|| 𝐗𝐢𝐚𝐨 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 ||

2.1K 92 10
                                    

AitanaCloudwood kérésére!:)

"Elválasztottak" 

PART 1

(Igen, ez egy több részes cuccli lesz, szerintem maximum három fejezete lesz. Nem akartam naagyon hosszúra írni, szóval inkább így csinálom meg. Remélem tetszeni fog!)

Minden egyes ember átéli a maga életében azt, hogy egy bizonyos személlyel a lehető legrosszabb helyzetben, időben találkozik. A tény pedig, hogy talán sohasem lehet a kiválasztottjával, nem ölelheti át, nem érezheti a közelségét, gyakran akár fel is emésztheti az adott személyt. 

Minden egy bizonyos játékkal kezdődött. Egy nyári napon történt, amikor szembe találtad magad a youtubeon egy videóval, ahol a kedvenc streamered egy játékot mutatott be. A neve pedig Genshin Impact volt. 

-Hmm...Lehet megér egy próbát.-Motyogtad a képernyőt szemlélve, majd beírtad a keresőbe a nevét, s elkezdted letelepíteni, közben pedig regisztráltál rá. Nem nézted meg a frissítéseket, igazából még nem annyira izgatott a dolog, de kezdted úgy érezni, hogy minél közelebb ér a letöltés a száz százalékhoz, a szíved annál hevesebben kezd verni. Ahogy betöltött, rögtön elámultál a grafikán, és mosolyogva figyelted, ahogy a játék egyre több és több funkciót mutat be neked, majd lassan elkezdted a saját kalandodat.

///

-DE A JÓ-Mordultál fel, miután már a harmadik alkalommal sem sikerült teljesítened egy Domain kihívását- Jó, nem érdekel. Úgyis már megnyitottam a főküldetést, akkor folytatom azt...

Ahogy a beszélgetések, az akciók egyre gyorsabbak lettek, hirtelen azon kaptad magadat, hogy már egy teljesen új területen vagy, teljesen új emberek, szokások és utcák között. 

"Liyue...? Uh, nehéz lesz megszoknom. Merre kell mennem?!"

 Egy teljes órába telt, mire végeztél a körbenézelődéssel, ugyanis ha már ott voltál, akkor kicsit félbeszakítottad a küldetést, hogy megismerhesd Liyue utcáit. Nem kevés ellenséggel találkoztál, s volt olyan is, hogy el kellett menekülnöd előlük, ugyanis még túl erősek voltak a saját karaktereidhez, és nem szerettél volna kockáztatni. Egy kicsit talán idegesítőnek is találtad, hogy majdnem minden második sziklánál ott üldögélt egy csapat Hilichurl, de a többségüket  le sikerült győznöd, és a rengeteg láda miatt pedig gyűjtöttél is nem kevés Primogemet is, aminek igazából örültél. 

Ahogy visszatértél a küldetéshez, nem sok minden maradt hátra. Egy idő után a játék azt a feladatot adta, hogy nézz utána egy bizonyos Archonnak, így te így is tettél. Ahogy felmentél az épület legfelső fokára, hiába nézelődtél körbe, nem láttál semmit sem. Aztán elsötétült a képernyő...

És összepréselted az ajkaidat.

"Mi ez?"

-...To the blind, everything may not be as it appears...

Egy feketés-kék hajú, aranysárga íriszű fiú termett melletted. A szemeit rád meresztette, s itt kezdted el érezni azt, amit eddigi életed során sohasem. 

-Mi a f...-Haraptad el a végét. 

///

"MI EZ?"

"Úristen, ez normális, hogy..."

Egész éjszaka nem tudtál aludni, hiszen Xiao beszélgetése, hangja játszódott le folyamatosan a fejedben. Próbáltál nem túl nagy jelentőséget fordítani rá, amikor a játékból való kilépésed utána első két órában is ez volt, ám immár hajnali három órakor kicsit aggasztott, hogy még mindig az archon tekintete jár folyamatosan a gondolataid között. Bár beismerted, hogy animékből való fiúkkal is éreztél már hasonlóan, most ezt mégis sokkal másabbnak gondoltad. Hiszen ha úgy vesszük, alig "ismered" őt, s mégis, másra sem tudsz gondolni csak rá.

-...Pszichológushoz kellene járnom...?-Motyogod, majd nagy nehezen álomra hajtod a fejedet, s mivel fél négy volt, mire ezt meg tudtad tenni, következményként csak délután kettőkor keltél fel.

Azonban egy teljesen másik világban.

𝐆𝐞𝐧𝐬𝐡𝐢𝐧 𝐈𝐦𝐩𝐚𝐜𝐭 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 ||𝐇𝐔𝐍|| 𝐊𝐄́𝐑𝐄́𝐒𝐄𝐊 𝐙.Where stories live. Discover now