VI

57 4 17
                                    

Merhabalar.

Ne desem bilemiyorum. Aradan yıllar geçmiş gibi hissediyorum. Sırf bu yüzden birkaç gündür olayları hatırlamaya ve karakterler ile yeniden aramı düzeltmeye çalıştım. Hepsi bana biraz kızgın ama en azından aramızdaki özlem her şeye karşı galip geldi.

Nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir. Sizler ile birlikte olmayı da ne çok özledim, bilemezsiniz.

Özlediğim bir başka şey ise, yazmaktı. Bu kitabı, kaldığımız yerden, tam anlamıyla bugün yazmaya başladım ve nedense çok eğlenceli geçti bu süre, her ne kadar biraz zorlansam da. Siz bu bölümü okurken ben de büyük ihtimalle diğer bölümü yazmaya başlamış olurum. Geri döndüğümde spoiler yemeye hazır olun. :ddd

Son olarak bir şeyden bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz ki, neredeyse üç ay oldu. Bu süre içinde gerçekten de hiçbir şey yazmadım desem, yalan olur. Sadece bir şeyler karaladım, onları yazarken de çektiğim çileleri bir ben bir de Zeyneb bilir, berbat olduğu için sinirlendim ve yazma kararını bugünlere erteledim. Hala kendimi tam anlamıyla toparlamış değilim ve eskisi gibi o muhteşem tempo ve istekle yazmaya çalışmak benim için çok zor. Ayrıca, hayatımda ilk defa ciddi bir şekilde, içerisinde fantastik ögeler bulunan bir kitap yazmaya çalışıyorum. (Jade'i bilim kurgu olarak görür isek.) Demek istediğim şu ki, eğer bu birkaç bölüm gereğinden saçma şeyler görür iseniz, bunu benimle paylaşabilirsiniz. Eleştiriye ve öneriye sonuna dek açık bir insan olduğumu gözden çıkarmayınız.

Bu arada, ben buradan gitmeden hemen önce @cbxoxilos diye birisi kitap yazmaya başlamış, çok şaşırdım ve sevindim açıkçası çünkü kendisi fanı olduğum bir yazar, o yüzden kitaba bir göz atın derim. Yalnız dikkat edin, kitaptaki bir şahıs yüzünden sinir krizi geçirmeyin ndvnrfvöfcwpomf

Sizleri çoook özlediğimi ve sizler ile konuşmak için ne kadar heyecanlı olduğumu söyler ve geri çekilirim. Buyurun, aylar boyu beklediğiniz o muhteşem bölüm, sizler ile. :))

Keyifli okumalar dilerim.<333333

𝑨 𝑼 𝑮 𝑼 𝑹

Hayat iniş ve çıkışlardan ibaretti ve bütün bunların kaynağı olan seçimlerimiz, bizi ya dibe batırır ya da göğe çıkarırdı. Kimsenin esiri olmadan seçim yapabilenler kazanırdı daima, çünkü bilirlerdi; kendilerine verilen emrivaki nasihatleri yalnızca ve yalnızca dinlemek gerektiğini. Yalnızca dinlemek gerekli olsa bile, nasihatin de hayatımızda bulunması gerektiği aşikardı. Hayır, gelenekselci bir yaklaşıma sahip olduğumu düşünmeyin sakın; çünkü nasihat bir bilgidir ve seni bazen işleyeceğin hatalardan kurtarır. Bu nedenle, herkesin hayatında, istese veya istemese bile, kendisine daima nasihatler veren birisi olurdu, o kişiye olan sevginizden emin olmasanız bile o kişinin hayatınızda olması ve size bu nasihatleri vermesi gerektiğini bilirdiniz.

Benim hayatımda böyle bir kişi var olmamıştı bu ana kadar, ben de bu boşluğu babam ile doldurma kararı almıştım. Elli yaşında iken benimle beraber yeniden doğduğunu dile getirmekten asla çekinmeyen babam bana dünyanın en samimi ve yapılası nasihatini öğütlemiş; kimseyi umursamadan hayallerimin peşinden koşmam adına bana hiç düşünmeden destek olan kişilerden en önemlisi olmuştu. Benim aşacağım yollardan geçtiği için tüm kötülükleri bana anlatmaktan çekinmeyen ablam ve benim adıma fazlasıyla endişelenen anneme kıyasla babam daima soğukkanlı davranmıştı, ben karşılarına bambaşka bir düşünce ile çıkarken. Kendi başıma eve çıkmak istediğimde de, arkadaşlarım ile yurtdışına gitmek istediğimde de, heykeltıraş olmak için neredeyse hukuk fakültesini bırakacağım ana dahi gelsem de. Aramızdaki yaş farkını belki de sadece babamın bana öğüt verdiği o kısa ama değerli anlarda hissetmiştim, o kadar. Babam konuştukça onun gibi bilgili birisi olma isteği ile kendimi kitaplara adadığımda ise bu hallerime gülerek eli ile pencereden dışarıyı işaret edip şöyle söylemişti: Hayatı öğrenmek, bilgili olmak ve bir şeyler başarmak istiyor isen, gerçekleri ve kendini satır aralarında değil; sokak aralarında aramalısın. Satır araları sana hayallerini ve olmak istediğin kişiyi; sokak araları ise yaşadıklarını ve olduğun kişiyi bulmana yardımcı olur. Bu dediğine kıyasla, iğne olduğum anlarda bile bayılacak duruma gelen annem ise elinden geldiğince önüme engel olarak çıkmış, çoğu kez babamla tartışarak en sonunda bize karşı galip gelmişti.

⚜ AUGUR - [osh+lhn]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin