კოცნით დადაღული

1.3K 98 8
                                    

  გაფრთხილება  +16  ნუ წაიკკთხავთ სუსტი გულის ნერვების და 16 წლამდე საზოგადოება , ნუ ვიცი მაინც წაიკითხავთ მაგრამ მე ხომ გაგაფრთხილეთ და

  საახალწლო საჩუქარი არ იქნებოდა ისე შეფუთული ,როგორიც მე . იცით რატომ ? იმიტომ ,რომ ცხოველის სახელეად ჯეონ ჯონგუკის  ნიშნები მედო ყელზე და მკერდზე  და როცა ამას აღნიშნული არსება ხედავდა თვითკმაყოფილი ღიმილით მაჯილდოებდა და ნერვებს მაწიწკნიდა .  შემომაკვდება და ამასში ვერავინ დამადანაშაულენს .  პრიმატთა ოჯახის ღირსეული წარმომადგენელი და ჩემი  გულის   აშკარა მტერი ჯეონ ჯონგუკი  აშკარად ძალადობს ჩემზე , როცა წელსზემოთ შიშველი დადატანტალებს პლაჟჟე და ჰორმონებს მიწიოკებს .    აღარაფერს ვამბობ გარუჯულ  ფართო მხრებზე , უკვე საკმაოდ მოზრდილ თმაზე, რომელიც თვალებს უფარავს და წამდაუწუმ  უკან იწევს . მის გამოყვანილ შუბს და ყბის ხაზს აღარ ვახსენებ , მოკლედ სადღაც კუნძულზე მე ამ პოსეიდონთან ვარ გაჭედილი . ყველაზე უარესი ის არის , რომ თვალებით ვჭამ   და სირცხვილის გრძნობა საერთოდ გამიქრა .  2 საათის წინანდელი ინციდენტის მერე კი საერთოდ მის შეხებაზე დამოკიდებული გავხდი . ვიცი რაც მჭირს  ის ერთადერთი მამრია  აქ და თანაც საშინლად მიმზიდველი ,  ვის არ გაუჩნდებოდა მოსდამი ლტოლვა ,მაგრამ მე დიდ კიმ ლიას  ეს  გამოქვაბულის კაცი ასე არ უნდა ..... არც ვიცი რა ვთქვა .
- არ გცხელა ? - ფიქრებიდან ჯეონის გახალისებულმა ხმამა გამომარკვია .
-  დამეკარგე აქედან - ვიღრინები ძაღლივით . სანაპიროზე ჩემი მიტოვებული და  ვნებისგან შეშლილი სხეული ,რომ მახსენდება აბა რას ვიზამ.
- კარგი რა რატომ მიბრაზდები - პატარა ბავშვივით მანჭავს ქვედა ტუჩს .
- ჯონგუკ გადი -  ხელს ვუქნევ ისე თითქოს აბეზარ ბუზს ვიშორებ .
- არადა მეგონა რაღაცას დაგიბრუნებდი - მოჩვენებითი წყენა და მისი შავი თვალების ბრჭყვიალი   ქვიშაზე მჯდომს მაიძულებს ჯეონს ავაშტერდე .
- რას მინამიოკებ ?-  ბრაზი მახრჩობს , რადგან ჩემი დაკარგული ზედა საცვალი , რომელიც დაუდგენელ ვითარებაში გაუჩინარდა ჯერ კიდევ ვერ ვიპოვე და თუ .... თუუუ
- არაფერს . - არხეინად იჩეჩს მხრებს . - მეგონა ეს შენი იყო - ჩემს იასამნისფერ ლიფს შარვლის უკანა ჯიბიდან აძვრენს და წინ მიფრიალებს წითელი დროშასავით , და მეც როგორც კორიდის ხარს მეტი რა მინდა . ფეხზე ვხტები და მზად ვარ დავეტაკო , მაგრამ მოიცა შე დამპალო შენც ხომ ეგ გინდა არა ? ! ჰმ ... ვერ მოგართვი .
- ჯონგუკ ასე თუ გჭირდებოდა  ლიფი გეთქვა და გათხოვებდი ხოლმე - ყბაზე დიდი მოაზროვნესავით ვიდებ ხელს - შეგვიძლია რიგრიგობით ჩავიცვათ -  სიცილისგან ძირს ვხოხავ , როცა მის სიბრაზისგან დამანჭულ ლამაზ სახეს ვხედავ .
-  ენაგრძელი ალქაჯი ხარ  და მეტი არაფერი  ... ისეთი აუტანელი , უგულო  და ცინიკოსიხარ მინდა ეგ ენა ამოგაძრო - მის ამ სტყვებზე უფრკ ვუმატებ კისკის ის კი მეტად ბრაზდება . - გაჩვენებ სეირს გაუზრდელო ბავშვო - მესვრის ორ სიტყვას და ისე მავლებს ზელს აზრზე ვერ მოვდივარ . ჩემს ლიფს კვლავ შარვლის უკანა ჯიბეში იტენის და ჩემს კივილს   აიგნორებს .
- ჯეონ დამსვი შენი სათამაშო არ ვარ - უკვე აზრი არ აქვს წინააღმდეგობას.
- მე კი პირიქით მგონია - უკანალზე ისეთი ძალით მირტყამს  , დარწმუნებული ვარ დამილურჯდება .
- ცხოველო - ვწივი და მის ზურგს მუჭებს ვუბრახუნებ . -  ვერ გიტან ვერა . ამას არ შეგარჩენ ... განანებ იცოდე . ცალი თვალით გახელილს მოგიწევს დღეიდან ძილი - ვიმუქრები მაგრამ ვის ესმის .
- მე ხომ შენი სიყვარულით ვდნები - ამბობს დაცინვით .
- ხოდა ნუღა მკოცნი, ნუღა მეხები  , ხმას ნუ მცემ შემეშვი -  თავის მხრიდან სარეცხივით მხსნის და ქვიშაზე მაგდებს . უხეში ღორი . მერე კი ზემოდან მაჯდება და თეთრი სახვევით , რომელიც სად ჯანდაბაში ნახა არ ვიცი  , ხელებს ზურგს უკან მიკრავს .
- ჯეონ გამიშვი იცოდე განანებ . არ გაპატიებ -   ხელებს , რომ კირავს  ჩემს  დაუმორჩილებელ ფეხებსაც ეპოტინება.
- არ შემეხო - კუნძულის ყველა კუთხეში ჩემი კივილის ხმა ისმის . ფეხებს მალე მიკრავს და ასე გაკოჭილი ვგდივარ ცხელ ქვიშაზე . - ჯეონ ჩათვალე მკვდარი ხარ - ვსისიმებ გველივით  - ოხ მე შენი... - გინების დამთავრებას ვერ ვასწრებ , როცა პირში თეთრს სახვევს მტენის და  თავსუკან მიკრავს .
- ასე ჯობია - ამბობს და ჩეხებში მავლებს ხელს .
- ჯე..მმმმ...მმოოგ..კკლავ - ვზმუივარ დასაკლავად განწირული ხარივით . ქვიშაზე მაფორთხიალებს და მზის გულზე მაგდებს . აქ უნდა მომკლას ალბათ  იმ თევზივით დამანახშირებს ყოველ ღამე , რომ თავის ჭკუით წვავს .
- მზეზე ნებივრობა ხომ გიყვარს პატარა ალქაჯო ?- დამყურებს მტაცებელი ცხოველივით . მე აშკარად მისი მსხვერპლოს რომლი მერგო . -  ხოდა აქ ეგდე . სანამ ჭკუას არ ისწავლი და არ გაიგებ რომ არ უნდა მეტლიკინო .- იღიმება მომნუსხველად და თავისი გრძელი ფეხებით მაბიჯებს .
- 1 საათში მოვალ არსად გასრიალდე  - ხარხარებს  და სასიკვდილოდ მტოვებს .  ამაპდ ვცდილობ გავიხსნა ხელწბი ან ფეხები ან სულაც ეს დამპალი ალიკაპი მოვიცილო ტუჩებიდნ  ნახევარ საათიანი მცდელობის შემდეგ დავნებდი , სხვა გზა არ იყო იმ ღორს უნდა დავლოდებოდი .  და აი მზის გულზე  დაგდებულს  მიჩნდება კითხვა ნუთუ მე ის ვარ  სამი საათის წინ ამ გორილას შეხებაზე , რომ ვდნებოდი . სიბრაზისგან ვწითლდები საკუთარ თავზე ნერვები მეშლება . ამის  უფლებას აღარ მივცემ .  ვეღარ შემეხება . ხმასაც აღარ გავცემ . ჩემს თავს ვუდებ პირობებს და ცელოდები , როდის გამოჩნდება ის გველაძუა. ასე ძალიან თუ უნდა ,რომ გავჩუმდე კარგი იყოს ნება შენი ჯეონ ჯონგუკ .
მალე გამოჩნდა , მეზღვაურის ძველი თეთრი პერანგი ეცვა. და იქედან მისი მოღეღილი  ყელი და მკერდის ნაწილი მოჩანდა . გმხიარულებული სიმღერით მოიწევდა ჩემსკენ . მის სექსუალური სხეულის დანახვაზე ნერწყვი მძიმედ გადავყლაპე. არადა ცოტახნის წინ  რას  ვფიქრობდი.
- მოვედი ალქაჯო .- ჩემს გვერდით ჯდება. და მეც  მაყენებს მერე კი მის გაშლილ ფეხებში მსვამს ზურგით მის მკერდს მაყუდებს.
-  ასე თუ ოფართხსლებ იცოდე მოგხვდება- მაფრთხილებს იდიოტი . თავს უკან ვაბრუნებ ჩემი გაღიზიანებული თვალები ,რომ დაინახოს .- ეგრე ნუ მიყურებ თორე შეიძლება გაკოცო -  შემომაკვდება  . ხელეებს მიცელზე მხვევს და თავს ყელში მიდებს . უკმაყოფილოდ ვხვნეში .საპასუხოდ კი ყელში ცხელ კოცნას ვიღებ. - რამდენჯერაც ხმას ამოიღებ იმდენჯერ გაკოცებ .- ამის გაგონებაზე ტვინში სისხლი მექცევა და  რისხვით გაბრუებული    გაუგებარ ხმას ვუშვებ პირიდან , ფართხალს ვიწყებ. ის კი უფრო მეტად მხვევს ხელებს  და ლავიწის ძვალზე მატარებს ცხელ ტუჩებს. დამდუღრულივით ვცდილობ ხელიდან დავუხლტე , მაგრა ამაობ . მისი ხელები რკინის ბარიერებად იქცნენ ჩემთვის .
- პატარა ალქაჯო მაცადე მზის ჩასვლას ვუყურო კი ვიცი ,რომ გინდა გაკოცო , მაგრამ ეგ მერეც შემიძლია - მის ხმაში გაჟღერებული ვნება და კანზე ნაგრძნობი მისი გველირი ღიმილი კარგს არაფერს მიქადნის . ღმერთო გადამარჩინე უკვე ლოცვაზე გადავდივარ . მზე ისე კოცნის ოკიანიზ ზედაპირს , როგორც ჯეონი მე . გული საშინლად სწრაფად მიცემს და მინდა მისი მკლავებიდან თავის დაძვრენა .  ცალ ხელს მიშვებს და ჯიბეში რაღაცას ეძებს , მერე კი ყელზე ცივ საგნის შეხებას ვგრძნობ . 
-  ნიჟარები და მარგალიტები ამ კუნძულზე ბევრია შევაგროვე და რამდენიმე ყელსაბამი გავაკეთე ჩემს ჰიონებს და  ჩემი ცხოვრების მთავარ ქალს ვაჩუქებ აქედან , რომ წავალთ . მერე შენც გამახსენდი და რაც ნიჟარები დამრჩა იმით შენც გაგიკეთე . - რაო ცხოვრების მთავარი ქალიო ? ნეტა ვინაა ის უბედური შენ , რომ შეგიყვარდა  მეცინება მწარედ . გულში გაკენწლილი ეჭვიანობა კი ჯანდაბაში მოვისროლე . - იცოდე არ მოიხსნა და გადააგდო - მაფრთხილებს და კეფაზე კრავს ყელსაბამს მერე კი ნაზად მკოცნის ზუსდად  იქ .
- დამენახე - თავისკენ მაბრუბებს მზის უნანასკნელი სხივები  გვიკოცნის სხეულს - ლამაზი ა .. ძალიან ნიჭიერივარ შენნაირი ალქაჯიც კი ლამაზად გამოიყურება ჩემი შედევრით - ნიჭი აქვს ნამდვილად აბა ასე ოსტატურად ნერვების ადამიანისთვის დაწყვეტა შეუძლებელია . ახლა , რომ ხელები თავისუფალი მქონდეს თმას დავაპუტავდი . თეთრ ნაჭერს პპირიდან მაცილებს და აი შანსიცგამიჩნდა შურისძიების .  ელვის სისერაფით ვადფრინდები მის ქვრდა ტუჩს და ისე ძლიერად ვკბენ , რომ უსკდება, სისხლი მოსდის .
- ოხ შე ალქაჯო - ღმუის დაჭრილი ცხოველიცით და ხელს მკრავს , რომ მომიშოროს .
- ასე მოგიხდება ნეანდერტალელო ვირთხა - გამარჯვებული სახით ვუყურებ მის ტკივილისგან დამანჭულ სხეულს . ფეხზე ძლივს. ვდგები და ხტუნვა ხტუნვით მივდივარ . უკან ვიხედები ვიცი გაავებული პანტერა მიდგას კვალში .- შე ალქაჯო - ტკბილი ტუჩებიდან სისხლს ცერა თითით იწმენდს  და ფეხზე დგება . დაისის ოქროსფერ და წითელ ფერებში გახვეულს ოკიანის ბრიზი თმას უწეწავს ,  შემიძლია დავიფიცო მის ყელზე შებმული ნიჭარების  ჩხრიალიში ამღერებული ლურჯი ოკიანის ხმა მესმის . ამ წამს პოსეიდონიც  კი ვერ შეედრება მის სილამაზეს . ნამდვილი ღმერთ დგას ჩემს წინ თანაც გაბრაზებული .  მისი სილამაზით გამოშტერებული ვერც კი ვამჩნევ , როგორ ფარავს ჩვენს შორის არსებულ მანძილს და წელზე მავლებს ხელ , მკვრივ  მკერდზე მიკრავს და სანამ ხმას ამოვიღებ  ტუჩებზე მეტაკება . მომენტალურად მეხუჭება თვალები , სუნთქვა მეკვრის და გული სალტოებს აკეთებს . ხელფეხ შეკრული პირდაპირი მნიშვნელობით მის მკლავებში ვდნები . მის ტკბილ ტუჩებს ჩემსას ვაყოლებ და უკვე გასინჯულ  სიტკბოს არომატს  სისხლის გემოც ემატება . ქვედა ტუჩზე ანას ატარებს და ცდილობს ენით ჩემი ტუჩების ბარიერი გააპოს .  ფილტვებში ჟანგბადის ბოლო წვეთიც მეწურება და მის ტუჩებს ვწყდები , ძლივს ვასწრებ ჩასუნთქვას ,რომ ისევ მისი ტუჩები იპყრობს ჩემსას .
- ვერ ვძღები შენით ... მართლა ალქაჯი ხარ  ასე თავს ,როგორ მანდომებ - ამბობს და ხელში მიტაცებს .მისი კოცნისგან და სიმხურვალისგან გაბრუებული ვერც კი ვამჩნევ ისე შევყავარ ქოხში და პალმის ფოთლების და კიდევ ათასნაირი მცენარის რბილ საზოლზე მაწვენს . ზემოდან წამშე მექცევა და ყელში მიძვრება . კვნესას ვერ ვიკავებ , როცა ლავიწის ძვალზე ნაზად მკბენს .
- ხელები გამიხსენი - ვამბობ ვნებისგან შეშლილი . დღეს უკვე მეორედ მის ქვეშ მოქცეუი ვდნები მის შეხებაზე და სურვილი მკლავს მოვეფერო .
-  მერედა არ დამკაწრავ? - იღიმის მომნუსხველად და შავი თვალებით მჭამს .
- შენს ადგილას კბენის შემეშინდებოდა - ეშმაკურად ვუღიმი .  ჯონგუკის თვალებში ათამაშებული ჭინკები მეც მართობენ . ხელებს და ფეხებს წამში მიხსნის და  ტუჩებზე დამყურებს .მის ყელზე შებმული ნიჭარების და მარგალიტების ყელსაბამი  ჩემი ძვირფასი საჩუქრის იდენტურია . - რა იყო ჩემი კოცნის გეშინია ? - ვეკითხები   მის თვალეში ჩაკარგული .
- მე უფრო სხვა რამის მეშინია - ტუჩებზე მაკვდება და მეც გათავისუფლებულ ხელებს ყელზე ვხვევ . მომთხოვნად მკოცნის მალე ცდუნებას  ვეღარ ვუძლებ  და მის  მოქნილ ენას ჩემს პირში ვუშვებ . ისე მეხვევა და მეფერება ჭკუას ვკარგავ , ვერ ვხსნი ერთ შეხებით ,როგორ შეუძლია სანთელივით დამადნოს . პერანგზე ვეპოტინები და ისიც მორჩილად  იშორებს მატერიას , მის დაკუნთულ სხელს ვეფერები ის კი ჩემს ყელს იასამნისფერი ბილიკით აფორმებს , ვითომ აქამდე არ მქონდა . კაბას ისე მხდის ვერც კი ვხვდები ვნების ქარცეცხლში გახვეული მის თითოეულ ქმედებას მორჩილად ვყვები .  მოშიშვლებულ ბარძაყებზე მეფერება და თეხოებზე თითებს მარწუხებივით მარჭობს  ახლა კი გონებას , სულ ვემშვიდობები , მისი თლილი თითები ჩემს სხელზე დანავარდობენ ცხელი ტუჩებით  ყველა  უჯრედს მიწვავს სადაც მეხება .  ფეხებს ფართოდ ვშლი და ისიც წამში ჩემს მუხლებს შორის ექცევა უფრო უკეთ ,რომ დამიკოცნოს  მისი ტუჩებით დადაღული სხეული .  ყელს მიკოცნიზ და მოშიშვლებულ მკერდზე გადადის . ძუძუ- მკერდის ღარს მილოკავს მერე კი  ცალ დდრვილს პირში იქცევს მეროეს კი თითებით მისრესს.
- ჯონგუკ ...- ვკვნესი და მეტად ვიკრავ გულში . ჩემი კვნესით გახელებული უფრო ძლიერად მიჭერს ძუძუზე ხელს  და სველი კოცნებით მუცლამდე ჩადის .
- ისეთი ტკბილი ხარ შემიწირავ - ხვნეშის და ქვემოდან მიყურებს .  ისევე მძიმედ სუნთქავს , როგორც მე . მეღიმება მის ამ კომენტარზე .
- მაინც აუტანელი  გორილა ხარ - ვამბობ და მისი  მწველი მზერით გაბრუებული  ჩემს ქვედა ტუჩს კბილებში ვიქცევ .
- ოხ პატარა ალქაჯო როდის უნდა ისწავლო ჭკუა - უფრო თავისთვის ამბობს ვიდრე ჩემს გასაგონად . ზემოთ ამოდის და  აწითლებული ბაგეებით ნაზად მეხება ისე მეკვრება თითქოს ცდილობს ჩემს სხეულში შემოიჭრას .  მის მხრებს ვეჭიდები .   მის ამდგარ ორგანოს ფეხებშუა ვგრძნობ და  მეტად მაწვება თეძეობით ,რომ მიმანიშნოს რამდენად აღგზნებულია . ვერ ვიტყვი , რომ მე ნაკლებ მდგონარეობაში ვარ . მუცელი მიხურს  და მეტად ვსველდები , როცა თლილი  თითებს მკერდზე მისვამს მერე მუცელზე ბოლოს კი ჩემს იასამნისფერ საცვლებში ძვრება .
- ... გუკი .. - კვნესა წყდება ჩემს ტუჩებს , როგორც კი მის  თითებს ვგრძნობ . ნაზად მინასაჟებს კლიტორს და სრულ ნირვანაში მაგდებს . ჩემი კრუტუნით კმაყოფილია აშკარად ყელში მიდებს თავს  ჯერ ენით მლოკვს მერეკი მკოცნის .
- მოგწონს ?- მეკითხება და ტუჩებზე სწრაფად მკოცნის .
- კი... - ძლივს  ვამბობ ორ ბგერას და როგორც კი    ორი თითით ჩემში შემოდის   საკუთარი სხელიც კი მავიწყდება .  მისი შავი თვალები  ისე ველურად დამყურებს , ისე სასიამოვნოა მისი შეხება  , მისი ტუჩების გემო . ჩემს სხეულში არსებულ ყველა უჯრედს აცოცხლებს  ვნებით და სურვილით ავსებს , არასოდეს მიგრძვნია ასეთი რამ . მისი მოქნილი თითები საჭირო წერტილში მეხება  და აკვნესებულს ნაზად მკოცნის ტუჩებზე . მხრებზე ვეჭიდები, ჯონგუკის მოშიშვლებულ მკერდს ჩემით ვეკრობი  ისე ზუსტად ვჯდებით ერთმანეთში თითქოს ის ჩემთვისაა შექმნილი . ნეტარების მორევში გადავარდნილს , მხოლოდ მისი სახელის  ბოდვა შემიძლია ის კი მკოცნის და ლავსავით მწვავს .   ჯონგუკის თითები ჩემში მოძრაობს და უკიდურეს წერტილამდე მივყავარ , მის მკლავებში გახვეული მისი კოცნით და შეხებით გაბრუებული მილიონ ნაწილად ვიშლები ჩემს ნეტარების კვნესას მისი სახელიც მოჰყვება  .
- ააა... ჯონგუკ .. - ჩემს  თმაში ცხვირჩარგული ხარბად ისუნთქავს ჰაერს და ფილტვებს ჩემი სურნელით ივსებს .
- პატარა ალქაჯო - ხვნეშის ჩემს ყურთან  და კბილებს ბიბილოზე მასობს .ნელა მცილდება , სახეს მიკოცნის  და ჩემს ორგაზმისგან გამოფიტულ სხეულს ოდნავ სცილდება . ყელზე ვეხვევი და ტუჩებით მის ადამის ვაშლს ვკოცნი .- ნუ მიწვევ თორემ თავს ვეღარ შევიკვებ  ისედაც მთელი საღი გონება მჭირდება , რომ აქვე არ გაგჟიმო . ჩემს მოთმინებს ნუ ცდი - ხრიალებს ჩემს ტუჩებთან . მის  ქვასავით გამაგრებულ ასოს მუცზე  ვგრძნობ და მისი უბისკენ  მიცდება ხელი ,მაგრამ სანამ შევეხები  გუკი მიჭერს და ხელებს თავს ზემოთ მალაგევინებს .- გაჩერდი .
- რატომ ? - ვეკითხები დაბნეული . მის ვნებისგან და სურვილისგან გადაგლესილ თვალებს ავშტერბივარ .  პასუხად კოცნას ვიღებ შუბლზე მერე მცილდება და გვერდით მიწვება .
- ჩამეხუტე . - მიბრძანებს ვაჟბატონი ,მაგრამ გაპროტესტწბის ნერვები არ მაქვს .  ჩემს საცოდავ მცდელობას მის ბრგე სხეულს მოვეხვიო სიცილით პასუხობს და    ზურგზე დაწოლილი თავის მკერდზე    ფაქტობრივად შიშველს მაწვენს .ცალ ხელს თავქვეშ იდებს ცლს კი წელზე მხვევს   მისი სხეულიდნ ,რომ არ გადავვარდე .
- ძილინებისა ჩემო ალქაჯო - მეჩურჩულება მე კი კარგა ხნის წინ გათიშულს   მხოლოდ სიზმრებში მესმის მისი
ტკბილი ხმა .

აუტანელიWhere stories live. Discover now