Bocsi, de ez most egy szomorú rész, mivel...Kell néha egy ilyen is.
daisee_flower kérésére, remélem tetszik!
Zene: Given- Fuyu no Hanashi
Figyelem! Aki nem látta a Given c. animét, annak ez a dal (talán?) spoilereket fog okozni az animéből.^^' Szóval SPOILER veszély! A fordítás nem az én művem, azt lelestem a fenti videóról.
"-Hiányzol."
Halványan elmosolyodva figyeled Monstandt utcáit. A szökőkút halk csobogása megnyugtatva a szívedet, ahogy a város gyermekei pedig vidáman fogócskáznak, rohangálnak a macskaköves úton, melegséggel tölti el a szívedet. De mégis, valahogy úgy érzed, hogy nem teljes az egész.
Hiányzik mellőled egy hang, amely egy évvel ezelőttig minden egyes nap, bearanyozta a hétköznapjaidat. Aki mindig fel tudott vidítani, aki sosem ártott számodra, aki a legszörnyűbb pillanataidban is teljes szívéből képes volt szeretni téged, tisztán.
Sóhajtasz. A felszakadó levegőd mintha egy kisebb súlyt emelne le a mellkasodról, de csak néhány másodpercig van csak haszna, ugyanis amikor újra levegőt veszel, mintha megint csak több mázsa súlyú lenne a szíved. Összepréseled az ajkaidat, majd magad mellé tekintesz.
A sötétbarna lant húrjai felcsillannak, mintha csak fel akarnának vidítani téged. A színe azonban, mely megvillan egy kis időre fájóan mar bele szívedbe, és tekinteted vészesen elhomályosítja.
Az emlékek feltörnek.
"-Yahoo [Név]! Mit csinálsz?-Mosolyog le rád a kékes hajú fiú, érdeklődve figyelve, ahogy egy fáról próbálsz lekászálódni.
-Ah, Venti! Légyszíves segíts lejönni mert megláttam ezt a macskát, aki nem tudott lejönni, és feljöttem hogy lehozom, de rájöttem hogy...-Sóhajtasz- Nos, nem tudok lejönni.
Venti halkan elneveti magát, majd minden szó nélkül felemelkedik a szellő segítségével, és kitárja a karjait.
-Ú-Úgy is jó lett volna, hogyha csak leemelsz-Jössz zavarba egy pillanat alatt, amit természetesen a dalnok is észrevesz, és nem is tudja megállni, hogy ne kezdjen el piszkálni ez miatt. Közelebb jön hozzád, hogy jobban szemügyre tudja venni pirosas arcodat.
-Ehe~! Csak nem zavarba ejtettelek?~-Billenti oldalra a fejét mosolyogva, miközben egyik szemöldökét felvonja. Csak megrázod a fejedet- Akkor gyere, [Név]-chan~.
Puffogva magadhoz szorítod a cicát, hogy ne essen le még csak véletlenül sem, majd engeded, hogy Venti menyasszonyi pózban felvegyen téged a fáról. Rögtön megérzed a tipikus mennyei, felfrissítő illatát, amitől csak még jobban kezd dobogni a szíved.
-Nagyon aranyos vagy így.
-Hagyd abba.-Morgod tiszta vörös fejjel, amivel csak annyit érsz el, hogy a fiú újból csak elneveti magát- Cs-csak tegyél le, úgy elbánok veled, te!- Fordítod felé a fejedet, azonban az arcotok olyan közel kerül a másikhoz, hogy mind a ketten meglepődtök rajta. Elkerekednek a szemeid és azonnal elfordítod fejed, így nem láthatod, ahogy a fiú bőre is felvett egy vöröses árnyalatot.
-Hehe...-Próbálja elrejteni zavarát- Persze, [Név]-chan~."
-Dalnok néni!
Az emlékfoszlányból egy kislány hangja szakít ki téged, aki aggódó tekintettel figyel téged már pár perce.
-I-Igen?-Rázod meg kicsid fejedet, a hangod teljesen erőtlen. Azonban amikor rápillantasz a lányra, rögtön felismered- Ah, Amaya. Szia.-Mosolyodsz el erőltetetten.
YOU ARE READING
𝐆𝐞𝐧𝐬𝐡𝐢𝐧 𝐈𝐦𝐩𝐚𝐜𝐭 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 ||𝐇𝐔𝐍|| 𝐊𝐄́𝐑𝐄́𝐒𝐄𝐊 𝐙.
FanfictionSzereted a Genshin Impactot, és szeretnél egy-két egyrészes történetet olvasni a kedvenceddel? Tessék, lehet jelentkezni bátran.:) Megpróbálom a tőlem telhető legjobb fanfictionoket hozni! Viszont mivel még én sem ismerek minden karaktert, lehetsége...