,,Jariusi!" vykřikla jsem nadšeně, když jsem se o pár dní později vrátila domů a v chodbičce spatřila spousta tašek. Z kuchyně vyšel Jarius, úsměv od ucha k uchu.
,,Ahoj, Lacey"
,,Vrátil si se!" skočila jsem mu kolem krku a drtila ve svém objetí. ,,Já to věděla"
Postavil mě na zem a ohlédl se na mamku. Ta postávala u kuchyňského pultu, připravovala nějaké maso a celá zářila štěstím. Byla jsem opravdu nadšená, že se její velká láska vrátila k nám. Protože oni dva, prostě k sobě patřili.
Rychle jsem si šla umýt ruce a připojila se v kuchyni do přípravy večeře. Mezi tím jsem poslouchala Jariusovo vyprávění o pracovní cestě a šťastně žvýkala kus svého pokrmu.
***
,,Neuvěřitelné" Grace za mnou zabouchla domovní dveře a vedla mě po schodech nahoru. Krabatila čelo a mumlala si něco ve smyslu, že je Charlie blázen.
,,Co se stalo?" poskytla jsem jí možnost k vyjádření, na což kamarádka očividně čekala.
,,Charlie spadl z kola při nějakém stupidním triku a zlomil si ruku" spustila jako na povel a pokračovala chodbou ke svému pokoji. Cestou jsme minuly ten, který patřil jejímu mladšímu bratrovi. Nakoukla jsem dovnitř a opravdu, spatřila jsem toho malého kluka s levou rukou v sádře, jak sedí v křesle za svým počítačem a sleduje nějaký seriál.
,,Ježiši, to není milé" připustila jsem a ona jen pohodila hlavou.
,,Třeba ho to pustí. Bylo by na čase. Na tom kole se chová jako cvok" odhodila si tmavé vlasy na záda a zabouchla nás ve svém pokoji. Nebyla jsem tady už věky. Naposledy, při té párty, kde mě nechala samotnou a já tam potkala Ryana. A taky Stefana.
Sedla jsem si na béžový bobek a Grace se usadila na postel.
,,Jak to vypadá mezi tebou a Ryanem?" otázala se s nevinným pohledem.
Hned jsem si vzpomněla na náš nedávný polibek, který však nic zásadního neměnil a zčervenala jsem. Taky jsem si však vybavila náš intimní rozhovor, kdy jsme jeden druhému odhalili citlivé stránky své osobnosti.
,,Dobrý" pokrčila jsem rameny.
,,Vážně? Stále pokračuje v tom vašem 'chodíme spolu?'" zeptala se klidně a já vytřeštila oči.
,,Co-?" vykvikla jsem. Ona to ví? Ale jak?
,,Myslíš si, že to není vidět? Neměj tak špatné mínění o své nejlepší kamarádce, já moc dobře vidím, jak se věci mají. A to platí i u vás. Koho se snažíte obalamutit?" podepřela si bradu dlaní a loktem se zapřela o koleno. Shlížela na mě spod dlouhých řas a já si náhle přišla hrozně malinká.
,,Ryan mě před pár týdny poprosil, jestli to mohla předstírat. Kvůli jeho přátelům. Mysleli si, že jsme spolu a byli moc rádi, že si konečně někoho našel. Neměla jsem to srdce, nevyhovět mu" vysvětlila jsem rezignovaně.
,,Ale.. během toho se něco změnilo, že?" skenovala mě pohledem a já si řekla, že před ní nic neutajím.
,,Hmm, jo. Ale, je to složité" pokusila jsem vyhnout obsáhlejší odpovědi.
,,On tě nechce?" zatvářila se skepticky.
,,Tak to není. Spíš se musí vypořádat s jistými problémy ve svém životě. A nechce mi zbytečně ubližovat, dokud se nesrovná" zvedla jsem poraženecky paže do vzduchu a doufala, že tenhle výslech je u konce.
,,Je ale opravdu úsměvné, že si toho nikdo kromě mě nevšiml. Čekala jsem, že budou všímavější" poznamenala a zatřepala hlavou.
,,Co je mezi tebou a Mikeam?" vystřelila jsem svou otázku, neboť to bylo něco, co mi vrtalo hlavou už od chaty.
ČTEŠ
POD HVĚZDNOU OBLOHOU ✔
RomanceVlastně byl její život celkem fajn, měla nejlepší kamarádku, fantastického přítele a bezva mámu, která si nabrnkla super chlapa. Úspěšně dokončila školu, našla si práci v kavárně a malovala si pohádkovou budoucnost. Jenže, pak se její život obrátil...