20SzD04 kérésére, remélem tetszik!!
"Hála"
Április 30. Mondstand utcái ma reggel is ugyanolyan szűkösek voltak, mint akármelyik napon az évben, az emberek sietve kértek egymástól elnézést, hogy azután folytassák saját útjukat.Te azonban mégis tudtad, hogy ez a mai nap kicsit sem átlagos. Sőt, mivel minden embernek ilyen egyszer van csak egy évben, ezért igencsak különlegesnek vélted, főleg azért, mert egy olyan ember nagy napja volt ez, akit igazán szeretsz. Igaz, hogy ő még nem tud róla, de igazság szerint nem is nagyon tervezted elmondani.
"Hiszen mit mondana? Biztosan visszautasítana."
Keserűen elmosolyodtál, ahogyan kinézve az ablakodon egyből egy szerelmes párra bukkantál a szemeiddel, akik igazán el voltak foglalva egymással.
-Legalább ne az utca közepén nyelnétek le egymást…-Morgod, majd annak érdekében, hogy kicsit visszarázódj eredeti hangulatodba, inkább kicsit megrázod a fejedet, és el is fordulsz onnan- Ma nem lehetek mogorva. Diluc születésnapja van.-Hunyod le a szemeidet.
Felkapod a kistáskádat, amely mindig veled van, illetve még egy, már előre bekészített ételhordót, aminek a tartalmával tegnap szinte egész nap dolgoztál. Tudtad, hogy a férfi örülni fog neki, hiszen mégis csak a kedvenc ételét készítetted el, de azért rettenetesen izgultál amiatt, hogy egyáltalán ízleni fog-e neki. Ugyan egy picinyke falatot ettél belőle, hogy megnézd, egyáltalán nem sótlan-e vagy ilyesmi, de semmi ilyen nem volt. Mégis, hatalmaa gyomorgörcs keletkezett benned, most, hogy ott álltál annak a kocsmának az ajtaja előtt, melyben Diluc jelenleg pultos volt.
Összepréseled az ajkaidat, és megrázod a fejedet, miközben picit megszorítod a szatyrot, amiben az ételhordó van.
-[Név]? -Hallod meg magad mögül hirtelen a vöröses hajú hangját, amitől rendesen megugrasz, ugyanis egyáltalán nem számítottál arra, hogy Diluc kint ólálkodik. Egyáltalán mit keres itt?
-D-Diluc!...-Fordulsz felé, ám ahogy a szemeid találkoznak az övéivel, rögtön el is kapod őket. A földet kezded el pásztázni, miközben egy igencsak kellemetlen csend áll be közétek.
-...Épp ebédszünetem van. -Szólal fel a férfi, szemeivel téged lesve, amit te azonban észre sem veszel- Épp az étterembe tartottam. Nem jössz velem?
-Ah-! Uhm, i-izé...-Kapod fel a fejedet, ami miatt íriszeid újból találkoznak Dilucéval. Halványan megrázod a fejedet, majd a férfi felé nyújtod a szatyrodat- N-Nem kell elmenned...E-Ezt neked csináltam...-Motyogod rettentő zavarban, miközben érzed, ahogy a fejed egyre vörösebb és vörösebb lesz. A kezeid kicsig megremegnek, ahogy Diluc közelebb lép hozzád, meglepett tekintettel. Kiveszi az ételhordót, majd mikor megpillantja kedvenc ételét, rád pillant.
-Ezt...Komolyan te csináltad?
-I-Igen. Remélem ízlik.-Suttogod - Tudom, hogy nem sok dolog, mivel születésnapod van...
-Hm, valóban nem sok.- Vágja rá, mire te picit megrezzensz. Elkerekednek a szemeid, azonban a következő szavak hallatára a szíved olyan gyors ritmusban kezd verni, ahogyan eddig még talán sohasem -De ha elvihetnélek egy randira, az kárpótolna mindenért.-Mosolyodik el halványan a végére.
-R-R-Randira?-Dadogsz.
-Igen. Randira.- Még közelebb lép hozzád, igazság szerint legszívesebben már megcsókolna, olyan édes vagy számára, de nem tudja, vajon te is biztosan ugyanazt érzed-e, mint amit ő.
-K-Komolyan gondolod?
-Ha nem gondolnám, nem mondanám.
-A-A-Akkor oké, p-persze...Ör-Örömmel elmegyek...-Suttogod immár teljesen vörös fejjel, amely Diluc szájából kicsal egy halk kuncogást. Ekkor egyik kezét az arcoshoz teszi, majd egy óvatos puszit nyom a homlokodra-B-Boldog születésnapot...Diluc.
-Köszönöm.
Ó, ha tudtad volna, hogy ezt nem csak a születésnapja miatt mondta...Ebben az egy szóban annyi mindent köszönt meg, amit talán tudatlanul tettél vele, hogy ha mindenről tudomást szereznél, biztos, hogy elsírnád magadat. Annyi mindenben segítettél neki, el nem tudod képzelni, mennyire hálás neked.
YOU ARE READING
𝐆𝐞𝐧𝐬𝐡𝐢𝐧 𝐈𝐦𝐩𝐚𝐜𝐭 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 ||𝐇𝐔𝐍|| 𝐊𝐄́𝐑𝐄́𝐒𝐄𝐊 𝐙.
FanfictionSzereted a Genshin Impactot, és szeretnél egy-két egyrészes történetet olvasni a kedvenceddel? Tessék, lehet jelentkezni bátran.:) Megpróbálom a tőlem telhető legjobb fanfictionoket hozni! Viszont mivel még én sem ismerek minden karaktert, lehetsége...