25.Kapitola- Prozrazení

11 2 0
                                    

Usmívala jsem se a držela pevně Ryana za ruku. Seděli jsme na trávě, kousek od plaveckého bazénu, kam jsme se všichni vydali, a poslouchala zajímavé Jerryho vyprávění, kdy nám líčil nějakou příhodu, která se mu teď nedávno stala. Všichni věděli, že to pravděpodobně trochu zveličuje a jelikož už popíjel třetí láhev piva, nikdo to nebral až tak vážně.

Byla jsem šťastná. Protože naše držení se za ruce bylo teď jiné. Bylo to pravé. Opravdové. Už se nejednalo o žádné předstírání, to jsme věděli oba dva. Po chvilce v lunaparku, jsme si uvědomili, že už to nejde dále hrát. Protože už to je všechno až příliš reálné.

Ryan mi věnoval svůj sladký úsměv s ďolíčky, naklonil se ke mně a políbil mě na krk.

,,Oh, bože! Co se s vámi stalo, že jste neustále na sebe tak přisátí? Posloucháte mě vůbec?" rozčílil se Jerry, když viděl naše počínání. Zahihňala jsem se a odstrčila Ryanovu hlavu. Omluvně jsem na Jerryho mrkla a neunikl mi pohled Grace. Zamyšleně si nás prohlížela. Vzpomněla jsem si, že ona naši hru prokoukla. A teď už neměla možnost nic říct, protože by to vyznělo směšně. Protože teď už to byla pravda.

Ellie si nasadila kulaté brýle a vyskočila na nohy.

,,Dost tvého vyprávění, miláčku. Všichni víme, jak rád věci zveličuješ. Je hrozné vedro, kdo jde se mnou do vody?"

Nečekala na odpovědi a vyběhla přes trávník k bazénu. Vyměnili jsme si pohledy a rozeběhli se za ní.

***

Léto pomalu postupovalo. Trávila jsem pracovní dny v kavárně a veškeré volno věnovala Ryanovi. Muchlovali jsme se v jeho přívěsu a vlastně i kdekoliv jinde, kde to šlo. Ostatní z nás byli na větvi, ale byli rádi, že se Ryan dostal ze svých depresí. Dokonce i to, že se už vůbec nezaobíral Cassidy. Jistě ho stále trápil vztah s matkou, ale důležité bylo, že si připustil to, že nic z toho není jeho vina.

Mezi mou mámou a Jariusem taktéž láska jen kvetla a já jim dokonce řekla o  Ryanovi. Byli z nás nadšení, přesně tak, jako já byla z nich.

Ale zatímco všem se v tomhle milostném směru dařilo, mezi mou dlouholetou kamarádkou a Mikem, se něco dělo. Nebyli k sobě přivázaní tak, jako na začátku. Mike se od Grace držel dál a ona na něj hleděla jako kočka, která právě smlsla myš. Nikdo jsme nic nechápali.

Lehla jsem si nafukovačku a užívala slunečních paprsků. A pak, veškerá dosavadní idylka skončila.

,,ježisi" Ellie mi napověděla, že se děje něco, co nikdo neuvítal. Vzhlédla jsem a spatřila na druhé straně bazénu Stefana. Seděl tam s Cass, které třímal na hlavě obrovský klobouk, ale co bylo nejhorší a nejdivnější, byl s nimi i Mike a vybavoval se s ním.

Sklouzla jsem do vody a šťouchla do Ellie.

,,Co to má být?" divila jsem se.

,,Taky nevím"

Obě jsme zalétly pohledem ke Grace, která seděla na dece a mazala se opalovacím krémem. Očividně jí nepřítomnost jejího přítele nijak nevadila. Tvářila se klidně a vůbec se nerozčilovala nad obrázkem Mikea, která právě vedl debatu se Stefanem a Cassidy.

,,Grace?" vylezla jsem z vody a zamířila za ní. Ukázala jsem směrem na Mikea a černovláska jen mávla rukou.

,,Co s ním?"

,,Můžeš mi říct, co se děje?" naléhala jsem. Doufala jsem, že využije příležitosti, že jsme na dece samy a svěří se mi, ale to se nestalo.

POD HVĚZDNOU OBLOHOU ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat