"Wahai pakcik! Beredar kau dari meja aku!" Aku tolak Samuel dari kerusi aku. Sedap dia je. Samuel ni walaupun aku dah kenal dia dekat dua minggu tapi hubunvan kitorang macam kenal 13 tahun. Cakap dengam dia pun aku kau dah tak guna awak saya.
"Kalau ya pun tak payah tolak aku. Woi sakit." Aduh Samuel. Samuel, jangan act vute nanti autor fall in love dengan kau baru tahu. " Homework fizik kau dah siap." Hah tak siaplah tu. Fizik susahlah katakan.
"Nak pinjam ke? Nah!" Aku bajlgi dia buku latihan fizik. Apalah manusia, tak dapat jawab salin. Aku dulu selalu tiru Sunghoon juga. Tak ada beza.
"Lambat pula kau hari ni." Ujar Samuel sambil menulis. Pandang pun tak. "Tersengeh-sengeh kau ni dari tadi, kenapa?"
"Hehehe. Aku nak kenalkan kau dengan kawan aku ni, tapi tunggu dia masuk sinilah baru aku kenalkan."
" Kawan kau? Tunggu masuk sini? Dia nak pindah sini ke? " Dah tu apa lagi? Aduh abang sekor ni, muka je handsome tapi lembab. "Lelaki ke perempuan?"
"Asal tanya gender dia pula ni? Nak mengorat dia ke?" Kuang ajo member aku couple dua orang nanti aku solo. Nasib baik Sunghoon lelaki.
"Manalah tau." Katanya sambil tersengih. Dasar gatal member aku ni.
"Kalau kau homosexual, trylah."
Samuel bagi aku poker face. Hahaha. Tahu takut.
"Kau sana sikit!" Eh atuk ni tadi aku nampak dia masuk kelas, tadi pergi mana. "Pandang apa? Sanalah!"
"Sabarlah. Asallah kau seatmate aku?"
Ish mamat ni memang tau. Aku beralih sikit ke arah Samuel. Kalau boleh nak je tukar tempat dengan Samuel. Tapi meja dah ditetapkan. Macam dekat Korea pula rasanya.
"Okay class! Open your History book to page 15." Ha, Teacher dah masuk dah. Terus buka buku? Amboi teacher ni gelojoh nau nak belajar.
Dalam aku tengah fokus jawab soalan yang cikgu bagi aku tengok Samuel, heh... Tidur member? "Samuel! Bangunlah! Macam manalah kau boleh lulus exam? Hairan aku."
"Sorrylah sis, aku belajar sejarah kat rumah je. Dekat sekolah tak masuk. Aku pun tengah pening jawab ni."
Dia menjawab soalan sambil baring ke? Wow ... Dunia manakah aku?
Aku pandang belah kiri aku. Wow fokusnya abang Jay.
"Pandang aku nak apa?" Eh perasan eh? Hohohoho malu pula.
" Hehe, aku nak tahu soalan subjektif untuk nombor 4 ni macam mana jawab. Okay bukan jawaban eh. "
" Meh sini aku ajar. " Wait aku dengar betul ke ni? Si tenok ni ajar? Wow. Aku fokus pada apa yang dia ajar. Pandai dia explain, jelas gila. Tak sangka tenok macam dia ni boleh baik hati macam. "Since kau belajar sejarah negara ni sekejap baru lagi, aku cadangkan kau luangkan masa kau dekat library. "
" Okay. Thanks. "
Dia angguk kemudian sambung kerja dia. Eh nampak cool pula dia. Macam Ju- eh tak, Jun aku lagi hot.
Time skip
Woi balik rumah...! Okay mana Sunoo?
Ting~
Message? Dari Sunoo?
Myboy~♥️
Kepada noona yang dicintai, hari noona terpaksa bapik sendiri. Sunoo ada training hari ni. Sowey🥺
Yelah
Budak ni asyik sibuk je. Tak apa aku ak date dengan Sunghoon.
YOU ARE READING
Jay - The Jerk
Fanfiction"Urgh... Why do I have to be his deskmate?" -Gowoon. "B***h, get lost you ugly!"- Jay