Capella armana dalmış gitmişken ona yaklaşan magankın elinden habersizdi. Alanis dikkat et diye bağırdı. Ama magnak alanisten önce davranmış ve capellayı bir çöpmüş gibi fırlatmıştı. Capella hızlı bir şekilde ağaca çarparken acıyla bağırdı. Kemiklerinin kırıldığından neredeyse emindi. Acı bütün vücudunu sararken yere düştü. Her yeri ağrıyor kıpırdayamıyordu. Gözleri acıyla kapanırken kendine kızdı. Ne vardı armana bakacak diye söylendi.
Owen armana dönerken ondan onay bekledi. Arman gruba dahil olurken owen hızla capellaya ilerledi. Magnak armanın gruba geçtiğini görmesiyle "yanlış taraf efendim"dedi. Aria magnakın konuşmasına mı yoksa armana efendim demesine mi şaşırsa bilemezken arman dudağını kaldırır vaziyette "yanlış taraf yok mitaül. Baban ihanet etti."demiş ve karanlık bir sis oluşturmuştu. Herkesin savaşmayı kesmesine karşı aria armana odaklandı. Ne yani arman bu magnakla yanlız mı savaşacaktı? Karanlık sisten sayısız bela inip magnakı hedef alırken magnak acı içerisinde kıvrandı. Aria yinede rahat edememiş ve magnakın ayağının olduğu bölgeye mırıldandığı büyüyle çukur açmış ve ayağının oraya düşmesini sağlamıştı. Magnak dengesini kaybederken, Arman daha güçlü bir büyü yaratmış ve magnakın kuruyarak ölmesini sağlamıştı. Vücudu çürüyen bir meyve gibi küçülürken çok geçmeden cansız bedeni yere düşmüştü. Owenın bağırmasıyla bütün grup ona döndü. "Bir çok kemiği kırık. Hemen eve dönmeliyiz"demesiyle yaxi koşarak oraya ilerledi. Bütün grup yaxiyi takip ederken owen dikkatli bir şekilde yanına gelen armanla capellayı yaxinin sırtına koymuştu. Arman yaxiye dönerken "dikkatli bir şekilde eve götür"demişti. Yaxi kanatlarını silkeleyerek uçmak için hazırlandı. Arman gruba bakıp gidelim derken aria hala armana kısık gözlerle bakıyordu. Arman bunun farkındaydı. Ama bu konu hakkında konuşmak istemiyordu.
Owen arianın dikkatini kendine çekerken aria ona döndü. "Neden bunu sakladınız?"diyen ariaya karşı owen afalladı. Ne diyeceğini bilemez halde kala kalırken şey... Diyerek sessizleşti. Aria başını olumsuz anlamda salladı. "Bizi grubunuza alıyorsunuz ama güven yok! "Dedi ve arkasına dönerek arabaya ilerledi. Owen kaşlarını çatarken arianın haklı olmasına karşı başını salladı. Kendilerinin savunacak kısmı yoktu. Herkes gerginliğin farkındaydı.
Bertilda araba ilerlerken arianın sessiz ve ciddi yüzüne baktı. Ariadan bahsediyorsak bu çok nadir olurdu. "Aria... Bir sorun mu var?" Aria çatık kaşlarıyla bertildaya dönerken "bunu sorman hata bertilda! Bizi ailemizdensiniz diyorsunuz ama sır saklıyorsunuz! Çelişkiyi anladın mı?"derken bertilda başını eğdi. Alanis araya girerken "aria sakin ol! Bunu söyleyecektik zaten! Hem bertildanın niye üstüne gidiyorsun?"dedi. Aria başını olumsuz anlamda sallarken "büyüttüğüm bir konu yok alanis. Capella kendine gelsin bu konuyu onunla detaylı olarak konuşacağım zaten"dedi. Vega araya girerken "konuşacağım derken?"dedi. Aria elini sıkıntıyla saçından geçirirken "ondan sır saklanan bir grup düşün vega? Bir daha onlara güvenip onlarla kalmak istermiydin?"dedi.
Arianın bunu söylemesiyle herkes sessizleşmişti. Herkes durumun zorluğunu biliyordu ama lider olarak armanın bu kararı vermesine karşı kimse sesini çıkartamamıştı. Alanis ariaya kızsa da yerden göğe kadar ona hakta veriyordu. Ona böyle bir şey yapılsa kıyamet çoktan kopmuş olurdu.
Arabanın durmasıyla aria herkesten önce inmiş ve eve girmişti. Yaxi arka bahçede onları beklerken owen aria kısa bir bakış atıp yaxinin sırtında olan capellayı dikkatli bir şekilde eve taşıdı. Taşıdı derken de yaptığı bitkiler capellayı üstlenmiş ve eve sokmuştu. Owen capellayı çalışma odasına alırken hızla bitkisel karışımlar hazırlamaya başladı. Aria capellanın yanından bir saniye ayrılmazken owen ona baktı. İstersen çıkabilirsin demesiyle aria hızla reddetmiş ve yanında kalacağını söylemişti. Owen anlayışla başını sallarken capellanın sırtını çevirmiş ve bitkisel karışımını sürmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sakladıkları
Fantasyİki genç üniversite öğrencisi önlerine gelen garip ama ilgi çekici gezi için hazırlanırlar. Gezinin vaddettiği şey eski zamanda yaşadıkları bilinen vampirlerin yaşam yerlerini göstermektir. Aria bu konuda ne kadar heyecanlı olsa da capella zıt duygu...