9. BÖLÜM

133 24 0
                                    


-9-

Gizem ve Kenan pizza sipariş ederek Kenan'ın evine gitmişlerdi. Gizem gri ve siyahın hakim olduğu evi incelemeye başladı. Duvarlar krem renkti, gri ve siyah noktalar, şeritler geçiyordu.

"Sen psikiyatrist değil misin? Ne bu siyah aşkı?"  Dedi Gizem ilerleyip koltuğa oturarak. Kenan bardağa içkileri doldurup kadına uzattı.

"Siyah da bir renk" Dedi Kenan içkisinden bir yudum alarak. Gizem alayla güldü.

"Saçma" Dedi içkisini dikleyerek. Kenan kadına bakıp güldü. Koltuğa ilerleyip Gizemin karşısına oturdu.

Kadını öpmeye doyamıyordu. Her seferinde daha çok istiyordu. Onun olsun istiyordu aslında.

Zil çaldığında Kenan kapıya ilerleyip açtı. Pizzayı alıp parasını ödeyerek içeri ilerledi. Masaya bırakıp Gizemin yanına oturdu.

Pizzadan büyük dilim alan Kenan bir ısırık alıp Gizem'e uzattı. Gizem alayla gülüp pizzadan ısırdı. Pizzanın yanında içki biraz garip gelse de mayhos bir tadı oluyordu.

Pizzalar bittiğinde Gizem'in başı dönmeye başlamıştı. Çok fazla içki içmişti. Vücudu halsizleşirken bedenini koltuğa bırakıp sızdı.

Gün ağırlaşırken Kenan gözlerini araladı. Omzunda ki başa baktığında Gizem olduğunu anladı. Kadın saçları önünü kapatmış bir şekilde uyuyordu. Kenan saate baktığında 20.14ü gösteriyordu.

Kadını rahatsız etmemek için kımıldamıyordu. Kadın'ın nefes alışverişleri Kenan göğüsüne vuruyordu. Kenan uykunun mayhosluğuyla başını geriye atarak gözlerini kapattı.

Omzunda kıpırdanan bedenle Kenan gözlerini aralayıp genç kadına baktı. Kadın mavi gözlerini Kenan'a çevirdi. Saçları dağınık bir biçimde omuzlarından akıyordu.

Gizem gözlerini açtığında yanında ki Kenan'a baktı. Adam uykulu gözlerle kadına baktığında Gizem gülümsedi.

"Günaydın" Dedi Gizem uykulu uykulu bakarken. Kenan kadının bu haline güldü. Uykudan uyandığında bile çok güzeldi.

"Akşam oldu güzelim" Dedi Kenan alayla gülerek. Gizem başını kaldırıp Kenan'a baktı.

"Benim gitmem gerek aslında" Dedi Gizem ayağa kalkarak. Kenan kadına baktığında hala halsiz olduğunu gördü. Akşam akşam tek gönderemezdi.

"Ben bırakırım"  Dedi ayaklanarak. Genç kadın adama baktı. Düşünür gibi yapıp onayladığında Kenan askılıktan montunu alıp giydi.

Yolculuk sessiz geçiyordu. Gizem adama baktığında dikkatle yolu izlediğini gördü. Ne düşünüyordu acaba? Kenan kadına döndüğünde göz göze geldiler. Kadın onu dikkatle inceliyordu.

Gizem bakmaya devam ederken gözlerini ilk çeviren Kenan olmuştu. Bugün yorucu bir gün geçirmişlerdi.

Binanın önünde durduklarında Gizem arabanın içinde dönüp Kenan'a baktı.

"O halde?"

"Yarın hastanede görüşürüz" Dedi Kenan gülerek. Adam kadının dudaklarına hayranlıkla bakarken genç kadın ne istediğini anlamıştı.

Gizem elini Kenan'ın boynuna koyup kendine çekti. Üst dudağını öptüğünde Kenan ellerini kızın yüzüne koyarak avuçladı.

Öpüşmeleri derinleşiyordu. Gizem bırakması gerektiğinin farkındaydı fakat o da istemiyordu. Kenan alt dudağını dişleyip kızın inlemesini dinledi. Daha çok tahrik oluyordu.

"Gizem" dedi alnını alnına dayarken. Nefesi kadının yüzüne çarpıyordu. Gizem mavi gözlerini Kenan'a çevirdi. Yutkundu. O da farkındaydı. Bu hissi daha önce tatmamıştı.

Kenan kadının gözlerine baktı. Bu gözler onu ne kadar da etkilemişti. Genç kadın hiçbirşey yapmasa bile duruşu dahi tahrik ediyordu onu. Bu hastalık olabilir miydi?

"Yarın görüşürüz" Dedi Gizem gülümseyip. Kenan başıyla onaylayıp kadının boynundan öptü. Gizem gülümsemeye çalıştı. Bu adamda farklı birşeyler olduğunu biliyordu. Artık inmesi gerektiğinin farkındaydı Gizem.

Arabadan inip apartmana ilerledi. Yutkunarak kapıya kadar ilerleyip arkasına baktı. Kenan içeri girmesini bekliyordu. Apartmana girip merdivenlere yöneldi.

Merdivenleri çıkarken teyzenin olduğu binanın kapısını açık gördü. Umursamadan merdivenleri çıkmaya devam etti. Kapının önüne geldiğinde cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtı.

Gizem az önce yaşananları düşündü. Yarım ağız güldüğünde bunun gerçek bir gülümse olduğunun farkındaydı. Adam onu seviyordu. Gizem bunu anlamayacak kadar aptal değildi. Fakat Gizem onu ciddiye alamıyordu.

Ona istediği sevgiyi veremezdi. İstediği kadındı fakat duygudan yoksun biriydi. Aşka elbette inanıyordu ama zihni ona aşkı yasaklamıştı. Belki geçmişin de aşık olduğu birisi vardı? Gizem bunu da düşünüyordu bir yandan.

Kenan gerçekten her kadının kolayca aşık olabileceği kadar sempatik ve yakışıklıydı. Kenan Soylu. Soyismi kadar soyuna düşkün birisiydi. Az çok araştırmışdı İrem ve her fırsatta Gizem'e bilgi veriyordu.

Kenan arabayı barın önüne parketti. Arabadan inip barın girişine ilerledi. Soğuk hava yüzünü yalarken paltosuna daha sıkı sarıldı. Içeri girdiğinde hafifden gelen, kulaklara uyuşturucu gibi gelen müziği dinledi. Bar sandalyelerinden birine oturup viski sipariş etti.

Etrafını kolaçan ederken aklı Gizemdeydi. O nasıl bir kadındı diye düşündü. Hayatına giren kadınlardan çok daha farklıydı. Akıllıydı, zekiydi. Saf kız ayaklarına yatmıyordu. Güzeldi fakat güzelliğini erkeklerin altında harcıyordu. Bir sürtük gibi davranmıyordu oysa.

Kenan onu gördüğü geceden sonrasını düşündü. Başka bir adamla odaya çıkıyolardı. Eğer Kenan görmese başka bir bedenin altında çığlık atacaktı. Yüzünü buruşturarak uzatılan viski bardağından bir yudum aldı.

Gözlerini kapatıp başını geriye yasladı. Acaba bu kadın benden sonra da biriyle yatmış mıdır? Diye düşündü Kenan. Derin bir iç çekti. Hiçbirşeyi değildi fakat şimdiden özlemişti.

Hikaye için vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin :) sizi seviyorum ♥

Multi: Kenan ve Gizem

GİZEM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin