No one POV
"Kau pergi mana? Kenapa susah sangat kau nak ambil hati dia?! Kau tinggalkan aku buat sekua benda! Kalau kau dah menyerah, baik aku bunuh je dia!" Marah elai itu kepada gadis di depannya.
"Kau ingat benda ni senang je? Bukannya aku tak cuba tapi kau tahu jelah Jay tu macam mana! Kau cakap aku je, tapi kau tu? Jay dengan perempuan tu break uo dulu bantuan aku juga kan?" Balasnya.
"Julia, dorang sekarang ni dah bersama balik. Kita nak buat apa sekarang ni?" Julia mendiamkan diri, otaknya menjadi rimas.
"Tak ada cara lain, kecuali cara terakhir."
Jay POV
Aku tunggu dekat depan apartment Julia, apa lagilah minah ni nak? Aku dah bosan betul dengan betina ni! Dari hari pertama aku kenal dia lagi aku dah tahu pernagai dia macam mana.
Mak tiri aku pun tak ada guna. Sama je dengan Julia tu, sama-sama komplot nak rampas harta keluarga aku. Appa aku pun dah cerai dengan dia. Baguslah, akhirnya dia sedar diri juga. Julia pula? Dia sepatutnya masuk penkara tapi tu lah kan, aku ni baik sangat. Tapi bodohnya aku tak masukkan dia dalam penjara masa tu! Tahu nak kacau life aku je. Databg office cari aku dejgan baju singkat macam orang tak ada duit. Padahal ada je duit, dari.... Buat... Ehem. Faham jelah perkejaan para-para wanita yang boleh dibeli dengan duit.
"Jay."
Sampai pun pompan ni! Haih... Nak dekat sejam aku tunggu, pakai make up 10 inci rupanya. Lama sangat! "Kau nak cakap apa? Sampai nak ugut bunuh diri lah bagai. Kau dengar sini eh, kau nak bunuh diri ke, terjun longkang ke, kahwin dengan pak man tempe pun aku tak kesah! Kau nak ganggu hidup aku tu yang aku kesah!" Kau nak kahwij dengan Oli oppar pun aku tak kesahlah. Nanti kau hari-hari Onionhaeseyo.
"Kita bincang kat belakang, urusan ni penting. Kalau you nak cepat ikut je I." Menyusahkan betullah minah ni.
Aku pun terpaksalah iktu dia pergi belakang bangunan sunyi gila. Gelap pula tu. "Cepatlah! Aku penatlah tunggu kau."
Julia mendwkati aku then aku jauhi dia. Hello pondan! Aku tak nak dekat dengan kau. Pernah tengok babi berenang tak? Kalau pernah tu kau tengok babi terhina pun lagi bijak dari anda. Tak fasal-fasal air pun kena samak sebab babi tu.
"I akan tanya you last time, antara I dengan Gowoon. Mana you pilih?" Apalah soalan tadika dia bagi ni. Kau tahu tak yang budak bari satu hari hidup dalam perut pun tahu jawapnnya.
"Tak ada KBAT ke soalan kau? Kau lupa ke aku ni genius? Aku ni usahawan muda syarikat terbesar nombor satu di Republik Korea. Soalan tu petik jari-"
"Choose wisely Jay Park. You don't want anything bad happen to you right?" Takutnya~ Argh Engene tolong~~
"Aku pilih kau.... " Aku nampak dia senyum. " Tapi boong~ Haiyu~ papalipapalipa~" sorry. Tersampuk tik tok oleh Jay Enhypen. "Soalan kau ni.... Buang masa aku jelah Julia. Give up please, no one like prostitute." Mulut aku ni dari dulu sampai dah besar kaya raya pun pedas. Yelah, aku ni kedekut sikit. Duit banyak tapi tak pernah bayar insurance.
Aku tengok muka dia, muka dia macam nak maki aku. Silakan, saya tak kesah. Huwek. "Then this what got!" Apa dapat ap-
Gowoon POV
Aku call Jay dari tadi tak dapat, busy ke? Lepjs tu aku dapat message kata dia ada emergency kat Japan. Pergi Japan lagi? Tak semoat nak bagitahu aku pula tu. Aish....
Lepas tu aku dapat call dari Sunghoon. Katanya dia nak hincang something. Maybe fasal confession dia hari tu kot? Baik aku pergi then settlekan masalah dia. Kalau tak teruk budak tu nanti.
Aku pun jumpa dia dekat kawasan perumahan dia, kawasan perumahan dia ni kan macam tak ada orang tinggal tau, sunyi gila. Kalau kawasan perumahan parents kitorang.... Sama juga sunyi dia tapi tak sunyi macam tak ada orang langsung.
"Sunghoo."Aku panggil dia bila aku nampak dia dekat bawah tiang lampu. Aku pun pergi dekat dengan dia.
"Hey." Sapa dia.
"Kau ada apa nak jumpa ni?" Selalu ajak jumpa emergency macam ni adalah tu benda penting nak cakap.
Sunghoon mengeluh. "Aku nak kau lupakan Jay, couple dengan aku.", What the f- tak baik maki. Jangan maki, ingat!
"Sunghoon, kau tahu aku dengan Jay dah break-"
"Aku tahu korang dah get back, Gowoon. Aku tak suka tebgok kau dengan dia, so pleaselah Gowoon. Tinggalkan dia untuk aku."
Sunghoon, kenapa dengan kau ni? Kenapa kau suka sangat kat aku? "Sunghoon, aku tak boleh. Aku dah banyak kali bagitahu kau. Aku suka Jay je, aku cintakan dia. Okay, masa dia dengan aku break memang aku benci gila dengan dia and try nak suka kau balik tapi macam mana pun aku cuba, aku tetap suka Jay. Everything I do, everything I goes, I just saw him. I'm sorry Sunghoon."
Sunghoon tebgok bawah, dia mengeluh. "Kau nak tahu tak? Ni semua salah kau." Ya, Sunghoon. Memang salah aku. Salah aku buat kau suka aku lepas tu lepaskan kau macam tu je. "Kau kena bayar salah kau!" Aku pandang dia lepas tu-
TBC
Lia: Hehehhehehehehehe. Short sikit kan? Tak apa. Next episode gonna be last one. Apa jadi najti tunggu jelah nanti.
Jungwon: Mari kita tengok Jay HYUNG MATI!!!!
Jay: *smack kepala Jungwon* Aku bunuh kau dulu.
Niki: Siapa suruh hyung cakap macam tu kat Jay hyung, padan muka. *Peluk fav hyung= Jay*
Jay: Niki?
Niki: hmm???
Jay: Kau pakai baju aku lagi eh??
Niki: *gagap* mana ada *lap peluh*
Lia: *baca tag baju niki pakai* Park Jongseong...
Niki: *lari dibawa angin*
Jay: NISHIMURA RIKI!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
Jay - The Jerk
Fanfiction"Urgh... Why do I have to be his deskmate?" -Gowoon. "B***h, get lost you ugly!"- Jay