Savaşa Hazırlık

2.3K 87 13
                                    

İYİ OKUMALAR..

Ertesi gün yatağımın başında Roseyle karşılaştım.Bana gülümseyip

''Günaydın Sally'' 

''Günaydın Rose'' 

''Hazırlıklara başlayalım mı artık? Ama önce kahvaltı etmemiz gerekecek.Rıhtımın en alt katında donmuş kan dağıtıyorlar.İstersen hemen gidelim zaman kaybetmeden.''

''Aa tabi olur.Hemen aşağı hazırlanıp geleceğim  beni bekleme istersen.''

''Hmm tamam.Ben aşağıdayım.Başkanın yanında.. Sen oraya gelirsin.''

''Peki oldu aşağıda görüşürüz.'' Rose yatağımdan kalktı son birkez bana bakıp kapıyı kapattı.

Yataktan kalkıp boy aynasının karşısına geçtim.Birde ne göreyim üzerinden tır geçmiş gibi görünen bir Sally.Hala yorgunken nasıl hazırlık yapacaktım ki? Ah benim şu herşeye bulaşma isteğim bir gitse Sasha'yla halay çekeceğim.Sasha ben uyanır uyanmaz uçuş moduna geçmişti.(*Kutsal Hayvanlar ile ilgili bilgi*)

(Siz uyanır uyanmaz onlarda harekete geçerler.Beslenme ihtiyaçları yoktur.Yaralandığınız zaman sizi iyileştirir ve sizi korur.Gerektiği zaman size canınızı bile verebilir.)

Dolaptan bir kaç uyumlu kıyafet çıkartıp hızlıca üstüme geçirdim.Ayakkabılarıda ayağıma takıp anahtarlarımıda aldım ve Sasha'da omzumda odadan çıktık.Merdivenden inerken sesler duydum.İstemeden kulak misafiri oldum.Çok anlamasamda konunun benimle ilgili olduğunu işittim.Kafamı birazcık ileri ittirerek kim olduğunu görmeye çalıştım. Rose ve Chris'ti. Benim hakkımda ne konu olabilirdi ki? zaten söyleyeceklerini bana söylemişlerdi.Sasha içeri dalışa geçecekken onu durdurdum kucağıma alarak tılsımın içine girmesini emrettim..Nasıl konuşuyoruz derseniz..Düşüncelerle.Oda anlayıp mor sihrin etkisiyle gözler önünden kayboldu. (Kutsal Hayvanlar sürekli bizlerle birlikte olmazlar.İstemediğimiz yada ihtiyacımız olmadığı zamanlarda boynumuzda duran tılsıma onları hapsederiz.Kendimiz hapsetmeyiz onlar dönüşürler büyü sayesinde.Bu hayvanları edinmekte Edgar sayesindeymiş.Hayvanlarıda ay ışığından oluşturmuş.Yani temiz ve saf bazılarını ateşten güneşten topraktan yada sudan...) 

Hemen konuşmalarını bölüp;

''Ee napıyoruz?'' diye hararetli bir giriş yaptım. Konuşmalarının bölünmesinden hoşnut olmadıkları için gözlerini devirdiler.

Rose sonunda sıkıntılı bir şekilde konuşmaya başladı.

''Şeyy..Sally.Sen arenaya git biz arkandan geleceğiz.''

''Hayır.Hep birlikte gidelim lütfen.'' Ee tabi böle yapacaktım ben olmassam benimle ilgili konuşmaya devam edeceklerdi. Niye bile bile izin vereyim ki? Sonra birbirlerine bakıp kafalarını salladılar.Sandalyelerini itip yanıma geldiler ve uzun koridorda yürümeye başladık.

''Ee Chris ? nasıl bir hazırlık bu ?'' Cevaplanmayı bekleyen gözlerimle kafamı ona yönelttim.O ise benimle hiç göz teması kurmadan cevap verdi.

''İlk olarak başkanım demeni istiyorum Sally.Burası resmi biryer ve ciddi davranılması  gerek.Son olarakta gücünü açığa çıkarmak için çalışmalar yapacağız yani buna hazırlık diyoruz.''

Ne demek başkanım diyecekmişim? Bana yalvaran gözlerle bakan sendin.Özür dileyip duran pişman olan ne ara havalara girdin Chris? Salak.Şu içimdeki şeyleri dışarıyada vursam çok farklı olacak herşey.Rose ise bir şey demiyordu.Rahatlamak için nefes alıp-verişini düzenlemeye çalışıyordu. Ciddiyetimi bozmadan soğuk boğuk sesimle ekledim.

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin