În restul zilei, Sara nu-l mai văzu pe Nathan. Aranjă la loc mobila din cabină şi-şi puse lucrurile în ordine. Neavând cameristă, îşi făcu singură patul, şterse praful, ba chiar împrumută o mătură ca să cureţe pe jos. Îşi aminti de umbrela rămasă pe punte, dar când se duse după ea, n-o mai găsi nicăieri.
Pe la apusul soarelui, avea nervii întinşi mai-mai să-i plesnească. Nu putuse născoci niciun plan ca să mai câştige timp.
Se cam ruşina de propria-i laşitate. Ştia că mai devreme sau mai târziu inevitabilul tot trebuia să se întâmple, ştia că avea să aştepte cu aceeaşi groază până când termina, dar aceste lucruri nu-i alungau teama.
Când auzi bătaia în uşă, fu cât pe ce să ţipe. Îşi regăsi imediat calmul, dându-şi seama că Nathan n-ar fi ciocănit. Nu, ar fi dat buzna. Cabina era a lui, în fond, şi avea tot dreptul să intre neanunţat.
Matthew aştepta în faţa uşii. Sara îl salută cu o reverenţă şi-l pofti înăuntru.
— Mătuşa dumitale, Nora, te aşteaptă, anunţă el. Cât eşti acolo, am să-l pun pe Frost să aducă albia. Căpitanul s-a gândit că poate vrei să faci o baie, aşa că ne-a ordonat să punem apă dulce. Mai rar aşa o favoare, adăugă el. Desfată-te cu ea cât poţi de mult.
— Foarte frumos din partea lui Nathan, replică Sara.
— Am să-i spun.
Când ajunseră la uşa Norei, Matthew o preveni:
— Să n-o oboseşti, bine?
Sara dădu din cap, apoi îl aşteptă să-i deschidă, mulţumi şi intră. Matthew închise uşa în urma ei.
— Ce mirat părea Matthew! remarcă Nora.
— N-am observat, recunoscu nepoata ei.
Îi zâmbi bătrânei şi de apropie grăbită s-o sărute. Nora stătea rezemată de un munte de perne.
— Totuşi, am remarcat câte griji îşi face, şi numai pentru tine, mătuşă, continuă Sara.
Îşi trase un scaun şi se aşeză, netezindu-şi faldurile rochiei.
— Cred că a devenit apărătorul tău.
— E un bărbat chipeş, nu-i aşa, Sara? Şi bun la inimă. Are o fire foarte asemănătoare cu a răposatului, deşi nu seamănă deloc la înfăţişare.
Sara îşi stăpâni zâmbetul.
— Ai cam făcut o slăbiciune pentru Matthew, nu-i aşa, Nora?
— Prostii, copilă. Sunt prea bătrână ca să mă mai înamorez.
Sara nu insistă.
— Te simţi mai bine azi?
— Da, draga mea. Şi tu, cum te simţi?
— Bine, mulţumesc.
Nora clătină din cap.
— Mie nu mi se pare deloc că arăţi bine. Sara, stai pe marginea scaunului, de parcă ai fi gata s-o zbugheşti din loc la prima provocare. Eşti îngrijorată din pricina lui Nathan?
Fata dădu din cap, încet.
— Şi pentru tine mi-am făcut griji, desigur, mărturisi ea. Dar acum, când te văd, îmi dau seama că te simţi mai bine.
— Nu schimba subiectul. Vreau să vorbim despre Nathan.
— Eu nu vreau.
— Totuşi, o vom face, stărui Nora, îmblânzindu-şi insistenţa cu un zâmbet. Cum te înţelegi cu soţul tău?
CITEȘTI
Darul
RomanceDarul vă v-a încânta prin intrigă și stilul plin de umor al cărții. Ambele personaje principale vă vor cuceri, chimia dintre ele fiind foarte puternică încă de la primele pagini. Nathan este un bărbat uriaș de statură, plin de mușchi, un războinic...