BAB 1

38 7 4
                                    


  Aisha menata makanan di atas meja makan sambil mengerling ke arah jam dinding crocodile yang menunjukkan sudah pukul 7:30.

“abang.. Fateh.. cepat turun sarapan kita ada masa satu jam je lagi nak pergi ke sana. Kalau lambat umi ketuk kepala dengan kuali nanti”jerit Aisha dari ruang makan

“ya sayang i'm coming...” ujar arrian sambil mengendong anaknya menuruni tangga. Sampainya dia di ruang makan, dia terus meletakkan Fateh di atas kerusi dan terus duduk bersebelahan isterinya.

“Dah cepat makan, satu jam lagi nak pukul 8 kang kelam kabut si Nadia bila tahu saya tak sampai lagi ni , habislah nanti membebel jelah budak tu tahu saya lambat fanmeeting pekak telinga saya esok” bebel Aisha sambil mencedok nasi ke dalam pinggan.

“Ya sayang.. abang rasa esok bukan ayang je yang pekak abang pon pekak dengar sayang membebel tau” jawab arrian sambil mencuit hidung isterinya.

“Eeei abang ni tidur luar kang malam ni”

“alolo... abang gurau je sayang gurau² manja tak gitu kan sayang”

“Saya ketuk kepala abang dengan senduk ni kang, bukan setakat pekak je amnesia awak esok”

“eiii icing ah umi abi ni ekak linga pateh esok”sahut suara kecil Fateh

“Haa anak awak lahh tu sebiji perangai awak” kata Aisha dengan nada tidak puas hati.

“Sayang... anak saya anak awak juga Kan..”

“Umi Abi makan epat nanti aunty dia bicing”ujar Fateh lagi

“okok jom makan dah, baca doa makan fateh” ujar arrian

“bicmillahhirrahmanirrahim......”

..................................

➜ahahaha ingat nak start tulis bulan 3. X jadi sbb kawan request update cepat².

➜Haa ada karakter baru dalam bab ni kan.. tara... Nadia sekretaris Aisha (tak tahu lah penulis novel ada sekretaris ke tak tapi buat² ade jelah dalam novel ni) hehehe



MY LIFE (SLOW UPDATE)Where stories live. Discover now