Bekle Beni

1.4K 84 9
                                    

Sally'nin Ağzından:

Ölümümden beri babamın yanında kalıyorum (Edgar).Bana bu zamana kadar vampir ırkının başına gelen olayları anlattı.Burası çok farklı bir yer hiç bir sorun dert yok.Hiç doğmamış olmayı,dünyada üzüntü  çekmeden burada olmak isterdim.

*

''Seni seviyorum baba..Keşke en başından beni yanına alsaydın.Bir daha hiç ayrılmayalım.İlk defa senin yanında mutlu oldum.''

''Bende güçlü kızım.Ama konuşacağımız konuda bu ne yazıkki..Seni dünyaya geri göndermek zorundayım.''

''Ne?Neden! ben burada çok huzurluyum.Artık beni istemiyor musun?'' yavru köpek bakışlarımı gönderiyordum.Ne kadar bir bedenim olmasada..belki bir işe yarar umuduyla.

''Hayır onunla alakalı değil kızım.Yeryüzündeki ırkının sana ihtiyacı var.Burada yeryüzünde yaşanan savaşları,birbirlerini öldüren insanları,açlıktan ölenleri izleyip hiçbir yardımın dokunmaksızın hiçbir şey yapamadan öylece bakakalmak hüzün verici.Sen benim neslimin son bireyisin.Oraya gitmen gerek. Lütfen daha fazla ısrar etme.'' 

Dedikleri o kadar beni etkilemişti ki neredeyse ağlayacaktım.Hiç düşünmeden kabul ettim.Belkide haklıydı.

''Peki,oraya gideceğim.Bir gün yine ruhlarımız bir araya gelecek.Hoşçakal..''

***

Çorak çatlamış toprağın üzerine düşmüştüm.Birden ayağa kalmak istedim ama başaramadım.Bir süre bedensiz,duygusuz kalmak vücuduma yan etki yapmıştı belliki.1 yaşında yürümeyi yeni öğrenen çocuklar gibi yürümek için yerimde çırpınıyordum.Ayağa kalkmaya çabalarken 1 yaşında bana kimin yürümeyi öğrettiği aklıma geldi.Tabiki kimse.3 yaşıma kadar yalnız yaşamıştım.Daha sonra halam almıştı beni yanına.Bebekken bile hayat için küçük benim için çok büyük adımlar atmıştım.Bunu da başarabilirdim.Bir 5 dakikanın ardından ayağa kalkabilmiştim.Sendeleyerek rıhtıma doğru yol aldım.Babam beni oranın yakınına düşürmüştü iyiki.Rıhtımın büyük demir kapısının önünde durdum.Ne kadar tozlu olmasına rağmen burayı o kadar özlemiştim ki..İçeride bir karmaşa olmasını umarken kimsenin olmayışını hayal kırıklıkları listeme ekledim.Çünkü böyle hayal etmemiştim.Herkes beni gördüğü zaman sevinecekti.Sarılacaklardı..Etrafa bir göz gezdirdikten sonra gözüm kapısı açık olan perdeleri uçuşan  balkona çarptı.Birisi ellerini kolonlara koymuş dışarıyı izliyordu.Sanırım bu Chris'ti.Balkona çıktım.Rüzgar taze tenime vurdukça daha da ısınıyordum.Yüzünü görmesem bile düşünceli olduğu her halinden belli oluyordu.Elimi omzuma attım.Korkmuş olmalı ki hızla kafasını döndürdü.Beni görünce gözleri yukarıya doğru kaydı ve birden bayıldı.

***

5 dakikadan beri başında bekliyorum.Ona bir şey olmasını istemiyorum.Ondan çok ben korkuyorum şuan.Uyanana kadar parmaklarımı yüz hatlarında gezdirdim.Sakinleşmiştim.Onuda huzura kavuşturmuş olmalı ki yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı.

''Hey Chris!İyimisin? Birden bayıldın.Çok korktum.Şimdi iyi misin?''

''S-ally se-nmisin??'' hala ayılamamıştı ve kekeliyordu.

''Evet benim.''

''Ah inanamıyorum!Sally!O geçen gün gördüğümün sen olduğunu biliyordum!Seni özledim!Seni seviyorum!'' Nolduğunu anlamadan aygır bedeniyle üstüme atladı.Çok sıkı sarılmasından, kaburgalarımı kırmıştı.

''Chris ayısı!Kalk üstümden!Babama şikayet edersem görürsün!''

''Tamam efendim özür dilerim.'' diyerek ayaklarıma kapandı.O anda koca bir kahkaha patlattım.Gözüme çok iyi görünmüştü.(İyi kalpli)Birden ciddileşip soğuk mermere ,yanıma oturdu.

''Nasıl tekrar canlandın?Eğer bunu kim yaptıysa o kişiye sonsuz saygı duyarım.Bana en büyük mutluluğu yaşattı çünkü.''

''O kişiye zaten sonsuz saygı duyuyorsun.'' Edgar'ın beni yanına aldığını ama bana ihtiyacınız olduğunu söylediğini, beni onun dünyaya gönderdiğini söyledim.

''Yüce efendimize minnetarım.Ona borcum çok büyük.''

''Diğerleri nerede?''

''Onlar Vampir Okulu'na gitti.Ben daha sonra başlayacaktım.Yalnız kalmak istedim biraz.Yakında bizde başlayacağız..Biliyorsun seni hiç unutamadım.Yanımda olduğun için çok mutluyum.'' Kollarını kocaman açıp ,hadi gel yanıma sarıl bana dermişçesine bekliyordu.Yanına gidip yumuşakça sarıldım.Onu fazlasıyla özlemiştim.Kokusu taze tenime çarpan rüzgar gibi vücuduma yayılıyordu.İçimden babama teşekkür ettim.Chris hakkında yanılmıştım.O beni hala seviyormuş.Ama belli etmiyormuş.Huzuru onda buldum.Sanırım kollarının arasında biraz şekerleme yapmak iyi olacak...

Multide Edgar'ın ve Sally'in konuşmasının geçtiği yer var.

ÇOK KISA OLDU BİLİYORUM.BU ÇARŞAMBA YİNE YB ATACAĞIM.DÜN ATACAKTIM FAKAT YANLIŞLIKLA SİLMİŞTİM.BUGÜN TEKRAR BAŞTAN YAZDIM.''BİR OKYANUS SESSİZLİĞİ'' DİYE BİR HİKAYE YAZIYORUM DEMİŞTİM.OKUMAK İSTEYENLER VARSA NE YAZIKKİ SİLDİM.DAHA SONRA İLERİDE BAŞKA BİR HİKAYE YAYINLAYACAĞIM.VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN.SİZİ SEVİYORUM <3 GÖRÜŞÜRÜZ <3

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin