3.BÖLÜM

229 34 3
                                    

-3-

İki gündür bara gitmiyordum ve bu gece kesinlikle hırsını çıkarmalıydım. Neden sevişiyordum bilmiyordum.

Acaba eski Gizem Karayel böyle bir kız mıydı? Acaba ne okuyordu? Bu saçma soruları İreme sormak istiyordum fakat saçma olduğu için vazgeçiyordum.

"Ben çıkıyorum" Dedim İrem'e seslendirken. Anladığını belirten ses çıkarttığın da kapıyı açıp çıktım.

Kırmızı mini elbisenin eteklerini hafif aşağı çektim. Merdivenleri inerken teyze'in bana hayalet görmüş gibi bakmasıyla sahte bir gülümseme ekledim yüzüme.

"Gece gece nereye kızım?" Dedi yanından geçerken. Sanane dememek için kendimi zor tutuyordum.

"Kuzenimle gezicem teyze gelmek ister misin?" Dedim sinirle bakarken. Teyze dudaklarını şıklatırken umursamadan merdivenleri inmeye devam ettim.

Mini coopera binip üstünü açtım. Arabayı çalıştırıp Kadıköy'den çıktım. Rüzgar saçlarımı dalgalandırırken tek elimle direksiyona ritim yapmaya başladım.

Her zaman ki Kayıp Yer yazılı barın önünde durdum. Arabadan inip üstünü kapatarak kilitledim.

Görevliye her zamanki gibi göz kırparak içeri ilerledim. Bar tezgahına oturduğumda elbisenin eteği yukarı çıkmıştı. İçki söyleyip insanlara baktım.

Yakışıklı erkek yoktu.

Içkiyi elime alıp fondip yaptım. Yakıcılığı boğazımı delip geçerken gözlerimi kapattım. Tekrar doldurması için bardağı barmene uzattım.

Yanıma oturan adama baktığımda ilk olarak kumral saçları dikkatimi çekmişti. Gülümseyerek bana bakarken diğer içkiyi de fondip yaptım.

"Geceye hızlı başlıyorsun bebeğim" Dedi gözlerini bacaklarımda gezdirirken. Tek kaşımı kaldırıp baktım.

"Hızlı yaşa genç öl?" Dedim alayla. Barmenin uzattığı bilmem kaçıncı bardağı da fondip yaptım.

Beynim olmayan işlevini kaybetmişti. Gözlerimi zar zor açarken yeşil gözlü adam bana yaklaştı.

"Adın ne?" Dedi içki kokulu nefesi yüzünü yalarken.

"Gizem" Dedim dudaklarımı dudağına yaklaştırıp. "Öpebilir miyim?" Diye ekledim alayla suratını incelerken.

"Yukarı da daha iyilerini yapabiliriz" Dedi tek eli bacağımı okşarken. Ellerimi boynuna dolayıp kendime çektim. Alt dudağını sertçe kavrayıp ısırdım.

Merdivenleri ağır ağır çıkarken bileğime yapışan ele baktım. İçkinin verdiği sarhoşlukla hıçkırdım.

"Kenan?" Dedim karşımda bana sinirle bakan kişiye. Kenan yanımda ki yeşil gözlü adamı bakışlarıyla yolladı.

Bedenimi duvara yapıştırıp gözlerime baktı. Gözlerine bakmaya devam ederken kahkaha attım.

"Ne yapıyorsun sen? Hey o gerçekten güzel sevişen birine benziyordu" Dedim sarhoş olmuş nefesimi Kenan'a üfleyerek.

"Benim ihtiyaçlarım daha önemli değil mi?" Dedi alayla gözlerime bakarken.

"Sen benim doktorumsun" Dedim dudaklarımdan bir hıçkırık kaçarken. Kenan güneş yeşili gözlerini çevirdi bana. Gözlerimi kısarak yüzünü inceledim. Ardından tekrar bir hıçkırık.

"Biraz doktorunu eğlendirirsin diye düşünmüştüm güzelim" Dedi yarım ağız sırıtıp. Umursamadan merdivenleri çıkmaya başladım. Arkamdan geldiğini biliyordum ne de olsa.

***

Gizem kırmızı elbisesini düzeltip yatakta sızıp kalmış adama baktı. Bedenini çok iyi kullanıyordu.

Saat gece 2ydi. Bar geceleri açık olduğu için rahat davranıyordu Gizem. Fakat bu adamın buraya gelmesine anlam veremiyordu. Yani, o doktordu sonuçta.

Merdivenleri indiğinde barmene göz kırparak çıkışa ilerledi. Barmen Gizem'in arkasından hayranlıkla bakıyordu. Gizem uyanık bir kızdı. Ne yapacağını iyi biliyordu belki de bu yüzden bu kadar ilgi çekiyordu?

Taksiye binip başını geriye yasladı. Son günlerde başı fazla ağrıyordu. Az çok sevmeyi, gülmeyi öğrenir hale gelmişti. Fakat korku? O neydi? Ne gibi durumlarda o his yaşanır bilmiyordu.

Kendine dair tek bildikleri 24 yaşında olmasıydı birde İrem vardı tabii. Geldiğini anladığında parayı uzatıp indi. Merdivenleri ağır ağır çıktı. Yorulmuştu, her zamanki gibi.

Eve girdiğinde kendisine sinirle baka  İrem'e baktı.

"Konuşalım" Dedi Kız Gizem'e öfkeyle bakarken. Artık İrem bıkmıştı. Sürekli Gizem'in peşini toparlamak onu yoruyordu. Gizem'in umursamazlığı İrem'i delirtiyordu.

"Kus nefretini" Dedi Gizem alayla. İrem'e güvenmiyordu fakat bırakmak istemiyordu. Gözlerinde geçmiş barındırıyordu, bunu hissediyordu.

"Senin davranışlarından bıktım Gizem! Gece eve gelmeyişinden bıktım. Sürekli erkeklerin altında zevk oyuncağı olman sinirimi bozuyo kendine gel Gizem. Hatırla artık!" Gizem kaşlarını çatarak İrem'e baktı.

İrem derin bir nefes alıp kendine gelmeyi denedi. Nefes alışverişini düzene soktuğunda Gizem'in gözlerine baktı.

"Mavi gözlerin her zaman kurnazca bakardı Gizem" dedi sol gözünden yaş gelerek. "Erkeklere güvenmezdin, onlarla sevgili olmayı bırak arkadaş bile olmazdın" Dedi gözlerine bakarak.

İrem bir umutla geçmişi söylüyordu sürekli Gizem'e.

"Seninle annemizden çok dayak yedik Gizem. Yatağın yayını zıplayarak bozmuştuk. Tülleri kesmiştik. Evden kaçmıştık. Hep yemin ederdik birbirimize aramıza kimse girmeyecek diye" İrem elinin tersiyle gözyaşını sildi.

"Kahretsin hatırla artık. Bıktım anlıyo musun? Senin sokak orusbusu tavırlarından bıktım!" Yüzüne inen darbeyle 20 yıllık çocukluk arkadaşına baktı İrem. Gözlerinde ki nefret'e baktı. Öfkeyle yoğrulmuş gözlerine.

"Bana.orusbu.diyemezsin" Dedi Gizem yutkunarak. Öfkeyle İrem'e bakmaya devam ediyordu. Bunu ona söyleme gibi bir hakkı yoktu.

"Pazartesi kontrol'e gidiyorsun. Doktorla sevişmeyi kesip tedavi oluyorsun yoksa-"

Gizem İrem'in sözünü kesti.

"Yoksa ne İrem? Beni mi bırakırsın? Kapı açık" Dedi alayla İrem'e bakıp. İrem yutkundu. Tabiki gitmeyecekti, bunun Gizem de farkındaydı. Gitmeyecek ve iyileşmesini bekleyecekti.

İyileştiğinde git derse gidecekti fakat İrem arkadaşını tanırdı. Gizem onu seviyordu. Yani, kazadan önce öyledi. Eğer iyileşirse yine sevecek ve bırakmayacaktı.

"İyi geceler" Dedi Gizem odasına ilerleyerek. İrem'in kelimeleri onun yüzünü düşünmüştü. Bu üzüntü oluyordu sanırım. Canını sıkmıştı dedikleri.

Gerçek Gizem'i o da görmek isterdi fakat gerçeklerle yüzleşmek istemiyordu. Böyle de mutlu değildi.  Fakat mutluluğu bilmeyen bir kadın nasıl mutlu olacaktı?

Gizem İrem'e hak verdi kendi içinde. Deneyecekti. Tedavi olacaktı. Belki iyileşir diye. Güvenmediği arkadaşı için yapmayı düşündü.

Multimedya da ki Kerem. Yorum ve voteleri bekliyorum :)

GİZEM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin