BAB 13

604 13 0
                                    

Hakimi tak pergi kerja hari tu. Dia disoal siasat oleh abang Fadzil dan aku kat ruang tamu. Sama juga dengan abang Badrul. Dia turut disoal siasat. Abang Badrul dengan abang Fadzil turut sama tak pergi kerja hari tu.

Aku terkejut dengan pengakuan Hakimi. Abang Badrul dah rogol dia bukan hari ni je tapi dah banyak kali! Setiap kali pukul tiga pagi abang Badrul akan masuk bilik dia dan mengefuck dia sampai pukul empat. Pukul empat dia terus mandi dan keluar pergi kerja macam biasa. What the fuck!

Hakimi menyatakan bahawa dia memang tak rela dibuat begitu. Perkara ini bermula dalam dua minggu yang lalu. Masa tu hari Ahad. Aku dengan abang Fadzil takde kat rumah. Aku pergi keluar tengok wayang dengan kawan aku. Aku ada ajak Hakimi sekali tapi dia tak nak sebab dia segan dengan kawan aku. Jadi aku keluar berdua je la dengan kawan aku tu. Abang Fadzil pun sama. Dia keluar dengan kawan dia.

Masa tu hanya ada abang Badrul dengan Hakimi kat rumah. Hakimi cerita abang Badrul ketuk pintu bilik dia. Bila dia buka, abang Badrul terus pecah masuk. Dan abang Badrul terus rogol dia tanpa belas kasihan. Hakimi cuba melawan tapi tak berdaya sebab abang Badrul lagi gagah dari dia.

Abang Badrul bukan setakat rogol, malah rakam sekali aksi dia tengah merogol Hakimi tu guna phone dia. Habis je dia rogol, dia kata jangan beritahu sesiapa. Kalau tak rakaman ni akan tersebar kat Internet. Sebab Hakimi tak nak malu atau kena buang kerja oleh sebab video 'lucah' dia tersebar, jadi dia diam tak bagitahu sesiapa termasuklah aku.

Benda tu tak berhenti setakat itu je. Ingatkan lepas dah rogol sekali abang Badrul dah tak kacau Hakimi dah. Rupa-rupanya setiap hari abang Badrul akan masuk bilik Hakimi dan rogol mamat lembut tu. Dia ugut kalau Hakimi tak bagi atau melawan, dia akan sebarkan video tu kat Internet. Sebab Hakimi takut, jadi dia bagi dan tak melawan. Dia bagi je abang Badrul rogol dia berkali kali.

Patutlah aku tengok sejak dua menjak ni Hakimi macam takde mood. Rupa rupanya dia dirogol secara paksa oleh abang aku sendiri. Dan patutlah abang Badrul asyik bangun je pukul tiga pagi. Rupa rupanya dia bangun tu bukan untuk workout macam dia cakap kat aku, tapi bangun untuk mengefuck lubang bontot Hakimi. Sial punya abang!

"Kenapalah kau buat macam tu kat dia Bad? Setahu aku kau ni straight. Awek keliling pinggang. Takkan kau tiba tiba berubah suka jantan pula. Jantan tu pula si Hakimi. Bukan kau tak suka dengan Hakimi ke sebelum ni?" Tanya abang Fadzil yang jelas kebingungan dengan perubahan diri abang Badrul.

"Memang aku tak suka dia pun. Aku buat ni pun terpaksa." Balas abang Badrul.

"Maksud kau?" soal abang Fadzil pelik.

"Kawan aku, Syakir, dia senior Hakimi. Dia pernah fuck budak ni dulu. So dia cabar aku, kalau aku boleh fuck Hakimi kemudian rakam, dia akan bagi aku RM10,000. Jadi aku sahutlah cabaran dia." abang Fadzil menggeleng gelengkan perlahan kepalanya tanda tidak percaya dengan apa yang abang Badrul baru ucapkan.

"Sebab RM10,000 je kau sanggup jadi peliwat? Apa nak jadi dengan kau ni? Kau bukannya orang miskin sampai terdesak sangat dengan RM10,000." abang Badrul sekadar diam sahaja mendengar kata kata abang Fadzil. Dia meraup wajahnya kasar. Jelas dia tidak senang dengan keadaan sekarang. 

Hakimi dan aku hanya pandang sahaja sesi soal jawab antara abang Fadzil dan abang Badrul. Aku tak nak masuk campur sebab aku yang paling muda antara mereka. Hakimi pun seakan tidak percaya dengan pengakuan abang Badrul. Dia diliwat oleh abang Badrul akibat dicabar oleh Syakir. Sesuatu yang sangat menjelikkan.

"Aku tak tahulah nak cakap apa dengan kau ni Bad. Aku harap kau sedar dan kau insaf la dengan perbuatan terkutuk kau ni. Bawa bawalah bertaubat. Kalau ikutkan hati aku, aku halau je kau keluar dari rumah ni. Tetapi sebab kau lama menyewa kat sini, jadi aku biarkan." Usai berkata kata, abang Fadzil terus menuju ke biliknya. Abang Badrul pula pandang ke arah aku dan Hakimi. Jelas wajahnya kusut. Dia pun turut menuju ke biliknya tidak lama kemudian.

Hakimi hendak bercakap sesuatu dengan diriku tetapi aku tidak mengendahkan. Aku juga turut menuju ke bilik ku, menukar pakaian dan keluar dari rumah. Aku hendak menenangkan fikiran ku buat masa ini. Banyak sangat benda yang terjadi hari ni.

Di Mahligai Cinta Where stories live. Discover now