İyi Okumalar..
Öylece etrafı seyrediyordum.Dışardan sorunsuz sakin gibi gözükebilirdim ama düşüncelerim endişeliydi.Buraya oturduğumdan beri plan yapıp duruyordum.Bir an önce ağaçtan inmeli ve bir şeyler yapmalıydım.Ne yapabilirdim ki? Chris şuanda benimle asla konuşmaz.Yinede şansımı denemeliyim sanırım.Hava çoktan kararmıştı.Etrafta kurt ulumaları duyuluyordu.Kendimi bir anlığına filmde zannettim.Bu bir klasiktir biliyorsunuz..
***
Chris'in evine varmıştım.İçeriden sesler geliyordu.Belli ki birisiyle konuşuyordu.Bu seslere aşinalığım vardı ama kim olduğunu çözemedim.Kulağımı kapıya dayayıp konuşulanları dinlemeye başladım.
''Bak benden ne istediğini bilmiyorum ama onu rahat bıraksan iyi edersin.Yoksa karşında beni bulursun.Belki seni seçmiş olabilir ama Sally'nin canını yakmana asla izin vermeyeceğim.''
''Aa dostum mızıkçılık yapıyorsun ama.Anlaşmamıza uymuyor bu.Dediğin gibi sen başa geçeceksin bende Sally'i alacağım.Değil mi ?''
Ne?! Bu Jack'in ta kendisi! Neden bahsediyordu bunlar?!
''Anlaşma buydu ama ondan vazgeçmek istemiyorum.İptal edelim anlaşmayı.''
''Artık çok geç.İmzaladın bile.Bu ölümüne olan bir sözleşme.İptal edilmesi olanaksız.Bunu sende gayet iyi biliyorsun.Vampir kurallarına aykırı ayrıca.Ölmek mi istiyorsun?''
Hızlı adımlar benim olduğum tarafa,kapıya geliyordu.Saklanmam için zaman kalmamışken Chris kapıyı açtı.Beni gördüğünde hiçbir şey demedi ama şaşırmıştı.Bu gözlerinden belliydi.Bir süre sessiz kaldık sonra sessizliği bölecek iken Jack'in sesi yükselmeye başladı.Chris'in arkasında belirdi.
''Vay..Siz buralara uğrar mıydınız hanımefendi?'' ''Klasik'' çarpık sırıtışını takındı.
''Bu seni ilgilendirmez.'' Diyerek kestirip attım.Önemli olan Christi ve onunla konuşmam gerekti.Tabi ki bu anlaşma neyin nesiymiş onu da öğrenmem gerekli.
''Chris seninle konuşabilir miyiz? Bu önemli.''
''Olur.''
Ağaçların arasına kadar sürükledim.Dudaklarını araladı ve konuşmaya başladı.
''Onu seviyor musun?''
''Tabiki hayır! Ölümüne nefret ediyorum! Ayr-''
''Neden onunla ormandaydın o zaman o halde?''
''Bizi oyuna getirdi hala anlamıyor musun! Benim amacım onu orada yok etmekti.Bir küre sayesinde. (Küreyi kısık sesle söylemiştim.) O sırada seni aramış.Sende tabi buluştuğumuzu sandın.''
''Sally ben sana inanıyorum.Kendime şuan çok pis kızıyorum.O manyağa nasıl inandım bilmiyorum.Yanlış anladığım için de özür dilerim.Lütfen affeder misin beni?'' Bu sıkışık ve öfkeli zamanda bile şirinlik yapıyordu.Yavru köpek bakışını yüzüne yerleştirmişti bile.Jack'in de sesleri yükselmeye başlamıştı tabi.
''Ee hadi ama! Napıyorsunuz!'' İkimizde paniklemiştik.Hemen cevap vermeliydim anlaşılan.
''Birdahaki sefere beni dinlersen sevinirim.Affettim.'' Kısa süreliğine sımsıkı sarıldıktan sonra beni soru yağmuruna tuttu.Ve bende onu.İlk o başlamıştı.
''Cidden küre sende mi!?''
''Evet.Halam gösterdi.Eski evin tahtasının altındaymış. Edgar'ın kızı olduğum için bende bulunuyor.Sadece senin için onu kullanacaktım.Kurtarmak için..''
''Sally cidden seni çok seviyorum.''
''Bende seni çok seviyorum Chris.''
''Bu anlaşma nedir anlatsana biraz.'' Kollarımı bağlamıştım ve bir cevap bekliyordum.
''Eh şey...Orada buluştuğunuzu görünce sinirden gözüm karardı.Mantıklı kararlar alamadım ve Jack ile bir anlaşma yaptım.Resmi olarak bir sözleşme.Ben..''
''Sen ne Chris?''
''Tamam ben bölgenin başkanıyım ama sen olunca benden daha güçlüsün tabi..Tek başıma karar alamıyordum.Jackte benden güçlü tabi.2 üst sınıf olduğu için.Bölgenin başkanlarını düzenleyebiliyor.O yüzden sadece beni başkan yapacak.Senide elimden alacak.Sözleşme tam olarak bu.Cidden böyle olmasını hiç istemezdim.''
''Sen ne yaptığının farkında mısın! Nasıl karar verdin ki buna!''
''Sally dediğim gibi kendimde değildim işte anlar mısın !''
Oda çıkışmıştı.Sonradan sessizce ''Lütfen..'' diye ekledi.
''Tamam özür dilerim.Hadi bunun bir çaresine bakalım.Meraktan kuduruyordur kesin.'' Eve doğru yürümeye başladık.Kapının önünde oturmuş bizi bekliyordu.
''Çocuklar nerde kaldınız? Meraklandırıyorsunuz beni.''
''Şimdi de iyi arkadaş ayaklarına mı başvuruyorsun?'' Sinsice bakış attıktan sonra bana pis gülümsemesiyle sözleşme dedi.
Chris; ''Kabul etmiyoruz.Gerekirse Yüce Tanrılara kadar gider bu mesele.''
''Bu arada Chris Sally'nin benim olması evleneceğimizin anlamına geliyor.Biliyorsun dimi?'' Ufak çaplı bir kahkaha attı.Yüzüne o sırada sert bir yumruk yapıştırdım.
''Ne evlenmesinden bahsediyorsun!''
''Chris sözleşmeyi okumadı ne yazık ki..Gerçekten çok yazık.Orada bundan bahsediyordu.Yüce Tanrılara bile gitseniz onların yapacağı bir şey yok.Vampirler için her anlaşma önemlidir.Ve bu sözleşme birleşmeden bahsediyorsa evrenin en önemli şeylerinden birisi halini alır.Biliyorsunuz ki biz zor çoğalan bir ırkız.Sally ve ben saf kanda olduğumuza göre..Yeni bireyler çok güçlü olacaktır.'' Yumruklarımı sıkmış gözlerim dolmuş bir şekilde dediklerini dinliyordum.Chris ise çökmüştü.Bir süre gözlerimi ayıramadım. Bana yaşattıklarından dolayı acı çekiyordu. Ama söze başladı.
''Ya yapmazsak?''
''Sally'e bir şey olmaz.Anlaşmayı imzalayan sensin.Zarar görende sen olursun.En fazla bu dünyadan göç edersin.''
''Zaten çok bir şey değil'' dedikten sonrada gülmeye başladı.
Ne yapacağımı şaşırmış haldeydim.Donup kalmıştım.Chris ne yaptın sen böyle? Ne yaptın?
Multide Chris var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulu
VampireVampir Okulu'nda avcılardan korunmak için eğitim alınırken bir vampirin başına gelen olaylar anlatılmaktadır. Aksiyon ve aşk içeren bu hikayeyi keyifle okuyabilirsiniz.