chris.''

''Bu seni sevmeme engel değil.''

Çok ormantiksin ama söylediklerini unutmadım hala.Onu daha fazla hayal kırıklığına uğratmadan sıkı sıkı sarıldım.Kollarını çekip tekrar sıkıntılı sıkıntılı konuşmaya başladı.

''Benden büyük olmasaydı o pisliği kendi ellerimle gebertirdim.Bunu başka biri söyleseydi kafama o kadar takmazdım.Ama o kafasına koyduğu bir şeyi kesinlikle yapar.Sana zarar vermesinden korkuyorum sadece.'' Ellerini tutup rahatlamasını sağlamaya çalıştım.Beni korumak için elinden geleni yapıyordu.Bende bir şeyler yapmalıydım.O an aklıma 2 ay önce yaptığım araştırma geldi.Bu araştırma yüzünden Jack'ten bu kadar çok endişe duyuyorduk.Bu araştırmayı Chris'de biliyor.Partiye gitmeden önce yapmıştım.Yani Jack beni kaçırmadan önce.

***

Bilgisayarı açtım.Biraz v.o'nun sitesine girdim ve sınav tarihlerini öğrenmeye çalıştım.Yanda diğer vampir ırkları hakkında bilgiler içeren bir internet sitesi vardı.Gözüme takıldı ve mouse imlecimi yan tarafa doğru yönlendirmiştim.Siteye tıkladığımda yüzlerce sonuç okunmayı bekliyordu.Gözlerim kamaşmıştı.Ben yüzlerce ırkın bulunduğunu bilmiyordum.Bende bir vampir olduğuma göre bu bilgileri okumam gerekir değil mi? diye düşünmüştüm.En yukarıda bulunan en güçlü  ırk olarak geçen  ''Pure Blood Vampire''di.Merak ettim ve bu en güçlü ırkı aramak için birkaç saat boyunca uğraştım.Araştırmam yorgun olduğum için yarım kalmıştı.Biraz yatağa uzanıp araştırdığım bilgileri kafamda topluyordum.Ve birden istemsizce gözlerim kapanmıştı.

***

O araştırma günüyle ilgili hatırlamak istemediğim tek şey o andı.Jack'in beni kaçırdığı an.Bu araştırmayı yapmış olmama sevindim.Ama gerekli bilgileri toplayamamıştım. Okul çıkışı  hemen eve gideceğim.Zilin çalması ile Chris'le birlikte bahçeden çıkıp sınıflarımıza girdik.Ders çok sıkıcı geçmişti.Sadece olacakları düşünüyordum.Okul zili çalmasıyla beraber sınıftan ilk çıkan ben oldum.Koşarak eve gittim.Yürü mesafesinde olduğu için hemen eve varabildim.Acele çıktığım için Chris'i unutmuştum.Bunu daha sonra telafi ederim diye düşündüm.Şuanda aklımda olan tek şey bu ırkın özelliklerinin ne olduğuydu.Belkide bende bu ırktanımdır.Herkes çok güçlü olduğumu bildiği için ve Edgar'ın kızı olduğum için bu ırktan olduğumu düşündüm.Yol boyunca bu soruların cevaplarını düşünmüştüm.Ve şimdi bilgisayarımın başına oturup sorularımın cevaplarını aramaya başladım.Özelliklerin hepsi beni işaret ediyordu.Özellikleri okudukça aklıma birisi daha gelmişti.Ama buna inanmak istemiyordum.Aşağılara indikçe  gözlerime inanamıyordum.O-lamaz yoksa oda?!!...

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir..Geciktiğim için özür dilerim.Yarın yeni bölüm sizlerle.Dershanem yarıyıl tatilinde bile devam ediyordu.Bu bölümüde orda yazdım zaten.Votelerinizi eksik etmeyin.Hala okuyanlar var bu yüzden teşekkür ederim.İyi yorumlarınızı görünce evde halay çekmeye başlıyorum.Kendinize iyi bakın.Görüşürük <3

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin