Hala ne yapabileceğim konusunda kararsızdım. Beynimde bin bir olasılığı hesaplamaya çalışıyordum. Nasıl lanet bir işin içine girmiştik biz böyle? Sanki bir şey kanıtlamak istercesine Chris daha fazla sabredemeyip söze başladı.
''Seni gerçekten böyle bir şeye bulaştırmak istemezdim.Kendi hatalarım her zaman başkalarının hayatını etkiledi ve şuanda da sevdiğim kızı etkiliyor. Bütün bunları yapabiliyorsam cezamı da çekmem gerekmez mi? O pislikle beraber olman ne kadar benim için bir ölüm değerinde olsa da senin yaşaman gerekiyor.'' Ardı ardına sıraladığı kelimelerden kurtulmuşçasına rahatladı. Dediklerine anlam veremeyip daha da kızmaya başlamıştım. Böyle bir şeyi gerçekten düşünmüş müydü?
''Bu işin içine beraber girdik beraber çıkacağız! Ağzından çıkanlara dikkat eder misin?!''
Chris daha fazla umut yok dercesine boynunu öne eğdi. Ne kadar böyle desem de benimde aklıma bir şey gelmiyordu ne yazık ki..
Burada durmanın anlamsız olduğunu düşünüp bir yerde oturup karar vermek istedik. İkimizin arasından çıt çıkmıyordu. Tanrılara gitmemiz gerekir miydi?
Jack çoktan ortadan kaybolmuştu. Sasha ise kalbimin derinliklerindeki huzursuzluğu farkedip parıldamaya başlamıştı. Bu kıpırdanmayı farkedip Sasha'yı tılsımdan çıkardım. Zayıf bedenini elime alıp gözlerini gözlerime dikti. Sasha gözünü kırpmadan ciddi bir şekilde bana bakıyordu.
Bu tatlı küçük hayvan sevimli olmasına karşın duygularımı anladığı bu üzgün durumdan hiç etkilenmemiş görünüyordu.Bana bir şeyler anlatmak istiyordu sanki gözleri ile. Chris iki dakikadır tekmeleyerek sürüklediği taştan dikkatini bana ve Sasha'ya yöneltti. ''Ne yapıyor bunlar?''dercesine bir bakış attığına emindim. Ama küçük hayvanımı daha önce böyle görmemiştim. Chris onunla olan aramızdaki bağı koparmak istercesine söze başladı. Bende o sırada Sasha'yı yerine hapsettim.
''Belki de Vampir Okulu'na geri dönmeliyiz? Oradaki eğitmenlere danışmaya ne dersin?''
İlk düşündüğümde saçma gelmişti ama mantıklı tarafları da vardı.
''Bilmiyorum. Düzgün ve akıllıca hareket etmemiz gerekir ama bundan başka çaremiz yok sanırım.''
Uzun bir yürüyüşten sonra varmıştık. Yağmur, ağaçları yıkamış ve çimenler rahatlamışçasına güzel bir koku yaymıştı. Gökyüzü, ay ile dans eden bulutlarla uykuya dalmıştı.
O sırada büyük kapıyı ittirip içeri girdik. Gelmeyeli çok şeyler değişmişti. Okuldaki disiplin daha da azalmış, bencil bir ortam oluşmuştu. Herkes kendini düşünüyor ve zarar veriyor gibi görünüyordu. Eğitmenler etrafta yoktu. Anlaşılan onlarda bu rahatlığa alışmışlardı. Bencillik kanısına nereden mi vardım dersiniz? Salonun dağınıklığından ve birbirine sataşanlardan bu kolayca algılanabilir. Chris ile daha fazla dikkatimizi dağıtmayıp Bay Morgan'ın odasına gittik. Kapısını tıklatıp içeri girdik. Bizi gördüğüne şaşırdığı için aniden ayağa kalktı.
''Hey! Kimleri görüyorum! Bizim değerli çocuklarımız gelmiş.'' Bay Morgan ne kadar iyi bir adam olsa da bu kadar sevecen davranmasına alışık değildik.
Odada ağır bir yemek kokusu vardı. Sanki iki aydır temizlik yapılmamış gibi. Yüzümü ekşitmeden sabretmeye çalıştım. Chris zor durumda olduğumu anlayıp uzatmadan söze başladı.
''Efendim size bir şey danışmak için geldik.'' BM (Bay Morgan) ellerini önünde kilitleyip dikkatlice dinlemeye başladı.
''Okulumuzdan bir öğrencinin tehditine uğradık.Bunu şikayet eder gibi size söylemek çocukça ama kusura bakmayın lütfen. Ben bu öğrenci ile sözleşmeye benzer bir şey imzaladım ve daha sonra gelişen olaylar ile Sally ide tehlikeye soktum. Bu işin içinden çıkamaz hale geldik. Sözleşmeyi okumamıştım ve maddeleri gerçekten çok ağırdı..'' Chris biraz daha konuşmaya devam etti. BM'nin suratında muzipçe bir gülüş ortaya çıktı. Kendini kasıyor gibiydi. Chris'in konuşması bittiğinde daha fazla dayanamayıp gülümsedi.
''İlk öncelikle sizi tebrik etmek istiyorum.'' Şaşkın ifadelerle müdür yardımcısının suratına baktık. Bunun neresi tebrik edilesiydi? Komik suratlarımız üzerine ağzı daha geniş açıldı ve dudak çizgileri kayboldu.
''Neden bahsediyorsunuz?''
''İlk öncelikle bunun bir sınav olduğunu belirtmek isterim.Hayatlarının sonuna kadar Vampirler hep bir sınama içindeydi ve siz bu hazırlamış olduğumuz sınamadan geçen sayılı kişilersiniz.'' Müdür yardımcısının sözlerine hala anlam veremiyorduk. Chris ile birbirimize bakıp tekrar dikkatimizi Bay Morgan'a yönelttik.
''Sizin için daha iyi açıklayacağım.Aslında bunların hepsi bir oyundu. Sözleşme diye bir şeyi ben uydurdum ve Jack'e yapması için ben emrettim. Onun kötü olduğunu hepimiz biliyoruz ama Özel birliğe bağlı olduğu için ona bu oyunu yapmasını istedim. Özel birliği daha sonra açıklayacağım. Gördüğünüz gibi okulumuz fazla rahatlaştı ve kimse hiçbir şeyi umursamaz oldu. Bunun nedeni sizlerle benzer sınamalara girip geçememeleri ve okulumuzda kalamayacak olmalarıdır. Her sınıf için seviyeyi daha da arttırdık ve ona göre sınavlar düzenledik. Sally ve sen çok önemli savaşlar kazandınız. Bu yüzden size baş düşmanınız Jack'i yönlendirdim. Bu sınav ile ileride neden böyle yaptığımızı anlamış olacaksınız. Özel birlik, özel vampir ve insanların gidebildiği iyilerin ve kötülerin ortak eğitim alıp çarpıştığı tek yerdir. Dünyanın her yerinden gelenler ile profesyonelleşeceğiniz bir ortam. Jack'e tüm Vampir Okulu karşı olsa bile, Özel birlik üyesi olduğundan bu görevi yapmak zorundaydı.
''Özel birliğin gerçek adını daha sonra açıklayacağım. Şimdiden toparlansanız iyi olur yakında yola çıkacaksınız. Tekrardan tebrikler.''
Anlam verememişçesine afallayıp olduğumuz yerde kalmıştık. Sasha'nın anlatmak istediği buydu. Bir şeyler olduğunu tahmin etmiştim. Yerimde donmuş bir şekilde beklerken BM aceleci bir şekilde bizi odasından kovmaya çalıştı.
Chris arkamdan itekleyip odadan çıkardı. İkimizde bu Özel birlik saçmalığı ve getirildiğimiz oyuna anlam veremezken, karşımıza bir grup toplaştı.
''Ooo.. Kimler varmış burada? Sınamayı geçen ''özel'' vampirler miymiş bunlar.'' Hepsi bir ağızdan gülmeye başladı.
Başka birisi de söze karıştı.
''Özel birliğin ne olduğunu bilmiyorsunuz. Sizi çiğ çiğ yiyecekler!'' dedi çelimsiz çocuk. Herkes acırcasına bize baktı.
Chris sinirlenmeye başlamıştı. Daha nereye gideceğimizi bilmemenin şokunu üstünden atmaya çalışırken fazla da sinirlenemiyordu açıkçası. Bir sorun biterken diğeri başlıyordu. Şimdi bizi ne bekliyordu?
ÇOOOOK uzun bir aradan sonra kitabı unutmamış olmanızı diliyorum ki ben bile çok az unutmuş olabilirim :D Sınavlarım yeni bitti. Benimkiler iyi gibiydi umarım sizinde öyle geçmiştir veya umarım geçer. Yeni bölümü yarın okuldan geldikten sonra yazarım belki. Vote vermeyi unutmayın! Hoşçakalın! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulu
VampiroVampir Okulu'nda avcılardan korunmak için eğitim alınırken bir vampirin başına gelen olaylar anlatılmaktadır. Aksiyon ve aşk içeren bu hikayeyi keyifle okuyabilirsiniz.