ყელსაბამი

1.3K 83 2
                                    

ოთახში შემოჭრილმა ანცმა სხივებმა ძილის საშვალება ,რომ აღარ მომცეს თვალები ზანტად გავახილე და ჩემს გვერდით მწოლიარე  დაკუნთულ არსებას მივეტმასნე .
- არადა უფრო ფუმფულა მახსოვდი - ჩემს ბამბის დათუნიას ,რომელსაც  ასეთი მაგარი სხეული არ უნდა ჰქონდეს გაგიკვირსებათ და სუნთქავს . ხელს დიდის ამბით ვაფათურებ .  კუბიკებიან მუცელს ,წვრილ წელს ,ფართო მხრებს და გულმკერდს ,რომ შეიგრძნობს ჩემი უსირცხვილო ხელი და ტვინს იმფორმაციას გადასცემს ეს ჩვენი დათვი არ არისო , ელდანაცემივით ვხტები . თვალებგაფართოებული დავყურებ ვიღაცის  ჩამოქნილ სხეულს და  მისი სიშიშვლე ლოყებს აალებამდე მიწითლებს .
- ღმერთოო - ვჩურჩულებ და საწოლიდან გადაფოფხებას ვცდილობ . და აი ერთად შემომიტია ყველა ჩემმა ცოდვამ . თავი მისკდება ისე თითქოს უროს მირახუნებენ , სხეულში კი ისე მტეხს თითქოს  სატვირთო მანქანამ გადამიარა . 
- დალევით კი დავლიე ,მაგრამ არ მახსოვს სატვირთოს შევვარდნოდი ბორბლებში - ჩურჩულით გადმოვდივარ ფუმფულა საწოლიდან და როცა  კარადაზე მიმაგრებულ უზარმაზარ სარკეში ჩემს შიშველ ანარეკლს ვხედავ , გული მიჩერდება . ღმერთო ოღონდ ეს არა რაააააააა..... რა ჩავიდინე .......    მუცელში დანთებულ კოცონს ვებრძვი და სააბაზანოში შევრბივარ  ძვირფასი საცვლებით ისე ,რომ ჩემი  " რომეო" არ გავაღვიძო .
-  ღმერთო ... ღმერთო ღმერთოოოოოოოო - ზღარბივით აბურძგნულ თმაზე ამაოდ ვისვამ ხელს არაფერი შველის . იასამნისფრად მოხატულ ჩემს ყელს და მკერდს დავყურებ . უმუშავია ვაჟბატონს   უადგილო კომენტარს აკეთებს შინაგანი ხმა .  სწრაფად ვიცმევ  წითელ ლიფს და ქვედა საცვალს .
- უნდა ვნახო ვინაა - ქვედა ტუჩი სადაცაა მოვიჭამო .  კარს ჩუმად ვაღებ და საწოლზე გაწოლილ   ბერძენი  ღვთაების სხეულს ვიყურებ . ფეხის წვერებზე   მივდივარ  და იატაკზე დაცემისგან ახლოს მდებარე დივანი მშველის ,როცა მძინარე  ჯონგუკის ნებიერ სახეს ვხედავ .
- ესღამაკლდა ... დებილო ... იდიოტოოო ... - ატკივებულ თავში  ვირტყამ ხელს - შარიანო ... მართლა ალქაჯი და კუდიანი ხარ . .. - საკუთარი თავის ლანძღვა ჩემს წინ დასვენებულ აპოლონს  არ ცვლის  . აშკარაა მე ჯეონთან ვიწექი . - ახლა რაღა ვქნა ? დირექტორმა არ უნდა გაიგოს .  ღმერთო საერთოდ არავინ უნდა გაიგოს . - ისევ სააბაზანოში შევრბივარ  და  ბოლთას ვცემ . სადაცაა ფრჩხილები მოვიჭამო ტუჩთან ერთად .
- სეჰუნი ... ის მეტყვის რა ვქნა  სულ ვიღაცასთან გორავს და გამოცდილება ექნება ...მაგრამ  არა მერე შემჭამს ვინ იყოო და როგორი იყოო ამას  ყველაფერი ჯობს . - უკვე  მე- 10 წრეზე მივდივარ სააბაზანოს კარი ,რომ იგლიჯება  . შეშინებულო ,მოულედნელობისგან ვხტები და მობრუნებული ჯონგუკს ვუყურებ .   მის ჩამოქნილ ყელსა  და მკერდზე იისფრად დატოვებულ ჩემს კვალს  უხერხული ღიმილით ვაკვირსები . მეც კარგად მიმუშავია  წრიპინებს ჩემი შინაგანი ხმა .
- ჯონგუკ ... ამმ...გამარჯობა - მკეედზე ხელებს ჯვარედინად ვიფარებ .
- გაგიმარჯოს - ველური ღიმილი უპობს ბაგეებს  და კარის ჩარჩოებს ორივე ხელით ეყრდნობა . მხოლოდ ბოქსერი აცვია  . კარში ისეა გაჩაჩხული ვფრიქრობ ჩემი ფიქრები წაიკითხა გაქცევასთან დაკავშირებით ამ პოზაში კი საცოდავი თაგვივით ვყავარ გამოჭერილი მეეჭვება მის სექსუალურ სხეულს გავცდე .  ღმერთო გადამარჩინე.  უსამართლობაა  ასეთი დოზით მიმზიდველობა ჰქონდეს ადამიანს . ნერწყვს მძიმედ ვყლაპავ ჩემსკენ ,რომ დგამს ნაბიჯს .
- შხაპის მიღებას აპირებდი ?- ისე მეკითხება თითქოს ამაზე ეროტიული აღარაფეეი არსებობს დედამიწაზე .
- არა.- მოკლედ ვპასუხობ და ცივ კედელზე აკრული საეკეში საკუთარ ანარეკლს ვუყურებ ამ წამს ,რომ ჯონგუკის ბრგე სხეულმა გადაფარა .  ჩემს წინ  დგას და თავზე მტაცებელი არწივივით დამჩერებია . იმდენად ახლოს მოდის მის სუნთქვა სახეზე მეფრქვევა  მე კი ეს უკანასკნელი მავიწყდება .  დაბლა  წევს თავს და ლოყაზე ნაზად მკოცნის . ცალი ხელით კედელს ეყრდნობა  მე კი  ისე ვეტმასნები ცივ კაფელს სადაცაა გავამტვრიო და ასე გავიქცე მისი მკლავებიდან . თვალები აღარ ვიცი სად წავიღო  ამ წამს ყველაფერი უზომოდ საინტერესოა  სააბაზანოში . ტემპერატურა მიწევს ,როცა მეორე ლოყაზეც მკოცნის , სახიფათოდ ახლოს თუჩის კუთხესთან . კანით ვგრძნობ როგორ ეღიმება ,როცა ჟრუანტელი მივლის მთელ სხეულში .
- არ მჯერა ნუთუ სირცხვილისგან წითლდები ? -  მის თვალებში ათამაშებული ჭინკები  ცუდადად მანიშნებს ,რომ გაქცევის დროა .
- არა... მეე... მე .. - მებმის ენა . შავ თვალებში ავშტერებივარ და სულ ვშტერდები .ასეთი ლამაზი როგორაააა? ღმერთმა დაგწყევლოს ჯეონ .
- ნწ ნწ... ნწ .. არ მითხრა ,რომ ჩემს გამო წითლდები - სახე ახლოს მოაქვს   ცხვირის წვერით ჩემსას ეხება .- მე ის ველური ალქაჯი უფრო მომწონს წუხელ ღამით ,რომ კვნესოდა ჩემს სახელს .- ღმერთო თუ გესმის ეს მომკალი და ამით დაამთავრე ჩემი ტანჯვა . ჯონგუკის სიტყვებზე თვალები მიფართოვდება აკივლებული გული ,შერცხვენილი ტვინი  და უჟანგბადოთ დარჩენილი ფილტვები განგაშს ტეხენ .
- მოკეტე ..- ვხრიალებ და მისი მკლავებიდან დაძრომას ვცდილობ ,მაგრამ ვინ გიშვებს . მეორე ხელით თავისუფლებისკენ გზას მიღობავს.
- არა, უხეში სექსის წინააღმდეგი კი არ ვარ, მაგრამ შენი ნაკბენების და ნაკაწრების მოშუშება  გამიჭირდება .- მიშველეთ ვინმემ.   აღარასდროს დავლევ  ,  სეჰუნს  ბოდიშს მოვუხდი გოგოსთან ,რომ დავუნიშნე პაემეანი და ეკლესიაშიც წავალ ოღონდ ახლა დამეხმარე , გადამარჩინე უფალოო.
- ჯეონ გაიწიე და მოკეტე .-   ჩემში დარჩენილ გამბედაობას , თავმოყვარეობას ვაქუჩეჩებ და მტკიცე ხმით განვაგრძობ .- ნუ ღელავ მსგავრი რამ აღარ განმეორდება  და აღარც შენ მოგიწევს ფიქრი იარების მოშუშებაზე .- ენას ვუყოფ და მხრებზე ვეჯაჯგურები ,როგორმე რომ გავწიო ,მაგრამ როგორც იტყვიან შეაყარე კედელს ცერცვი ( ეს რა შუაშია ვაფშე 😂). წამში ეცვლება გამოხედვა  მეტად შმაგი და ბოროტული უხდება .
- გინდა დავნიძლავდეთ? - წარბს მაღლა წევს .
- რაზე უნდა დავნიძლავდეთ - ვატრიალებ თვალებს.
- იმაზე ,რომ ორ კვირაში ისევ  ჩემს ქვეშ ფეხებ გაშლილი აღმოჩნდები - ზედ ჩემს ყურზე მტკიცე ,მაგრამ ვნებიანი ხმით ამბობს მერე კი კბილებს ყურის ბიბილოზე მასობს .  მუცელი მიხურს   და მისი სურვილით ვივსები . ეს დედა აფეთქებული ჰორმონები თავს არ მანებებენ . მუხლებს ერთმანეთ ისე ვაწეპებ დედამიწის ზურგზე  ვერცერთი სულიერი ვერ დააშორებს ,მაგრამ ჯონგუკი .... ჯანდაბაში წასულა .... აუტანელი პირველყოფილი  სიმპატიური ,სექსუალური პირველყოფილი. ამ ფიქრებზე  მოღალატე ტვინი   ჯონგუკს ცხოველის ტყავში გახვეულს  გამოქვაბულის პირას წარმოიდგენს თან ,როცა ვიცი რა  შეიძლება დამხვდეს იმ ტყავის ქვეშ  . ამაზე სულ ვდნები   ნაკურთხი წყალი მჭირდება   და თან ბლომად  . ჩემს ბინძურ გონებას ტაიდის ფხვნილიც ვერ გაათეთრებს .
- მომცილდი - უფრო კვნესას გავს ჩემი ხმა .
- ახლა შეგიძლია გაიქცე ,მაგრამ გახსოვდეს სანაძლეო ამ წუთიდან ძალაშია - დრამატულად მცილდება და გზას მითმობს  . ორ ნაბიჯს ძლივს ვდგამ მაჯაზე ,რომ მეჭიდება და თავისკენ მაბრუნებს. ტუჩებზე მეტაკება  ,ვნებიანად მიკოცნის ბაგეებს  . კვნესას ვერ ვიკავებ ,როცა ძლიერად მირტყამს  უკანალზე ხელს , მის მხრებს ვეჯაჯგურები და ვიშორებ .
- ცხოველო მეტკინა - აწითლებულ ადგილზე ხელს ვიდებ .
- ჩათვალე ხელის ჩამორთმევას უდრიდა - იცინის და თავის ბაჭიის კბილებს აჩენს .
- იდიოტო მე შენთან არანაირ სანაძლეოს არ ვდებ - ვკივი და გავრბივარ . - ველური ვირთხა .
- გაიქევი ვნახოთ სადამდე  მოასწრებ გაქცევას  სანამ ისევ დაგიჭერ .- ტანსაცმელს ვიცვამ  და მისი ოთახიდან ისე ვქრები ,როგორც შარშანდელი თოვლი .

აუტანელიWhere stories live. Discover now