,,Co tím myslíš, že nepůjdeš?" naklonila se ke mně Grace a nesouhlasně mlaskla. Usadila jsem se do jejího křesílka, které jí stálo pod oknem, a pohodlně se uvelebila. Musela jsem se pořádně připravit na následnou smršť výčitek, kterými mě kamarádka obdaří. Znala jsem Grace moc dobře na to, abych perfektně věděla, že miluje večírky a mé protesty nebere vážně.
,,Nemám náladu. V práci byl náročný týden" připomněla jsem svůj nabitý pracovní program.
,,O důvod víc, proč jít a odreagovat se" namítla.
Suše jsem se pousmála, tyhle slova patřily jí. To Grace si na večírkách užívala a podle jejích slov relaxovala. Ale já ne. Podobné události pro mě byly spíše stresující. Ale Grace si stále myslela, že čím víc mě bude tahat po alkoholových dýchánkách, tím spíše si to taky oblíbím. Nedokázala pochopit, že já na tyhle věci prostě tolik nejsem.
,,Užijeme si to" slíbila a přešla ke své velké skříni, aby následně vyházela polovinu obsahu ven.
Tyhle slova jsem nemohla brát nijak doslova. Říkala to pokaždé a vždy to dopadlo stejně. Zacítila potencionální úlovek a vzala roha. Poté mi nadšeně líčila, jak si užila super sex s tímhle a tímhle klukem. Ten scénář jsem již živě viděla ve své hlavě a mohla si ho dokonale přehrát.
,,Vezmi si tohle" hodila po mně nějaký kus oblečení a poté se ponořila zpět do svého pestrého šatníku. Roztáhla jsem kus látky a podržela jej před sebou, abych mohla pořádně vidět, do čeho mě to chce navléknout. Hleděla jsem na krátké a těsné šaty. Nesly černou barvu, ale po bocích měly tmavě zelené pruhy. Byly bez ramínek a já si tohle na sobě nedokázala představit. Pohlédla jsem na svou neúplnou hruď. Kdybych tam aspoň něco měla, ale takhle ty šaty nebudu moc pořádně vyplnit.
,,Nejsem si jistá" vyrušila jsem ji, když přeskakovala pohledem z modrého topu na rudě červené koktejlky.
,,Ale prosím tě. Budou ti sedět fantasticky" odvětila přes rameno a poté se rozhodla pro červenou. Nedala jsem jí příležitost k tomu, aby do mě začala rýpat a šla se převléknout. Měla pravdu, padly mi dokonale. Prohlídla jsem se v zrcadle a musela uznat, že to nevypadá vůbec zle.
,,Lacey!" vypískla Grace unešeně, když jsem se vrátila do jejího pokoje a ona mě spatřila v celé své kráse. Už taky byla převlečená a teď hledala vhodné boty. ,,Jsi nádherná"
,,Díky. Ty taky" ošila jsem se a poté byla přinucena sednout na stoličku. Grace mě začala zkušeně líčit a poté mi vyčesala vlnité vlasy do nedbalého drdolu. Pramínky, které vyčuhovaly různě ven, automaticky natočila kulmou. Poté začala sobě vlasy žehlit, aby byly ještě delší, než jsou.
Když jsme byly konečně přichystané, Grace popadla mobil a vytočila jakési číslo.
,,Ahoj, kocoure. Vyzvedneš nás?" zahulákala do přístroje. Pozvedla jsem obočí, s kým to mluvila?
Popadly jsme své kabelky a Grace už pospíchala do chodby. Setkaly jsme se s Charliem a ona mu jen naučeně rozcuchala husté vlasy. Něco na ní zakřičel, ale to už se ozvalo troubení z venku a škádlení jejího mladšího bráchy muselo jít stranou.
,,Daniel pro nás přijel" vysvětlovala. Ach tak. Zavolala svému momentálnímu příteli. Takže tam nebude pokukovat po jiných?
Grace ještě odskočila za rodiči, aby jim sdělila, kam jdeme a kdy se vrátí. Poté se vyřítila ven jako hurikán a nechala na mně, ať spořádaně zavřu domovní dveře.
Daniel byl vážně něco. Svalnatý mladík s malým plnovousem, uhrančivýma očima a ohromným vtipkováním po celou dobu jízdy. Grace se trapně smála jeho vtipům a já nestačila zírat. On vypadal v pohodě. Ale Grace jsem popravdě nepoznávala. Chovala se takhle se všemi svými známostmi? Proč nebyla taková, jakou jí znám já?
ČTEŠ
POD HVĚZDNOU OBLOHOU ✔
RomanceVlastně byl její život celkem fajn, měla nejlepší kamarádku, fantastického přítele a bezva mámu, která si nabrnkla super chlapa. Úspěšně dokončila školu, našla si práci v kavárně a malovala si pohádkovou budoucnost. Jenže, pak se její život obrátil...