სხეულები +18

1.5K 84 4
                                    

კიბებზე  რასაც ქვია არბის სანამ  მე მისი ყელის გაფერადებით ვარ დაკავებული .   კარს ფეხით ამტვრევს და საწოლისკენ მიდის . მისი ოთახის დასათვალიერებლად ,დრო არ მაქვს მაგრამ მაინც ვაქებ.
- კარგი ოთახია
- შენ საწოლი უნდა ნახო -  ამ შენიშვნაზე ორივეს სიცილი გვიტყდება . რამდენიმე წამი მის ქვეშ მოქცეულს მიყურებს მერე კი ცხვირის წვერზე მკოცნის .- იცოდე  დიდი გამოცდილებით არ გამოვირჩევი და თუ რამე ისე ვერ გავაკეთე ან გატკინე მითხარი .
- რა მზრუნველი მყავხარ - ქამრისი ბალთაში ვეჭიდები და უკან გაწეულს კვლავ ჩემს ფეხებს შორის ვაქცევ . ყურს უკან ვკოცნი და  ვნებამორეული ხმით ვეჩურჩულები .-ჯეონ ნებას გაძლევ რაც გინდა გამიკეთო  და თუ გეშინია მაშინ შეგიძლია მომცილდე - ყურის ბიბილოზე კბილებს ვასობ და მის ხვნეშას -როცა ვიღებ პასუხად  სულ ვგიჟდები .   ორი ყველაზე საშიში ნივთიერების ზემოქმედების ქვეშ მყოფბს ახლა მხოლოდ ჯეონი მიტრიალებს თავში . ვნებას შერეულ ალკოჰოლს და ჯონგუკის ტკბილი ტუჩების არომატს პარალელურ სამყაროში გავყავარ . მისი შავი თვალები მტაცებელი ცხოველივით დამყურენს
- არმინდა ,რომ ჩემთან სექსი ინანო - მისი სუნთქვა სახეზე მეფრქვევა. ღიმილს ვერ ვიკავ პასუხად კი მხოლოდ კოცნას ვუტოვებ რბილ ტუჩებზე . ფეხებს ძლიერად ვხვევ წელზე  და მხრებზე ვეჭიდები ის კი მაისურ სწრაფად მხდის ,ისვრის .
- წითელი საცვლები გიხდება - მაქებს მის ეშმაკურ ღიმილს კანზე ვგრძნობ .- მაგრამ მის გარეშე უფრო მომწონხარ .- ლიფს სწრაფად მაშორებს ოთახის სადღაც კუთხეში ისვრის და  მკერდის დაკოცნას იწყებს . ჯონგუკის მოქნილი ენა  ძუძუს თავეზე მეხება და გველნაკბენივით ვიკლაკნები მის ქვეშ. თითებს მის თმაში ვხლართავ , მკერდს მაღლა ვწევ უფრო უკეთ ,რომ მაკოცოს .
- ააამმ ჯონგუკ - კვნესა წყდება ჩემს ტუჩებს ,როგორც კი მის  უსირცხვილო  ხელს მერე ძუძუზე ვგრძნობ  , ტკივილამდე ძლიერად მიჭერს ,მაგრამ ჯადოსნური პირით ისეთ ისამოვნებას მანიჭებს ტკივილი აღარც მახსოვს , როცა თავს სწევს  სვიტერს სწრაფად ვაძრობ .შიშველი , მხურვალე მკერდით მაწვება სიამოვნების ტალღები  ცუნამივით მატყდება თავს  და მაგიჟებს . ტუჩებზე ველურად მკოცნის მერე კი ყბის ხაზს მიუყვება, ყელზე  იასამნისფერ კვალს ტოვებს და ლავიწის ძვალზე ნაზად მკბენს შემდეგ კბილებს ტუჩები ანაცვლებს . სველი კოცნებით მიუყვება  გულმკერდს და მკერდის ღარს  ცხელი ენით მილოკავს . მუცელთან ჩერდება და ქვემოდან მიყურებს . მის თვალებში ერთდროულად ვხედავ  სურვილსა და ყოყმანს . გულამოვარდნილი ,სუნთქვა გახშირებული ვნებისგა და სურვილისგან ხმაჩახლეჩილი ვხრიალებ .
- ჯეონ ან ახლა გამჟიმავ ან  თითს ვეღარ დამაკარებ  ვერასდროს -  სიტყვა ვერასდროს განსაკითრებით ვუსვამ ხაზს . იღიმის და ქვედა ტუჩს მტკივნეულად კბენს .
- მაცდური ალქაჯი ხარ - კაბას წამში მხდის  და ისევ ზომოთ ამოდის .  შიშველ ზურგზე თითებს ვატარებ  მისი.შეხება ,მოფერენა    ენით აღუწერელ სიამოვნენას მანიჭებს . ხელს არ მიშლის ,როცა მისი შარვლის სათავეს ვეჯაჯგურები და ქამარის ბალთას ვუხსნი . ჯინსისი შარვალ სწრაფად ვხდი და ვისვრი ახლა კი ცხადად ვგრძნობ მის ერექცირებულ ასოს მუცელზე .  ჩემი სხეულის ყველა უჯრედი ჯონგუკის სახელს ყვირის  და სურვილისგან  ცეცხლმოკიდებული მის სხეულზე  უსირცხვილოდ დავაცოცებ თითებს .   ჯონგუკის მდუღარე ტუჩები  სხეულის ყოველ სანტიმეტრს მიკოცნის  და როცა ერთადერთ  ტანსაცმლის ნაგლეჯს მაშორებს ,სრულიდ შიშველი და საშინლად სველი მის ქვეშ   ვწევარ .  გული წამში მილიონ დარტყმას აკეთებს .  მალე ისიც იშორებს ბოქსერს . ქვედა ტუჩს მტკივნეულად ვკბენ ,როცა მის ზომას ვკიდებ თვალს . " wow " მხოლოს ამას ამბობს ტვინის ჯერ კიდევ მომუშავე აწილი .
- თუ გეტკინება ... თუ რამე ისე არ ..წავა .... მითხარი და გავჩერდები - ვნებისგან ჩახლეჩილი ხმით მეუბნება .  ვხედავ ,როგორ უჭირს თავის შეკავება  და მის მდგომარეობაში შევდივარ ,რადგან არც მე ვარ ნაკლებ დღეში . აკანკალებულ ტუჩებს მისას ვაწებებ და მხრებზე ვეჭიდები . ჩემს კოცნას თანხმობად იღებს . ყრუ ტკივილის შეგრძნებას ცოტახნით მოვყავარ აზრზე ,მანამ სანამ  მის  კვნესას ამოყოლებულ ნეტარების ბვერებს გავიგებ .
- პატარა ... - თვალები  ეხუჭება  და შუბლს შუბლზე მადებს .- თუ ...გინდა გავჩერდები - ახლა ეს ყველაზე ნაკლებად მინდოდა . ჩემში მთლიანად შემოსულს  ,მის ყველა უჯრედს ვგრძობ  .ტკივილი ნელნელა ისე ტოვებს ჩემს სხეულს ,როგორც შარშანდელი თოვლი .
- იმოძრავე ... გთხოვ ... აა - კვნესას ვერ ვიკავ ,როცა პირველ ბიძგს აკეთებს ,შემდეგ მთლიანად გამოდის ჩემიდან და სიცარიელის განცდას მიტოვებს .  გაპროტესტებავ ვერ ვასწრებ ,რომ ხელახლა მიცურებს თავის  ქვასავით მაგარ პენისს  ვაგინაში  .  ერთმანეთის ტუჩებზე ვკვნესით  შემდეგ კი მის ქვედა ტუჩს ჩემს კბილებში ვიქცევ .  წიმ და უკან მოძრაობს    ,  ჯონგუკის თითეული ბიძგი  ძლიერია  და ღრმაა  იმდენად ,რომ კვნესას ვერ ვწყვეტ . ახლა ნამდვილად მესმის ჩემი მეგობრები გამოდმებით სექსზე ,რატომ ლაპარაკობენ .  მის ცხელ კანზე დავატარებ თითებს  და სანამ ის იისფერ ნაკვალევს მიტოვებს ყველაგან მე ფრჩხილებს ვასობ ზურგზე  იმდენად მსიამოვნებს მისი თითოეული შეხება ,  ფრჩხილებით ვკაწრავ   მის მხრებს  და  მესაკუთრე მდედრი ალფასავით ვკბენ იქ სადაც მისი ჩამოქნილი ყელი და მხრები უერთდება ერთმანეთს .
- ააა ლიაააა - ხვნეშის  და მოძრაობას უჩქარებს .  ოთახში გამეფებულ სიჩუმეს ჩვენი ნეტარების წამოძახილები აფრთხობს .  ისე იდეალირად ვერწყმით ერთმანეთს ვერ კი ავღწერ , ამ მწამს მხოლოდ მასზე ვფიქრობ თუ რა ლამაზია ,რა ვნებიანი , რა საყვარელი და მამაკაცური .  მისი შეხებისგან შეშლილი     სიამოვნების უკიდურეს წერტილს ვაღწევ და მილიონ ნაწილად ჯონგუკის მკლავებში ვიშლები .
- საშინლად..... ვიწრო ხარ - ყელში მიდებს თავს და მეტად მეკვრის სხეულზე , კიდევ რამდენიმე  ძლიერი ბიძგი და ისიც ათავებს .  ვგრძნობ ,როგორ მეღვრება ცხელი სითხე მუცელში  და კმაყოფილების ვანცდით შეპყრობილი მის შავ თვალებს ავყურებ.  ტუჩებზე მაკვდება  , როცა დაღლილს და სიამოვნების ბურუსიდან ჯერ კიდევ ვერ გამორკვეულს დამყურებს .ნელა გამოდის ჩემი სხეულიდან  და გვერდით მიწვება . ღიმილი უპობს ბაგეს ,როცა მისკენ მივხოხავ მკერდზე ვადებ თავს და უშფოთველად  მორფეოსის სამყაროში ვეშვები  ,რადგან არ ვიცო რატომ ,მაგრამ  ვიცი ჯონგუკი ჩემს სიზმრებს დაიცავს .

აუტანელიWhere stories live. Discover now