4.BÖLÜM

241 31 2
                                    

-4-

İlaç kokusundan nefret ettiğim hastanenin koridorlarını ilerledim. Kenan Soylu yazan kapının önünde durdum. İçeri girdiğim de Kenan başını kaldırıp bana baktı.

Kenan gözlerini kızın üzerinde süzdürdü. Beyni dediklerini onaylıyordu. Bu kadında keşfedemediği bir şey vardı. Ona hayranlık uyandırıyordu. Beyni saçma sapan hayallere dalıyor, bazen bu kadınla kendini evli bile düşünüyordu.

Bu kadını tam olarak çözememişti. Bedenini kullanıyordu, oysa hayran kalınacak bir tipi varken. Gizemli bir kızdı. İsmini çok güzel taşıyordu.

24 yaşında ki bir kadına her seferinde kız diyordu. Aralarında 5 yaş olması sorun değil diye düşündü Kenan. Sahi neyin düşüncesiydi ki bu?

"Gel bakalım" Dedi Kenan karşısında ki ay parçasına bakarak. Gizem karşısında ki deri koltuğa oturup bacak bacak üzerine attı.

"Ne o iş yerinde mesafe mi koyuyorsun Soylu?" Dedi Gizem tek kaşını kaldırıp bakarak.

Kenan bu kadını altına almayı arzuladı. İlk defa bir kadını bu kadar arzuluyordu belkide. Hayatına daha önce asla uzun ilişkili kadın girmemişti. Sürekli barda takılırdım. Sahi neden Gizem'i hiç görmemişti.

Muhtemelen sen geldiğinde erkeklerin altında zevk çığlıkları atıyordu dedi iç sesi. Kenan iç sesine hak verdi.

"Öyle gerekiyor Gizem Soylu. Burada bir saygım var" Dedi Gizeme gülümseyerek bakıp.

Gizem adamın dudaklarına baktı. Erkeklerde dudaklar her zaman dikkatini çekerdi. Dişlere çok önem verirdi. Düşündü de sanırım Kenan en idealiydi. Acaba evlense miydi?

Kendi kendine kahkaha attı Gizem. Kenan ona sorar gözlerle baktığında toparlandı.

"Eee nasıl tedavi olacağım doktor Kenan Soylu" Dedi Gizem her zaman ki alayını koruyarak.

"Bana geçmişinden bahset" Gizem Kenan'ın dediği cümleyle sesli fakat acılı bir kahkaha attı.

"Geçmiş? Hafızam yok diyorum hiçbirşey yok" Gizem elini beynine getirip baş parmağıyla vurdu.

"Beyninin oyunu bu. Şuraya yatmanı istiyorum" Dedi Kenan Gizem'in arkasında ki yatağı gösterip.

"Ne o? Beni mi düzeceksin?" Kenan karşısında ki seks düşkünü kadına baktı. Bu kadar rahat davranışı sinirini bozuyordu.

"Belki sonra fakat şuraya yat" Gizem Kenan'ın dediğini yaparak yatağa yattı. Kenan yatağın yanında ki deri koltuğa oturdu.

"Gözlerini kapat ve kendini boşlukta hayal et" Dedi Kenan gözlüğünü takıp.

"Zaten boşluktayım."

"Değilsin" Dedi Kenan kararlılıkla. Gizem'in bu kararlı kelimesi sinirini bozmuştu.

"Pekala Kenan Soylu" Dedi Gizem. Gizem beynini boşlukta hissetmeye çalıştı. Bedenini havalanmış gibi hissediyordu.

Kenan yan tarafında yatan ateş parçasına baktı.

"En sevdiğin sanatçıyı hatırlıyor musun?" Dedi Kenan ciddiyete bürünürken. Gizem kaşlarını çattı. Bunu hiç düşünmemişti. Bilmiyordu bile.

"Ah hayır" Dedi Gizem garip çıkan sesiyle. Kenan önünde ki kağıda not aldı.

"Pekala bana kendini anlatmayı dener misin?" Gizemin bu resmiyet sinirini bozmuştu fakat belli etmek istemedi.

"Yaşım 24 ve şey, sanırım evet evet Ege Üniversitesinden mezunum. Amerikan dili ve Edebiyatı okuyormuşum." Dedi Gizem emin olmak istercesine.

GİZEM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin