Překvapilo mě, když Grace neoblomně netrvala na společném sdílení jedné ložnice. Kdykoliv předtím jsme někam jely, vždycky jsme byly spolu. Nad Ryanovou reakcí, kdy si mě přitáhl blíže k sobě a dal tak jasně najevo, že mě si zamlouvá on, jen pozvedla jedno perfektní obočí a nijak to nekomentovala. Ellie s Jerrym byli jasní a tak se Grace spokojeně otočila na Mika. Ten postával na svém místě, nejistý výraz ve tváři.
Odložila jsem zavazadla a nečekala na další dění uprostřed obývacího pokoje s dominantním krbem. Vyběhla jsem k zadním dveřím, které vedly přímo na dřevěnou verandu a zachytila se širokého sloupu na úpatí schodů. Vítr mi pocuchal vlasy a tak jsem si natáhla kapuci tenké mikiny a blaženě vzdychla. Přede mnou se třpytilo azurové jezero a já pociťovala radostnou euforii. Milovaný Lakewood.
Nemohla jsem uvěřit, že jsem zase tady. Na místě, kde jsem si prožila ty nejlepší časy svého dětství. Živě jsem si vybavila, jak jsme s Grace dováděly v horkém písku a s pištěním skákaly do vody z prkenného mola. Někdy bych tahle bezstarostná období vrátila.
,,Je to nádhera" přitakal Ryan na má nevyřčená slova. Opřel se o zábradlí a zaclonil si oči, aby něco viděl, jelikož zpoza mraků právě vykouklo hřejivé slunce. Dokonale nás oslnilo a já následovala jeho příkladu.
,,Že? Říkala jsem to" uculila jsem se spokojeně. ,,Tuším, že tohle bude skvělý víkend"
Ryan souhlasně přikývl a rozhlédl se po blízkém okolí. ,,Zítra by mohlo být na koupání. Předpovědi slibují teplý víkend. Léto už je vážně za dveřmi"
Společně jsme se usadili na první schod. Nadšeně jsem tleskla dlaněmi. Tohle byla dobrá zpráva. Nemohla jsem se dočkat na pravé horké dny, letní koupačky, dobrodružné výlety a probděné teplé noci, které jistě strávím s Ryanem. Tedy, přála bych si to. Asi mi četl myšlenky, protože se náhle zeptal: ,,Co si myslíš o půlnočním koupání?"
Jeho slova i výraz působily hodně vážně a já bych mu to tak brala i v případě, že by to vážně nemyslel.
,,Vždycky jsem to chtěla zažít" připustila jsem s ohromným úsměvem na mé tváři.
,,Takže.." tajemně se usmál a promnul si ruce, ,,tenhle víkend to zažiješ. Bude to.. tvé velké poprvé.." odkašlal si a vztyčil palec.
Zčervenala jsem studem, jelikož jsem si při jeho slovech vybavila i jiné věci, které by zaručeně byly mé velké poprvé. Odvrátila jsem hlavu a doufala, že si nevšiml mých rudých tváří. Nevšiml. Zatímco já se snažila schovat obličej za kapuci, Ryan už znovu hleděl v před a prohlížel si dychtivě vodní plochu. Došla jsem k dojmu, že by tam nejraději skočil hned teď. Ale i přes to, že bylo celkem teplo, foukal studený vítr a to naprosto zmařilo mé jakékoliv vřelé pocity, k tomuto nápadu. Zakroutila jsem si pro sebe hlavou v záporném gestu a vyskočila na nohy. Seběhla jsem zbývající tři schody a zabořila nohy do písečného povrchu. Radostně jsem se rozesmála, sklonila se a nabrala bělavý písek do hrsti. Poté ho nechala protéct mezi prsty a sledovala jsem to s neskrývaným zaujetím.
,,Jak málo stačí k radosti" poznamenal Ryan, který mě sledoval ze svého místa. Vrhla jsem na něj hravý pohled a vyplázla jazyk.
,,Vrací mě to do dětství, víš" objasnila jsem a přiložila roztažené dlaně na teplou zem. Poté jsem se zvedla a zamířila ke břehu. Stála jsem tam a sledovala mírné vlnky, které obzvláštňovaly jinak klidnou hladinu. Vzpomínky se mi vracely jedna za druhou a já měla pocit, že se snad rozpláču.
,,Lacey! Není to paráda?" pronikavý hlas mé přítelkyně vyrušil tenhle emotivní moment a já se otočila čelem k domu. Na verandě už nebyl jen Ryan, ale i ostatní. Grace sbíhala zrovna schody, skopla nazouvací žabky a vběhla do sluncem vyhřátého písku. Doskákala s nadšením až ke mně a pověsila se mi kolem krku. Zachytila jsem její loket a přenesla se do všech těch časů, kdy bylo mezi námi všechno v pohodě. Moc dobře jsem si totiž uvědomovala, že se něco s naším vztahem přihodilo a mohlo za to mé přátelství s Ryanem. Věděla jsem to, i přes to, že se Grace pokoušela porozumět mým novým pocitům. I přes to, že se ochotně pokoušela sblížit s lidmi, kteří teď byli velice důležití pro můj život.
ČTEŠ
POD HVĚZDNOU OBLOHOU ✔
RomansaVlastně byl její život celkem fajn, měla nejlepší kamarádku, fantastického přítele a bezva mámu, která si nabrnkla super chlapa. Úspěšně dokončila školu, našla si práci v kavárně a malovala si pohádkovou budoucnost. Jenže, pak se její život obrátil...