war of hormones +16

1.4K 102 5
                                    

  არ  ვიცი რამ გადამარჩინა ჯონგულოს უგემურმა თევზმა და მისი ხელით გამოწურულმა მანგოს წვენმა თუ უბრალოდ ღმერთმა არ გამწირა ,მაგრამ ფაქტი სახეზეა მე გადავრჩი . უიღბლობა ჩემი თანმდევი უბედურებაა ,მაგრამ ამაზე დიდი პრობლემაც მაქვს ,რომელსაც სიმპატიური ჯეონ ჯონგუკი ჰქვია . სიმპატირუი მე მივამატე სახელი არ გეგონოთ მიუხედავად იმისა ,რომ ბევრი ეძახის .... დაუძახებდა კუნძულზე რომ არ ვიყოთ გამოკეტილები . ალბათ გაგიჩნდებათ კითხვა რატომაა ეს არსება პრობლემა ? ნება მომეცით ჩემი გასაჭირი გაგიმხილოთ . იმ ღამის შემდეგ  როცა ჯეონის კალთაში მჯდომარე სიკვდილის ანგელოზს ველოდებოდი , ჩემში რაღაც შეიცვა , ჯონგუკი არც ისეთი გორილა აღარ იყო ,როგორიც აქამდე . ყოველთვის შესამჩნევი იყო მისი ლამაზი სახე და სხეული ,მაგრამ ახლა ჩემი გული განსაკუთრებით რეაგირებდა მის ლამაზ სახეზე . მისი გამოჩენა და ჩემი ეიფორია ერთი იყო . ომახიანად კი ვეტლიკინებოდი ,როგორც თვითონ აღნიშნავდა ,მაგრამ.მის თვალიერებაში დაჭმული ტუჩები და გაოფლილი ხელისგულები კარგს არაფერს მიქადნიდა . მითიმეტეს როცა მისი რბილი და თაფლივით ტკბილი ტუჩები მქონდა გასინჯული ჩემს შეშლილ გონებას მეტი რა უნდოდა ? ველურ ფოქრებს აყოლილი სულ მთლად გადავდიოდი ჭკუიდან . ჯეონისგან თავს მაქსიმალირად შორს ვიჭერდი და ჩემი ბედ-იღბლიდან გამომდინარე ყველაფერს თავს ვარიდებდი , რასაც შეიძლებოდა მე კვლავ მის მკლავებში მოვექციე . მაგრამ დღითიდღე უფრო მიჭირდა მისი შავი თვალების იგნორი და ეს დამპალი ჰორმონებიც ყოველ წამს მახსენებდნენ ,რომ ერთადერთი მამრი ამ კინძულზე საშინლად სიმპათიური და მიმზიდველი იყო .
- არა თავი უნდა მოვთოკო - ჰამაკში ,რომელიც რამდენიმე დღის წინ იმ ავადსახსენებელ ქოხში ვიპოვე   პალმის ორ ხეს შორის ჯონგუკმა გამიბა ,მე თითი კინაღამ მოვიტეხე 😑 . ახლა კი აქ ვნებივრობ უფრო სწორად ჯონგუკს ვემალები , რადგან ჩვენი ბანაკიდან საკმაოდ შორს კუნძულის სამხრეთ ნაწილში აღმოჩენილ პატარა ყურეში გავაბი .
- ისევ საკუთარ თავს ელაპარაკები ? - ცინიკოსი გველი მოსრიალდა.
- რა გინდა ჯეონ ?- ცივად ვეკითხები .
- რა და სულ შენ წევხარ აქ ამიტომ ახლა მე უნდა დამითმო - მიცხადებს ეს ღორჯო .
- მე ვიპოვე და ჩემია - საცვლების ამარა ჰამაკში მწოლიარე განძრევსაც არ ვაპირებ.
- მე გავაბი ალქაჯო - ცხვირს ისე ჭმუხნის მეცინება . საშინლად საყვარელია მინდა ეს ლოყები და ცხვირი დავუკოცნო  ააააეეეეაზრზე მოდი ქალი  ჩემი ჯერ კიდევ შერჩენილი სინდის ნამუსი წიკვინებს .
- აი დარდი აქედან ვერ გამაგდებ - ვკისკისებ და მკერდზე ვილაგებ ხელებს . თვალი გაურბის და მწველ მზერას ჩემს ორ ღირსებაზე ასობს .
- ჰეი სად იყურები ? სახე აქ მაქვს - თითს გაბრაზებული სახისკენ ვიშვერ .
- უკეთესებიც მინახავს -  ეს გველაძუა ნახე . რა დაუწუნა ჩემს მკერდს ?
- ჯეონ  ნუ მაბრაზებ თორე მწარედ განანებ - ვსისინებ გველივით
- ოჰ და რას იზამ იტირებ ...  თუ შემოცვას დამადებ ალქაჯო - მის სიტყვებზე ვენთები ამდენი დამცირების ატანა შეუძლებელია .  - მე შენ გაჩვენებ - ვკივი და სწრაფად ვდგები ჰამაკიდან მერე კი ჯონგუკისკენ მტკიცე ნაბიჯით მივდივარ ის ისაა თმაში უნდა ვწვდე მაჩერებს .
- მოიცა ქვაა მანდ - ჩემს წინ იზარ.აზარ ქავას იღებს და ისვრის .- რამეს მოიწევ შენი ამბავი ,რომ ვიცი  - ხელებს ერთმანეთზე ურტყამს ვითომ მტვერს იცილებს - ახლა მოდი - მის თვალებში ათამაშებული ჭინკები და გამომწვევი პოზა ნერვებს  მიწეწავს . ახლაკი განახებ სეირს .  მისკენ გავრბივარ   და ვცდილობ თმაში ვწვდე ,მაგრამ სანამ ხელით შეხებას გადავწყვეტ ოსტატურად მიჭერს  მხარზე მიკიდებს . ხელფეხს ამაოდ ვიქნევ . ოკიანისკენ მირბის .
- გამიშვი ! გამიშვი !- ვის ესმის ჩემი კივილი
- არ უნდა გამოგეწვიე პატარა ალქაჯო -ისეთი გალაღებულია მინდა მოვკლა  . ერთობა ბიჭი . ცივ ოკიანეში მისვრის  და ხარხარებს .
- ხომ გაგაფრთხილე იმ კიბორჩხალასავით გადაგაგდებ წყალშითქო -  წყალში  ჩავარდნილს მემის მისი სიტყვები და ხარხარი . და გეგმაც წამში მესახება თავში . ვნახავ კიბორჩხალა ვინაა გველო . ტალღა რომელიც ჩემს ზირგსუკანაა დიდი სისწრაფით მეჯახება და მეც მკვდარის პაოდიას ვაკეთებ . ღრმად ვიცუნთქავ ჰაერს და გმირად დაბადებულ ჯონგუკს ველოდები , როდის " მიხსნის განსაცდელისგან" არც აყოვნებს წამში მის მძიმე ხელს წელზე ვგრძნობ . ზედაპირზე ამოვყავარ და გაწუწული ქვიშაზე მაგდებს .
- ჰეი  ცოცხალი ხარ ?- მის მღელვარე ხმაზე სიცილს ძლივს ვიკავებ - პატარა ალქაჯო ?- ხელს სახეში ნაზად მიტყაპუნებს .- ღმერთო მართლა რა ცხოველი ვარ სულ ჩემს გამო ,როგორ მოსდის ასეთი რამ - შემიძლია დავიფიცო ხოტაც და ატირდება . მკერდზე თავს მადებს და ჩემს გულის აჩქარებულ რიტმს უსმენს . -  გაახილე თვალები რა ? შენ ხომ ჩემი პატარა ალქაჯი ხარ - ბოდავს აშკარად შეშინებული და ცხვირში ,რომ მავლებს ხელს და ხელოვნური სუნთქვის ჩასატარებლად ,რომ ემზადენა აქ უკვე სიცილს ვეღარ ვიკავებ და თვალებს ვჭყიტავ . მის ქვეშ მოქცეულს სიცილისგან  თვალები მიწყლიანდენა და მუცელი ხელით მიჭირავ მის გაოცებულ სახეს ,რო. ვხედავ საერთოდ ვეღარ ვჩერდები . 1წუთიანი  გაბმული კისკისის შემდეგ სულს ძლივს ვითქვამ . ჯეონის ღიმილ შეპარულ ტუჩებს უნებირად ავშტერებივარ  .
- კარგად გაერთე?- მეკითხება ალმაცერი ღიმილით .
- ძალიან - ვაქნევ თავს და ქვიშაზე ჩემს გალუმპულ თმას კიდევ იფრო მეტად ვთხვრი ქვიშით .
- ხოდა ახლა ჩემი ჯერია -  ჩემს მაჯებს წამში იქცევს თავისაში და თავს ზემოდ მალაგებინებს . დაბნეული თვალებს აქეთ იქეთ ვაცეცებ და ,როცა ჯონგუკის ვნებამორეულ ირისებს ვაწყდები ახლა გასაგები ხდება რას ნიშნავს მისი ჯერი . ცხელი ტუჩები იხეშად მეხება ტუჩებზე . ფართხალს ამაოდ ვცდილობ მის ქვეშ პარალიზებული ვწევარ . მისი ტუჩების სიტკბო მაშტერენს და ჰორმონებთან ომს ვაგებ . ისე ვყვები კოცნაში ვერც კი ვიაზრებ. ჩვენი ტუჩები საოცრად სიმეტრიულად ჯდება ერთმანეთში და როცა ჯონგუკი ჩემს ხელებს ათავისუებს ,რათა თავისი ტორებით ჩემს სხეულზე ითარეშოს   , ავტომატურად   თითებს მის ბზინვარე და რბილ თმაში ვაცურებ .    თავისი მუხლებით ფეხებს მაშლევინებს და  სხეულზე მაწვება . უცნაურად მიხურდება მუცელი  და მის თეძოებს ჩემს ფეხებს ვახვევ .ცალი ხელით  ჯერ მუხლზე შემდეგ კი ბარძაყზე  მეფერება მეორეთი კი წონასწორობას ინარჩუნებს .თეძოებით ჩემს თეძოებს აწვება  და   ჩემს დასველებულ საცვლებს კიდევ უფრო მისველებს . ვნება იღებს ჩესმ სხეულზე კონტროლს და ისე ვხდი ტანზე მიწებებულ თეთს მაისურს ვერვ ვხვდები . ჩემს ტუჩებს წყდება და ყელში მკოცნის ,როცა მხურვალე სხეულით ჩემს ფაქტობრივად შიშველ სხეულს ეკრობა . კვნესას ვერ ვიკავებ ,როცა ლავიწის ძვალზე კბილებს მარჭობს  ხელს
კი მკერდს უჭეს . მის შიშველ ზურგს  ვეფერები , ის კი ლიფის შეხსნას ცდილობს . გონებას ვემშვიდობები როცა ცხელი ხელისგულებით ჩემს სიცივისგან და ვნებისგან  დაწვრილებლ დდრვილებს ეხება . ნაზად მიჭერს და მერორე ძუძუს პირში იქცევს  ენით ეთამაშება და ჭკუიდან გადავყავარ .  ყველაფერი მავიწყდება  ,მხოლოდ ჯეონის შეხებაზე ვფიქრობ . როცა ჩემი მკერდის კოცნით იჯერებს გულს კვლავ ტუჩებზე მეტანება და ქვედა ტუჩზე სველ ენას  მატარებს . ვხვდები რაც უნდა ,მაგრამ ფრანგულ კოცნას ვერ ეღირსება ჩემგან . მეღიმება ,როცა ამაოდ ცდილობს თავისი ენის ჩემს პირში შეცურებას .
- ძალიან ცუდი გოგო ხარ - ვნებამორეული ზედ ჩემს ტუჩებზე  მიცხადებს განაჩენს და კვლავ მკოცნის .   უსირცხვილოდ დააცოცებს თავის თითებს ჩემს სხეულზე მეკი  შეწინააღმდეგების ნაცვლად კატასავით ვკრუტუნებ .მის თითოეულ კოცნას ჩემსას ვახვედრებ და ნებას ვაძლევ წეღან დაწუნებული ჩემი მკერდი იასამნისფერი ტატუებით მოხატოს . როცა სიგიჟის ზღვარზე მივყავარ  ჩემი კოცნით  გამძრარი   სწრაფად დგება   და  ასე აღზნებულს  მტოვებს მარტო .  მისი სიტუვები ყურში წამდაუმწუმ ჩამესმს და სიბრაზისგან მკლავს .
- ზედმეტი მოფერება არ ვარგა  მითუმეტეს შენნაირი ალქაჯისთვის - გამარჯვებულის სახით მტოვებს წენს ზემოთ შიშველს და სანაპიროს ტოვებს . ჩემი ძვირფასი და უფრო ერთადერთი ლიფი კი არსად ჩანს .  მისი ლავასავით ცხელი კოცნებით კი სხეული დაფაეული მაქვს . რუკასავით მოხატული ნებისმიერი ადამიანი შეამჩნევდა თუ სად მაკოცა უნამუსომ  იასამნისფერი მენლით მოხატულ ჩემს ყელს და მკერდს აშკარად არასდროს დაავიწყდებათ ჯეონის  ტკბილი ტუჩების შეხება . ღმერთო ახლა რაღა შსარში გავეხვიე ?

აუტანელიWo Geschichten leben. Entdecke jetzt