TJ1

842 45 0
                                    

"Noona! Turun sekarang!"

Aku menjeling dengan menyampah bila adik aku mengacau saat aku sedang menikmati tidur petang. Hua why? Kacaulah budak ni.

"Apa dia pretty boy? Kacaulah noona nak rehat."

"Ish kamu ni Gowoon. Tak padan dengan perempuan. "

" Alah eomma ni. Woon bukan apa, Woon nak rehat sebab semalamkan tak cukup tidur. "

" Ada aje alasan kamu tu. Pergilah kemas barang kamu tu. Barang kanu semua dah siap kemas ke? Esok korang berdua nak kena pergi Washington dah." Soal Eomma.

" I'm all done mom. How about you Sunoo? " Ha tetbiba speaking pula.

" Amboi belum pergi lagi dah berspeaking eh, noona. Me too." Ujar Sunoo

" But mom, are you sure that you don't want totag along with us. I'm afraid Sunoo will cry missing you. " Mana aku tak tanya. Aku memang nak sangat study luar negara even though still lagi highschool. Kitorang ni yang nak sangat.

Sunoo berikan muka menyampah pada aku. Eleh benda betul apa. Masa ikut trip sekolah oun menangis. Padahala baru pergi tiga hari.

"Okay listen here. Kawan eomma tinggal dekat USA tapi dia tinggal dengan Washington. Dia alan ambil korang the airport dlthen bawa korang rumah korang."

Rumah kitorang? Emm. What?

" Excuse me ma'am. I guess you mean to our school right? To te dorm." Soal Sunoo. Aku baru nak tanya bijak juga adik aku ni.

" Tak. Appa dah belikan kamu berdua sebiji rumah kat Washington. It's kinda like Gowoon's style. Tapi rekaan rumah tu appa amu yang design. Appa sengaja beli rumah tu. Manalah tahu nanti korang nak sambung U dekat sana or tinggal dekat sana terus. "

Ouh... Okay. I get it.

" Buat masa sekarang rumah tu have nothing. Kosong je. Appa nak korang berdua desing dalam rumah tu sendiri. So sementara tu tinggal dekat hotel. Okay?"

Hehehhehe. I got this.

Washington

Kawan eomma, Aunty Sally datang ambil aku dan Sunoo dari airport dan bawa kami ke rumah baru.

Hmmm

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hmmm. Not bad. Really my style and Sunoo's.

"Woaw. Noona, bestnya rumah ni. Just dalam je kosong"

Eh bila pula dia masuk dalam rumah? Ish budak ni.

Aku pun masuk dan tengok dalam rumah tu. Hmm.... Betul- betul kosonglah rumah ni. Aku dah ada beberapa rekaan nak decorate rumah ni. Haha. Bila ayah pun kerja designer bangunan, aku pula suka decoration. Bapa borek anak rintik.

Tiba-tiba aku dapat message.

Appa♥️

Appa dah hantar banyak duit untuk decoration. Nanti Gowoon tengok okay? Tak cukup bagitahu.

Jay - The JerkWhere stories live. Discover now