POV Brigitte
Zachtjes raken mijn lippen de zijne terwijl ik hem diep in zijn ogen aankijk. Duizenden vlinders fladderen door mijn buik. Met een zwierende bewegen tillen zijn sterke handen mij van de grond. Met een kleine glimlach kijk ik hem aan. Een gelukzalig gevoel gaat door mijn binnenste terwijl hij mij een grote glimlach terug schenkt. Wat zie ik die man toch graag. Liefdevol geef ik hem kusjes op zijn borstkas terwijl hij kreunt van genot. Met een ondeugende twinkeling in mijn ogen kijk ik hem aan. Langzaam maak ik de knoopjes van zijn blouse een voor een los, waarna ik aan beide mouwen trek. Voorzichtig trek ik de blouse achter zijn rug langs en deze op de grond smijt. Mijn handen glijden langzaam over zijn heupen heen terwijl ik hem diep in zijn ogen aankijk. Terwijl mijn linkerhand op zijn heupen rust maak ik langzaam zijn broeksknoop open met mijn rechter. Met beide handen pak ik zijn pijpen beet en laat zijn broek van zijn heupen afglijden. Zijn jeans smijt ik op de grond. Zenuwachtig giechel ik als hij deze keer mijn blouse over mijn hoofd heen trekt. Als een stel onervaren pubers voelen we ons nu. Sinds Emma en Noor hebben we al in eeuwen niet meer van elkaar genoten. Langzaam glijden zijn handen naar mijn heupen terwijl hij mij kusjes geeft in mijn nek. Terwijl zijn ene hand rust op mijn heup probeert hij met zijn andere hand mijn knoop los te krijgen. Met een vloeiende beweging trekt hij mijn jeans naar beneden. Speels kijkt hij mij aan terwijl hij de jeans op de grond smijt. Niet veel later volgt mijn slipje ook. Voorzichtig draaien zijn handen rondjes om mijn tepels heen. Een rilling van genot gaat door mijn lijf heen. Liefdevol geeft hij mij kusjes op mijn buik terwijl ik zijn handen naar mijn geslachtsdeel voel gaan. Ook zijn onderbroek trekt hij uit. ''Eric, vergeten we niet iets.'' weet ik nog net op tijd te roepen. Met zijn handen tast hij het nachtkastje af, trekt de la open en haalt er een condoom uit. ''Tada!'' Met een vloeiende beweging trek ik het condoom over zijn penis heen terwijl ik hem een liefdevolle kus geef in zijn nek. Terwijl hij zijn geslachtsdeel bij mij naar binnen brengt voel ik hoe mijn ademhaling versneld. Jongens toch wat is dit lang geleden.
''Brigitte, probeer te ontspannen.'' Langzaam voel ik hoe zijn geslachtsdeel hard wordt binnenin mijn lichaam en hij op mij kruipt. Mijn nagels krassen over zijn rug terwijl hij mij bij mijn heupen vast houdt. Met een liefdevolle blik kijken we elkaar in de ogen aan. ''Eric...'' Mijn ogen glijden over zijn ontblote lijf. Mijn adem versneld nog meer terwijl ik mijn nagels in zijn rug zet. Zachtjes geef ik hem kusjes op zijn buik. Ritmisch volg ik de bewegingen van zijn lichaam, welke ervoor zorgt dat ademen in kreunen veranderd. ''Eric, ga door alsjeblieft.'' roep ik terwijl ik hem diep in zijn ogen aankijk. Langzaam vertragen onze ritmische bewegingen terwijl ik zie hoe de zweetdruppeltjes van Eric zijn hoofd afdruppelen. Zachtjes bijt ik op mijn lip als ik de warmte binnenin mij voel. Voorzichtig rolt Eric van mij af richting het dekbed. Enkel een welgemeende ''Fuck'' komt uit ons beide monden terwijl we elkaar diep in de ogen aankijken. Amai, dat was de beste seks die ik ooit gehad heb. Hij is het duidelijk nog niet verleerd. Met een twinkeling in zijn ogen raken zijn lippen de mijne.
POV Eric
''Amai.'' Meer dan dit kan ik niet uitbrengen terwijl ik verdrink in haar prachtig bruine ogen.
Liefdevol streel ik over haar heupen wanneer er bij haar een rilling van genot over haar lichaam heen gaat. ''Ge zijt een topwijf Brigitte.'' Hijgend kijk ik haar met een twinkeling in mijn ogen aan. ''Dit hadden we veel eerder moeten doen.'' Zachtjes geef ik een kusje op haar kruin terwijl zij langzaam uit bed stapt om haar nachtkleed en haar slipje aan te trekken. Haar rode nachtkleed valt mooi over haar ietwat zwaardere lichaam. Hoewel ik weet dat zij er anders over denkt vind ik haar lichaam prachtig. Zelf zou ik geen grammetje minder vet willen, het hoort bij haar. Langzaam volg ik haar voorbeeld door mijn boxer aan te trekken en pyjama over mijn hoofd heen te trekken. De minutenlange stilte in de ruimte voelt totaal niet ongemakkelijk aan. Voorzichtig pak ik haar bij haar gelittekende pols beet en trek haar naar mij toe. ''Ik zie u graag Brigitte.'' fluister ik in haar oor. Een liefdevolle kus volgt waarna onze tongen rondjes om elkaar heen dansen. Na een tweetal minuten lossen we. ''Ik u ook Eric.'' ''We zullen maar eens gaan slapen zeker.'' Haar ondeugende blik laat mij weten dat zij iets anders van plan is. ''Neen Eric, ik ben nog niet moe.'' ''Awel, maar ik wel Brigitte.'' ''Toeeeeee.....'' Ze weet precies hoe ze mij om haar vinger moet winden. Haar pruillip doet mijn hart smelten terwijl zij mij beteuterd aan blijft kijken. ''Wel, wat zijt ge van plan dan?'' ''Kunnen we please nog een film kijken net als vroeger.'' ''Vooruit dan op een voorwaarde.'' ''Wat dan?'' Met een nieuwsgierige blik kijkt ze mij met haar prachtige ogen aan. ''Gij zorgt voor chocomel.'' Een glimlachje verschijnt rond haar mond terwijl ik haar met een strenge blik en opgetrokken wenkbrauwen aan blijf kijken. Deze komedie houd ik enkel niet lang vol als zij in lachen uitbarst. ''Sorry Eric, ik kan echt niet meer.'' Na haar gegrinik en geproest volgt er al snel een lachbui waardoor ook ik moeite heb om mijn lachen in te houden. Met op elkaar geperste lippen kijk ik haar zo streng mogelijk aan wat de lachbui enkel erger maakt. ''Wat is er zo grappig?'' vraag ik zo serieus mogelijk. ''Eric, uw blik ik kan niet meer.'' Langzaam por ik haar met mijn vingers in haar zij terwijl ik haar ondeugend aankijk. ''Eric stohooop.'' Met een gespeelde zielige blik kijkt ze mij aan terwijl haar mondhoeken krullen.
"Awel, gij wilde toch lachen.'' ''Ja, ja maar ge weet dat ik hier niet teeegen..... Hihihi. Ge weet dat ik hier niet tehegen kan.'' Terwijl zij de chocomelk in de frigo probeert te pakken weet ik haar nog net een pets op haar billen te geven. ''Zeg zal het gaan ja?'' ''Ge hebt gewoon een lekkere kont dat weet ge toch.'' Met draaiende ogen en een argwanende blik kijkt ze mij aan waarna ze haar hoofd schud. Langzaam haalt ze de gloeiend hete mokken chocomelk uit de microgolf.
"Brigitte das heet.'' hoor ik haar in haarzelf vloeken. Met een vloeiende beweging zet ze de mokken op tafel waarna ze dicht tegen mij aankruipt. ''Gij mag kiezen The Sound of Music of Mamma Mia.'' Triomfantelijk houd ik de beide dvd's boven haar hoofd. ''Awel dat ge dat nog moet vragen.'' ''Mamma Mia zeker?'' Met een grote glimlach op haar lippen en een twinkeling in haar ogen knikt ze. Na de dvd in de dvd-speler te hebben gedaan sla ik mijn armen om haar heen terwijl zij zich dichter tegen mij aan nestelt en haar hoofd op mijn schouder legt. In stilte kijken we naar de betiteling van de film. Zo zou ik wel dagen kunnen blijven zitten.
JE LEEST
Forever a mum (1)
FanfictionHoogste ranking #2 Dit is een deels waargebeurd verhaal. Brigitte heeft altijd al moeder gevoelens gehad maar als zij en Eric een kind zonder moeder vinden op de plaats delict krijgt dit een onomkeerbare wending. De opvoeding gaat niet zonder slag...