Halam

2.5K 136 7
                                    

İyi Okumalar..(:

Sabah kalktığımda saat 9.00'dı.Okula geç kalmanın verdiği üzüntüyle yatağımda doğruldum.Bugün gitmesem sorun olmazdı.Sadece ek dersler vardı.Bu yüzden bir problem olacağını sanmadım.Her kalktığımda yatağımda 10 dakika keyif oturması yapmadan kalkmazdım.O sırada bir mesaj geldi.

''Hey günaydın Ben Chris ''

 Bu mesaj üzerine yatakta yorulana kadar zıpladım.Ama bir aptallık yapmıştım.Çocuğa numaramı vermiştim.Ama ondan numarasını almamıştım.Hiç akıllanmayacağım sanırım.Kendi kendime boş boş gülümseyip mesaj bölümüne girdim ve parmaklarımı devreye soktum.

''Günaydın Chris :)) '' yanınada  gülücük koymayı ihmal etmedim tabi..Ardı ardına bekletmeden mesaj yazdı..

''Bugün okulda yoktun seni göremeyince bende eve geldim bugün bu bahaneyle dışarı çıkabiliriz tabi eğer istersen..İstiyorsan seni 10.30 gibi alırım.'' dediklerine inanamayıp mesajı bir kaç defa daha okudum.

''Evet gitmedim geç kalmıştım ne yazık ki..Tabi bugün dışarı çıkabiliriz :) '' dedim ve hemen hazırlanmaya başladım.Kahvaltı yapmadım çünkü onunla birlikte yapabileceğimi düşünerek birşey yemedim.Saçlarımı açık bırakıp gözlerimi öne çıkaran hafif bir makyaj yaptım.Makyaj yapmayı sevmeyenlerdenim.Bu durumdan da gayet memnunum.Siyah giyinmeyi seven birisiyim.Dolabımı karıştırarak kot ceketimi buldum.Altına bir pantolon beyaz tişört ve kovboy çizmelerimi giydim.Daha sonra beklemeye başladım.Telefonumu kurcalarken notlarımın arasına birşey yazmışım. ''5 Şubat'ta halan gelecek''.Ben bunu tamamen unutmuştum.Ve bugün  5 şubattı!! her şey bir araya geldi. Derin bir nefes aldım.Ve halamı aradım.

''Merhaba Hala ben Sally ''

''Ah Sally merhaba nasılsın?'' sesi neşeli geliyordu.Halamı seviyordum.Ama bugün gelicek olması biraz ani oldu.

''İyiyim bende teşekkür ederim bugün geliyormusun peki?'' 

''Iıı şey tabikide geliyorum.Akşam 9.00'da beni havaalanından alabilirmisin? ve şey seninle birşeyler konuşmamız gerek.'' sesi tereddütlü çıkmıştı.Telefonu ilk açtığı gibi bir havası yoktu.

''Tabi alırım.Ve evet konuşuruz.Benim kapatmam gerek sonra görüşürüz '' dedim gülerek.

''Peki öyleyse görüşürüz'' kapatmak zorunda kalmıştım.Çünkü Chris kornaya basıyordu.Çantamı alıp,dışarı çıktım.Ona el salladım.Oda bana.Arabaya yaslanmış beni süzüyordu.Hem hoşuma gitmişti hemde ilginin üzerimde olmasını sevmiyordum.Kapımı açıp içeri binmemi sağladı.

''Nereye gidiyoruz?'' gülümsedi.

''Sürpriz'' deyip göz kırptı.Bende ona gıcık deyip şakayla koluna vurdum.İkimizde en kötü gülüşlerimizi birbirimize sunduk.Cidden komik birisi.Biraz müzik dinlemek için müzik çaları açtım.Arctic Monkeys!! en sevdiğim.Bugün günüme güzel başladım.Uzun bir aradan sonra arabadan indik.Ormanlık bir alana gelmiştik.Kimse yoktu.Sadece o ve ben. Bide akan şelale'nin sesi.Bu güzeldi.Chris üzerini çıkarıp suya girdi.Banada gelmemi söyledi.

Ama ben girmem dedikçe daha fazla gülüyordu.Sonra yanıma gelip beni kucağına aldı ve hiçbirşeye söyleyemeden suya attı.Bu yaptığından dolayı kızgındım ama kahkahalarıma hakim olamadım.Böyle 1-2 saat geçti.Sonra beni arabasıyla eve bıraktı.Bende aceleyle ıslak kıyafetlerimi çıkarıp yeni kıyafetlerimi giydim.Bir otobüse atlayıp halamı havaalanından almak için yola koyuldum.İşte indim ve beklemeye başladım.Zaten tam zamanında gelmiş olmalıyım ki çok geçmeden onu gördüm.Koşturarak sarıldım.Kokusunu içime çektim.Çünkü o benim ruhumdaki öksüz yetim çocuğun tekrar yaşamayı istemesini sağlayan kişiydi.Küçüklüğümden beri onu görmüyordum.Kucaklaşıp hasret giderdik.

''Halacım ne kadarda özlemişim seni'' gözlerimden iki damla yaş aktı.Kimsem yoktu.Onun yanımda olması beni mutlu etmişti.Hani sokakta yalnız başına dondurmasıyla oturan bi çocuk görürsünüz sonra dondurması yere düşer ve ağlamaya başlar.Birisi de gelip ona yenisini alır.İşte çocuğa göre o birisi onun için gönderilmiş kutsal bir melektir.Ben kimseyi kutsallaştırmadım çünkü hep tek başıma büyüdüm.Ama şimdi halam bana Tanrıdan gönderilen bir hediye gibi...

''Bende seni özlemişim '' Sımsıkı sarıldı bana.Ağladığımı normal karşıladı.Çünkü oda benim gibi büyüdü.Ne hissettiğimi gayet iyi anlıyor.Onunda  annesini babasını avcılar öldürmüş.Ve kendi başına hep hayat savaşı vermiş.Göz yaşlarımı silip taksiyi işaret etti ve o tarafa doğru yürüdük.

Taksiciye nereye gideceğimizi söyleyip, evin yolunu tuttuk.Genel şeyleri konuştuk.Okul nasıl gidiyo yada arkadaş çevren nasıl gibi.Çoğu genç bu sorulardan sıkılmıştır.Ama ben hiç duymadığım için beni mutlu hissettirmişti.Eve geldik.Ve arabadan indik.Kapıyı açtık ve içeri girdik.Halam yemek hazırladı bense üstümü değiştirdim.Chris mesaj atmadı herhalde uyuyordur diyerek kafama takmadım.İndiğimde güzel yemeklerin mis kokusu burnuma gelmişti.Bu kadar güzel birşeyi unutamazdım çünkü artık beynime kazınmıştı.Ellerimi ovuşturarak halama sen neler biliyomuşsun be hala deyip gülümsedim.Oda tabi kızım küçükken biliyosun..Öğrenmem gerekiyodu deyip kıkırdadı.Yemeklerimizi yiyip hemen yattık.Yatmadan önce sana dediğim o konuşmayı yarın konuşalım tamam mı ? dedi.Bende tamam diyip birbirimizi öptük.Uykumuz gelmezdi ama dinlenmek için uyuyorduk.Ve yataklarımıza doğru yol aldık.Bugün değişik bir gündü.Kafamı yastığa koyduğumda annem ile babam geldi aklıma..Yine üzüldüm ve tam ağlayacaktım ki halamın yanımda olduğu aklıma geldi.O benim için burdaydı.Benim için hayata tutunuyordu.Benim için güçlü oluyordu.Öyleyse bende bunun karşılığını vermeliydim.İyi geceler hala deyip gözlerimi kapattım..

Geciktiğimi biliyorum bu yüzden özür diliyorum :( Dersler çok yoğundu çalışmak zorunda kaldım. Sizleri seviyorum görüşürüz <3

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin