Power İmprisons Sphere

1.2K 87 7
                                    

Multide Power İmprisons Sphere var. İYİ OKUMALAR..

Gözlerimi ellerimle ovuşturdum ve özellikleri teker teker okumaya devam ettim.Lütfen o olmasın!Bu özelliklerin hepsi Jack'tede vardı!Bu nasıl olabilirdi ki!?Ya oda benim soyumdan geliyorsa?! Aslında onu tam olarak tanımadığımı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.O benim çocukluk arkadaşımdı.Şimdi ise düşmanım.Elimdeki her şeyi almaya çalışan bencil bir varlık.Küçükken her sabah sessiz, karanlık, o her an yıkılabilecek gibi görünen köşkten beni o alırdı.Sokağın sonunda duran simsiyah tahtalı korkunç yerden.Halam beni almadan önce o köşkte yaşıyordum.Tabi ona yaşamak denirse..O zamanlar bile sırf oksijen israfı olayım diye doğduğumu sanırdım.Tesadüfen yoldan geçerken bu köşkü görüyor ve merak edip içeri giriyor.Her şey o zaman başlıyor zaten.İlk karşılaşmamızda ondan çok etkilenmiştim.Belki de beni karanlıktan aydınlığa götürecek kişi olarak hayal etmiştim beynimde.Elini önüme uzatmıştı bende nazikçe tutmuştum.Bana hiçbirşeyi sormadı.Ailen var mı ya da neden burada kalıyorsun gibi.Beni sadece sahiplenmişti.Çoğu zaman yanıma gelir oyunlar oynardık.Size hep kendi kendime yaşadım, yalnızdım dedim.Bu okula başlayalıdan beri yaptıkları o eski güzel anıları silip atmama yetti.Şimdi ondan o kadar nefret ediyorum ki...

                                                                                                                                                                                                                                                                                  

***

Aniden gerçek dünyaya dönmemle birlikte bilgisayarın başına hızlı bir şekilde oturup tekrar araştırmaya devam ettim.Tekrar tekrar okumam hiçbirşeyi değiştirmiyordu.Pure Blood Vampire ırkından olan çok az vampir vardır.Yani yaşayan.O ırk Edgar'ın soyu oluyor ve bende o soydanım.Ama çocukluk anılarında Jack'in yaptığı şeylerin hepsi bu özellikleri birebir karşılıyor.Buna hala inanamıyorum! Aynı soydayız! Ve o benim akrabam olabilir! 

 Derin nefes alıp rahatlamaya çalıştım.İlk önce kafamdakileri bir toparlamalıyım.

    O benimle aynı ırktaysa,benimle aynı güce sahipte oluyor.Ve Chris bile eminim onunla başa çıkamaz.Eğer Edgar'ın eski soyundan geliyorsa bu onu daha güçlü ve yenilemeyecek bir hale getirir.Onunla ne Chris ne de ben başa çıkabilirim.Aniden irkilmemle telefondan gelen mesaj sesiyle düşüncelerim yarıda kaldı.Mesaj halamdandı.

''Merhaba Sally.Ne zamandır görüşmüyoruz.Biliyorsun iş görüşmeleri için buradan ayrılmıştım.2 günden beri otelde kalıyorum.Gelip beni görmek ister misin?

Adres:------------''

''Peki,hemen geliyorum.'' Belki halamla görüşmek olayları raya sokmamı sağlar.Anahtarı alıp dışarıya fırladım.Kapıyı kilitleyip,arabamın yanına geldim.Biraz müziğin sesini açıp kafamı dağıttım.Çok uzakta bir otel değildi.Hemen vardım.Yürüyerek gidebilirdim ama halamın bavulları olduğu için arabayı seçtim.Otel şahşahlı değildi.Gayet sıradandı.Vezneye gidip halamın oda numarasını öğrendim.Merdivenlerden hızlı hızlı çıkıp kapısının önünde durdum.Tıklayıp ''Gel'' kelimesinin ardından içeri girdim.Beni görünce mutlu oldu.Aslında bende mutlu oldum.Ne zamandır görmüyordum.Sarılıp,öpüştük.Yatağında oturuyordu.Bende karşısındaki eski kanepeye oturdum.Bugün sık sık dalıyordum zaten bu olanlar yüzünden.Yine dalmışım.Halamın yanıma oturmasıyla kendime geldim.

''Bir sorun mu var Sally?'' Ona söylemelimiydim? 

''E-evet.Bir sorun var.Hatta sorun olmaktan çıkıp felakete dönüşecek.''

''Ne oldu anlat bana.''

''Okulda Jack isimli bir çocuk var.Çocukluk arkadaşım olan hani biliyorsun.Sen gelene kadar onunla vakit geçirmiştim hep.İnternette bir web sitesi gördüm ve vampir ırklarından bahsediyordu.Pure Blood Vampire ırkı en güçlü ırkmış ve Edgar'ın soyunun olduğu ırk.Bende onlardanım ama sanırım Jack'te bu ırktan.Çocukken yaptığı o karmaşık büyüler, çocuk olmasına rağmen bir adamı öldürebilecek kapasitede olan gücü herşeyi kanıtlıyor.Ve okulda erkek arkadaşımı öldürmekle tehdit etti.''

''Sally hatırlıyormusun bilmiyorum.İlk geldiğim gün seninle bir şey konuşmamız gerek demiştim.Daha sonra kaynadı tabiki.O konu buydu.Demekki başımıza böyle kötü bir şey geldi.Anlatmanın tam sırası.Evet bu ırk en güçtü ırk olmasına rağmen baş vampirler bu gücü kötüye kullanan vampirleri etkisiz hale getirmek için bir küre ortaya çıkardılar.O bizim evimizde.Ama bir tahtanın altında saklı.Bize neden verdiklerini düşünüyorsan senin Edgar'ın kızı olduğunu bildikleri için.Bu küre tıpkı aya benzer.Jack bu küreden haberdar.O  küre ile göz teması kurarsa içindeki kötü güç kıvılcımlanarak yok olacaktır.Ama o ölmeyecek.Bu küreye ''Power imprisons sphere'' diyoruz.Kontrol altına alınabilecek bir şey değil.Uzmanlar tarafından kullanılması gerekir ama başka şansımız yok sanırım.Erkek arkadaşını gerçekten kaybetmek istemiyorsan bunu yapmalıyız.'' Onu olabildiğince dikkatli dinlemiştim.Bu küre Chris'i bana tekrar geri kazandıracaksa ben varım.Eğer onu kaybedersem benim için hiçbir şeyin anlamı kalmaz..

EVET NE KADAR UZUN YAZMAYA ÇALIŞSAM DA BAŞARAMIYORUM.ÜZGÜNÜM.ARTIK VOTE SINIRI KOYMAM GEREKİYOR SANIRIM.BÖYLE ŞEYLERDEN HOŞLANMAM AMA GİT GİDE AZALMAYA BAŞLADI. 15 VOTE OLUNCA YENİ BÖLÜM SİZLERLE..KENDİNİZE İYİ BAKIN <3

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin