Aku duduk kat rumah sorang pagi tu. Biasalah. Semua penghuni dalam rumah ni dah pergi kerja. Aku time tu tengah tengok TV. Tiba-tiba aku teringat perbuatan aku melancap semalam hanya dengan membayangkan muka dan badan Hakimi. Aku tertanya tanya juga, adakah aku dah jatuh cinta pada Hakimi? Adakah aku gay?
Aku capai henfon aku. Aku buka website porn. Straight porn. Aku cari porn porn yang ada perempuan cantik. Dan aku buka video tu.
Aku cuba nak terangsang bila tengok perempuan yang muka cantik dan badan cantik kena fuck tapi aku tak terangsang. Yang aku terangsang ialah tengok lelaki yang tengah fuck perempuan tu. OMG...apa dah jadi dengan aku ni?
Aku tutup video porn tu. Kemudian aku taip kat Google gambar perempuan cantik tengah bogel. Aku tengok satu satu gambar tu. Serius aku tak terangsang langsung. Aku tutup gambar tu dan campak henfon kat tepi. Aku jadi pelik dengan diri aku. Asal aku macam ni?
Tiba-tiba aku terbayang badan Hakimi yang aku tengok semalam. Dan serta merta batang aku keras. Aku memang dah tak tahan. Aku buka semua pakaian aku dan aku berbaring kat sofa. Aku pegang batang aku. Aku lancap batang aku sambil bayang badan Hakimi. Aku bayangkan yang aku tengah jilat dan hisap puting yang ada kat badan tu. Dan serta merta air mani aku terpancut. Habis badan aku tersimbah air mani yang keluar dari batang kote aku. Aku lap air mani tu pakai baju je. Kemudian aku pakai semula pakaian aku dan aku duduk menghadap TV.
Dan dari situ aku dapat suatu kesimpulan. Aku dah jadi gay dan aku dah jatuh cinta pada Hakimi!
...
Hari Sabtu tu macam biasa, bila Hakimi balik kerja je aku lepak bilik dia. Masa tu petang dalam pukul 4. Hakimi hari Sabtu kerja sampai pukul tiga petang je.
Balik je kerja, aku dengan Hakimi makan tengah hari. Hakimi beli nasi sekali untuk aku. So, hari itu aku tak payahlah turun ke bawah untuk beli nasi. Cuma tu la, aku makan tengah hari lewat sikit dari biasa. Selalunya aku makan tengah hari dalam pukul 12 atau 1 macam tu, tapi hari ni dalam pukul tiga baru aku makan tengah hari.
Sementara tunggu Hakimi mandi, aku lepak kat atas katil dia sambil main phone. Tak lama kemudian aku dengar phone Hakimi berbunyi. Aku entah macam mana tergerak hati nak tengok phone Hakimi. Jadi aku ambil phone dia dan buka.
Aku ingat phone Hakimi ada password untuk dibuka, rupanya takde. Jadi makin senanglah kerja aku. Aku tahu check phone orang ni tak baik tapi aku nak buat juga. Tak tahulah kenapa. Biasa aku tak macam ni.
Aku buka gallery Hakimi yang menyimpan banyak gambar. Aku nak tengok gambar gambar Hakimi yang comel. Aku ingat nak hantar gambar tu kat phone aku. Bolehlah aku tatap selalu gambar tu kalau aku rindu Hakimi.
Bila aku buka gallery phone Hakimi, bukan gambar Hakimi yang banyak tapi gambar lelaki sado bogel yang banyak. Banyak gila gambar lelaki berotot yang sedang posing dalam keadaan bogel. Serta merta batang dalam seluar aku jadi keras. Dan aku tertanya tanya, kenapa Hakimi simpan gambar gambar macam ni? Adakah Hakimi gay?
Tiba-tiba aku terdengar tapak kaki Hakimi memasuki bilik. Segera aku keluar dari gallery phone Hakimi dan meletak kembali ke tempat yang aku ambil tadi. Aku pura pura tengok phone aku untuk menghilangkan rasa gugup yang melanda.
Bila Hakimi masuk bilik je, aku tengok macam dia dah bersiap. Dia pakai smart smart time tu. Dia macam nak keluar.
"Kau nak pergi mana Kimi pakai lawa lawa ni?" Soalku sambil memandang Hakimi yang tengah menyikat rambut di meja solek.
"Nak pergi karoeke." Jawab Hakimi.
"Dengan siapa?" Soalku lagi.
"Sorang je..."
"Sorang? Kau karoeke sorang sorang? Kau biar betul?"
"Betul la. Aku biasa la karoeke sorang sorang. Haha." Hakimi tertawa kecil.
"Kenapa tak ajak kawan? Atau ajak aku ke?"
"Abang kau bagi ke keluar dengan aku? Lagipun kau orang kaya, takut tempat aku nak pergi ni tak sesuai pula dengan cita rasa kau." Balas Hakimi.
"Ada pula macam tu. Abang aku bagi je la. Lagipun selama ni aku keluar, mana aku bagitahu abang aku. Aku main keluar je. Aku karoeke kat mana mana pun sama je. Aku tak kisah tempat tu mahal ke murah."
"Okaylah macam tu. Kalau kau nak ikut, bersiaplah. Aku tunggu."
"Okay. Tunggu jap." Aku lantas menuruni katil Hakimi dan berlari ke bilik ku untuk bersiap.
YOU ARE READING
Di Mahligai Cinta
Short StoryDua orang adik beradik lelaki jatuh cinta kepada lelaki yang sama. Apa kesudahan kisah mereka? Baca cerita ini. Maaf tak pandai buat sinopsis. Hehe.