Capelladan...
Araba girdiğimiz orman yolunun sonunda durup park haline geçerken hızlı atan kalbimi sakinleştirerek herkesle beraber arabadan indim. Aria koluma girerken gülümsedim. Bütün grup sanki bize alışmış gibi bizi umursamadan eve giriyordu. Alanis hectordan ayrılıp yanımıza gelirken bertilda ile vega odalarınızı ayarlamaya gitti. Dedi. Gülümseyerek teşekkür ederken alanis benim gibi gülümseyerek karşılık vermiş ve Bize katıldığınız için biz teşekkür ederiz demişti. Ve ariayla beni yönlendirerek salona getirdi. Salonu daha önce owenle gördüğümden aşinaydım. Hector şöminenin yanındaki kanepeye oturmuş alanisi yanına çağırırken drake camın önünde etrafa bakıyordu. Jadon yemek masasında laptobuyla ilgilenirken ariayla ben durumu yadırgasakta artık bu gruba alışmamız gerektiğini düşünüp onu sürükledim ve alanis ile hectorun karşısında ki kanepeye oturduk. Owen ile bir erkek salona girerken tanımadığım erkeğe baktım. Bu grubun diğer üyesi... Aklıma bir türlü gelmeyen isimle kaşlarımı çatmış hatırlamaya çalışır vaziyetteyken erkekle göz göze gelmemizle başımı alanise çevirdim. İçime o nefret ettiğim ürperti girerken gözlerimi kapattım ve kendime gelmeye çalıştım. Her zamanki ürperti den daha fazla kendini belli etmişti. Arianın iyimisin dediğini boğuk duyarken ellerimi yumruk oluşturup kendime hakim olmaya çalıştım. Etrafımdan endişeli seslerin geldiğini duyuyordum ama hiç bir şey net değildi. Başımı ağrıtan ve dehşet verici bir kulak çınlaması yaşarken afallamış haldeydim. Ürperti sonunda yavaş bir şeklide vücudumu terk ederken gözlerimi araladım. Sesler netleşmeye başlamıştı. Yorgun bir halde etrafıma bakarken bütün grubun başıma toplanmasına karşı tedirgin bir halde gözlerim ariayı aradı. Aria elimi tutup dürterken capella... Capella iyimisin? Başımı olumlu sallayarak evet iyiyim dedim. Hector arkasına yaslanırken bu her Zaman oluyor mu? Dedi. Başımı ona çevirip "bu üçüncü"dedim ve ekleyerek diğerlerine göre daha şiddetliydi. Dememle owen yanıma gelmiş ve ateşime bakmıştı. Onun bu haline tebessüm ederken benim için endişelenen bu grup karşısında durumu yadırgasamda hoşuma da gitmişti. Yanımda sadece aria varken şimdi 8 kişi bir anda var olmuştu. Owen ayağa kalkarken ateşi yok dedi. Drake o erkeğe dönüp "arman bu konu hakkında ne düşünüyorsun?"dedi. İsmini duymamla hatırlamıştım. bunu nasıl unuttuğumu düşündüm. Arman bana dikkatle baktıktan sonra "bu değişir. "Diyerek yanıma gelmişti. Gözlerim onun bütün hareketlerini izleyip ne yapmaya çalıştığını düşünürken arman elini uzattı ve "izin verirmisin?"dedi. Gözlerim aria daha sonra alanisi bulurken alanisin onaylamasıyla elimi ona uzattım. Arman elimi tutup bana odaklandı. Bu vücudum gerilmesine yol açarken "gözlerini kapat "demesiyle ağır kapanan göz kapaklarımla karşıma çıkan görüntüye baktım. Net bir görüntü olmasa da gökyüzünde havada olduğumu görebiliyordum. Vücudum yeniden titremeye başlamasıyla kaşlarım istemsizce çatıldı. Etrafıma dikkatle baktığımda kimsenin olmaması ve gökyüzünde tek başıma uçuyor olmam dışında bir sorun yoktu. Resmen Uçuyordum. Gökyüzünde bulutların arasında süzüldüğümü hissederken bunun nasıl bu kadar gerçekçi olduğunu düşündüm. Daha sonra Elimin boşluğa düştüğünü hissetmemle aniden gözlerim açılmış bana bakan armanla göz göze gelmiştim. Arman ciddiyetle ayağa kalkıp "vücudun özel gücüne ters tepki veriyor. Aslında bu ilginç. Sen doğuştan asil değilsin. Sen seçilmiş kişisin"dedi. Kaşlarım kalkarken aria benden önce davranıp "nasıl yani?"dedi. Jadon düşünceli bir şekilde Ariayı cevapladı. "Çoğu asil doğuştan kaynak seçilir. ve o özel güç ile doğar büyür. Ama capella doğuştan değil. Capella sonradan seçilmiş. Bu yüzden saç rengin ve göz rengin kendini özel gücünü yansıtmıyor." Dedi. Başımı sallamıştım.
Bunu anlayabiliyordum. Alanisin gücü suydu ve saç rengi suyu yansıtıyordu. Gümüş rengine benzese de aslında açık buz mavisi bir renkti. Bertilda ateş kırmızısı saça sahipti. Bunlara anlam verebiliyordum ama kendi özel gücüm bu durumu anlamamı zorlaştırıyordu. Arman beni süzdükten sonra"özel gücünü hükmettiğinde bu sorun kalkar. Bertilda ile vega odanızı hazırladı. Ne zaman geçmek isterseniz geçebilirsiniz"dedi. Başımla onaylayıp teşekkür edip ariaya baktım. Arman yanımızdan ayrılmıştı. Hector bana baktıktan sonra "özel gücünü biliyormusun?"dedi. Başımı hızla sallamıştım. Bilgim vardı. Jadon yanımıza yerleşirken söz aldım. "Sizi araştırırken önüme çıkan bir internet sitesinden bir kaç bilgi edindim. Çok güçlü bir özellik olduğunu ve bir çok grubun kendi safına çekmek istediği yazıyordu"dedim. Jadon"bu kadarı yeterli değil"demişti. Başımı ona çevirirken devam etti. "Büyük bir güçten bahsettiğimiz doğru. Hava elementine hükmedebileceksin. Belki bir kaç yaratık hatta dur"demiş ve bana bakıp "zaten yönetiyorsun"demişti. Owen jadonu onaylarken "evet bunu zaten gösterdin. Chimera seni dinliyordu"dedi. Aria owena dönerken "aslında onunla tanışmamız iyi değildi. Capellayla gittiğimiz yaratıklar ormanında o kuş capellanın omzuna konduğunda onu öldüreceğinden emindik"dedi. Bertilda alanisin yanına otururken veaga jadonun yanına geçmişti. bertilda "ne yani özel gücünü bilmeden mi yaratıklar ormanına gitme cesareti gösterdin?"dedi. Omuzlarımı silkerken "iki kere gittim"dedim. Alanis kahkaha atarken "deli cesareti var sende "dedi. Gülümsemiştim.
Vega merakla "hiç yaratıkla karşılaşmadın mı?"diyince hızla "hayır karşılaştım. İlk gittiğimde yanlızdım ve ilk olarak kreyta ile karşılaştım. Yanlışlıkla elinden yiyeceğini aldığımdan beni öldürmeye hazırlanıyordu. Daha sonra ormanın içinden farag çıktı. İkisi bir birine girince bende fırsattan istifade hızla ormandan kaçtım"dedim bir solukta. Kızların gözleri büyümüş halde beni dinlerken owen "sen kafayı yemişsin. Belliydi ama.. bizim peşimizi bile bırakmadın"dedi. Gülümsemiştim. Hector ayağa kalkarken "muhabbete doyum olmuyor ama ben kaçar"demişti. Alanis onunla kalkarken drakında camın önünde olmadığını gördüm. Jadon hala yanımızda otururken bertilda esneyerek ayağa kalkmış ve "bende kaçar. Heh..?" İlerlerken bir anda dönmüş ve "aria sana yarın bir kaç büyü öğreteyin diyorum. Ne dersin?" Aria hevesle gülümseyerek "çok iyi olur. Teşekkür ederim ☺️"dedi. Bertilda tatlı bir tebessümle karşılık verip yanımızdan ayrıldı. Arkasından vega kalkarken odada bir tek ben jadon owen ve aria kalmıştık. Owen karşımıza geçerken jadon ayağa kalkıp "iyi geceler"demiş ve içeriye geçmişti. Owena dönen bakışlarımla owen seni dinliyorum dedi. Kafamı kaşırken "çok mu belli?"demiştim. Owen Kahkaha atarken "bilmem?"dedi. Gözlerimi devirip "arman kim? Onun hakkında hiç bir bilgim yok. Herkesi araştırdım ve özel güçlerini öğrendim ama o yok?"dedim.
Owen buna gülümserken omuzlarını silkmiş ve "hadi ya nasıl gözünden kaçırdın"dedi. Bu haline karşı gözlerimi kıstığımda owen kahkaha atarak "yarın senide bilgilendirelim capella. Sana eğitimden önce özel gücün hakkında bilgi verelim. Yakın zamanda diğer büyücülerle tanışman gerekecek"dedi. Şaşkınlıkla owena bakarken aria "ne? Niye diğer büyücülerle tanışıyor ki?" Dedi. Owen ariaya bakıp "tabi sende küçük hanım. Herkes javedın seçtiği kişiyi merak ediyor. Gücünü görmek isteyeceklerdir. Ama bunun bir önemi yok. Sen istemediğin müddetçe göstermek zorunda değilsin. Sana gelince diğer büyücüler tarafından kıskanılacağın kesin"dedi. Aria ona dönen bakış ve sözlere karşı kızarırken neden diyerek sordu. Owen arianın bu haline tebessüm edip ayaklanırken "çünkü asil Topluluğunda yer alan ilk sanrısın ve varislerden güçlüsün"demişti. Owen kapıdan çıkmak üzereyken hızla ayaklanıp "bekle. "Diyerek yanına ilerledim.
Aria da yanıma gelince owen ile aynı anda hole çıkarken "ne zaman tanışıcağım. Ben hiç bir şeyi bilmiyorum ki"dedim. Owen kapının önünde dururken bana dönmüş ve "gerilmeye gerek yok capella. Güç sensin. Öğrenmesen bile bunu kullanabilirsin. Hem tanışma yarın değil. O zamana kadar bir çok şey öğrenirsin"diyerek arkasını dönüp ilerlemeye yeniden başladı. "Bu arada orası senin odan yanındaki oda da arianın"demişti. Teşekkür etsemde owen beni büyük ihtimalle duymamıştı. Çünkü çoktan holden dönmüş gözden kaybolmuştu. Ariaya döndüğümde gergin olduğunu gördüm. Koluna girip benim odama sokmuştun. Her ne kadar ikimizin ayrı odası olsa da bu akşam onu bırakmazdım. Odaya girdiğimde karşılaştığım şeyle gülümsedim. Oda oldukça büyüktü. Kocam bir çift kişilik yatak hemen iki yanında komidin vardı. Yatağın karşısında yer alan çalışma masası ve sağ tarafında kalan boydan boya camla oda daha büyük gözüküyordu. Aria benim kadar etkilenmiş bir şekilde etrafı süzerken odadaki kapıyı gösterip oraya ilerledi. Kapıyı açtığında göze ilk çarpan gardırop onun ilerisinde banyo vardı. Aria bana mutlulukla dönüp"ne kadar Güzel bir oda burası"dedi. Gülümsemem artmıştı. Kendimi yatağa atarken "düşünsene vampir diye çıktığımız araştırmada onlar gibi büyücü olup yanlarında yer alıyoruz"dedim. Aria benim gibi kendini yatağa atarken "düşünsem bile gerçekleşeceğine inanmazdım. Senin zeusun varisi çıkacağını hayal bile edemezdim"dedi. Ona dönerken "bende... Bende bunu tahmin edemezdim"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sakladıkları
Fantasyİki genç üniversite öğrencisi önlerine gelen garip ama ilgi çekici gezi için hazırlanırlar. Gezinin vaddettiği şey eski zamanda yaşadıkları bilinen vampirlerin yaşam yerlerini göstermektir. Aria bu konuda ne kadar heyecanlı olsa da capella zıt duygu...