TJ6

183 22 9
                                    

Aku ambil bantal aku lalu hempaskannya dengan kuat dan berulang kali. Bantal aku seperti biasa menjadi mangsa untuk aku melepaskan geram.

"K-kenapa dengan Gowoon tu?" Soal Sunghoon. Walaupun dala. Keadaan marah aku masih boleh dengar berhualannya.

"Dia baru lepas tengok dramalah tu. Watak utama acam biasa kalah dulu, itulah fasal dia mengamuk tu. Dah hyung, jom turun bawah."

Yelah, macam mana aku tak mengamuk, tahulah dia tak cantik tapi tak perlu rasanya nak pandang rendah kat orang. Cuba bayangkan orang tengok kau pandang rendah dekat orang lain, mesti kau kena lagi teruk dari dia! Yes! Aku baru lepas tengok drama True Beauty! Yang kawan dia tu pun dah kenapa? Kawan pilih rupa ke apa?! Habis tu lepas dah tahu rahsia Jukyung kau tak nak kawan dengan dia. Like hell-

"Sudahlah tu hawai drama queen. Aku nak ajak kau keluar beli buku aku ni. "

Alamak, lupa dah janji dengan Sunghoon. Okay nak out bye!

Jay POV

Aku mengeluh dengan berat, kerja projek dipandang kosong. Ish perempuan ni! Kenapalah time macam ni dia boleh keluar?!! Sakitnya hati. Calm down Jake.

Tiba-tiba notification aku masuk. Aku capai telefon aku lalu periksa. Aku dapat message daru seorang yang aku gelar ' Plastic Queen', Julia Han. Why? Sebab dia buat pembedahan plastik dekat satu badan. Urgh... Teringat masa dia dulu, gemok dan hodoh tapi sekurang-kurang that's still real her. After she done the surgery and have a bad atitue like, bitch go away from me. Plus, she over money and looking guys! Menyampah gila! Aku pun tak faham macam mana

Plastic Queen

Baby

Are you busy?

Can we go out have some fun?

I'm busy as hell

And even I have time, I rather hang out with a beast.

Don't be that mean, honey.

I just want to go out with my boyfriend.

F**** up.

I'm not your boyfriend.

I swear if you bother me for nothing good

I'll make you regret.

Aku memang nampak kejam but at least aku dapat jauhkan diri aku dari dia. Kalau lembut hati dengan dia, tak jalan.

Aku tengok balik projek tadi kemudian kemas balik semua yang bersepah lepas dah pasti siap. Nasib baik dia ada buat juga. Kalau tak memang kena maki dengan aku sebab dapat markah free.

Gowoon's POV

Sebaik sahaja sampai rumah, aku terus ke bilik untuk tukar ke baju tidur. Esok ada presentation and Sunghoon nak masuk sekolah. Excited dan malas. Hing~

Lepas dah siap aku terus ke study room. Kat situ ada dua laptop. Aku punya dengan Sunoo punya. Aku terus buka laptop aku. Nak check projek dah siap ke belum. Ni first time aku kerja sama dengan Park Jerk- salah.. Park Jay. So aku nak tengok dia betul dah siapkan ke.

Aku buka email dan nampak message dari dia. Aku tengok kerja projek dan bahan presentation kitorang. Aku check semua untuk pastikan yang semua sempurna. And yup. Ni kalau present mesti dapat full mark. Pandai juga dia ni. Aku ingat dia macam budak tak ada harapan.

Jay - The JerkWhere stories live. Discover now