1. BÖLÜM

31 7 0
                                    

Kapak tasarımı kutlusaliha

Bir şeyin geçmiş olması için ne olması gerekir. Üstünden baya zaman geçmiş olması mı yoksa en derine inen sırlar olması mı?? Kitabı masama bırakarak ayağa kalktım. Başım ağırmaya başlamıştı ve artık kitaptaki olayları idrak edememeye başlamıştım. Ayakta esnerken odaya giren aria ya baktım. Heyecanlı gözükmesi şaşırmama sebep olsa da her zamanki hali olduğundan sorgulamadım. Yatağıma otururken aria heyecanla karşıma geçmiş yerinde durmadan gülerek bana bakıyordu. En sonunda dayanamayıp anlat artık dedim.

Bunu dememi beklediğini gözler önüne serip hızla konuşmaya başladı. "İki tane bilet aldım. Veee.... bil bakalım ne bileti " gözlerimi kısıp ona bakarken"ne bileti aria. Tiyatro için mi ??"hızla başını olumsuz anlamda sallayıp hayır tahmin et dedi. Sinirlenmeye başlarken sabırsız bir şekilde söyle artık şunu aria. Uzatma!! Pes edip gözlerini devirse de hemen konuyu yeniden ele alıp "öğrenciler için yarın gezi varmış. Hemde konusu çok ilginç" dedi. Merakla kaşlarımı kaldırdım. Dikkatimi sonunda çekmişti.

Neymiş gezinin konusu dememle "vampirler. Eskiden yaşadıkları düşünülen tarihi bir alana götürüyorlar. Hemde rehberle" alayla dudaklarım yukarı kıvrıldı. " Böyle saçma gezi mi olur aria?? Seni kandırmışlar. Hayatımda böyle bir şey duymadım"dedim. Aria gözlerini devirirken "işin esprisi de orda capella. Ayağımıza böyle bir şey yaşama şansımız gelmiş şimdi ters tepemeyiz"dedi. Onca uğraşlar sonucu pes etmeyeceğini bildiğimden durumu kabullenmeyi seçtim.

Tamam kabul ne zaman gidiyoruz dememle yanıma oturup heyecanla geziyi anlatması bir oldu. Heyecanı zamanla heyecanlanmama sebep olmuştu.

Yarın gideceğimizi öğrenmem ani olsa da yarın üniversite de Dersim'in olmaması işime gelmişti. Yurttaki yatağa kıvrılırken yanımdaki yatağa oturdu aria. Konuşmayı bırakmadan devam ederken "düşünsene kan emen vempirlerin yaşadığını. Ahh çok ilginç! Acaba hala varmıdırlar?" Gözlerimi yattığım yerden devirirken "saçmalama aria. Nasıl dinozorların nesli tükendiyse onlarında tükendi. Böyle şeylere inanma" dedim. Aria yatakta dikleşmişti. Ona doğru başımı çevirip çatık kaşlarına baktım. "günümüzde vampirlerin yaşadığı akıl almaz binlerce cinayet sonrasında öğrendik. Belkide bize ayak uydurmayı başardılar ve aramızda geziyorlar." Bu konuyu Ciddiye aldığı o kadar belliydi ki sesimi çıkartmadım. Böyle bir şeyin olma ihtimali hiç yoktu ve ona bunu açıklamakla kendimi yoramayacağım kanısına vardım. "Olabilir ama ben inanmıyorum."dedim. Aria da inadımdan vazgeçmeyeceğimi bildiğinden sitem dolu bir şekilde " sen neye inanıyorsun acaba??" Dedi. sırtımı ona dönerken " ben her şeye inanırım. Sadece bir kanıt olmalı. En azından yaşadıklarını inanmama sağlayacak bir neden. Boş beleşe inanmam"dedim. Aria teklitimi yapıp yatağına yatarken gözlerimi devirip uyumak için rahat bir pozisyon alarak gözlerimi kapattım. Bakalım aria hanımın heyecanla beklediği gezi nasıl olacaktı.

Sabah arianın dürteklemesiyle uyanırken sinirle ona baktım. Bana gözlerini devirerek bakarken  "senin yüzünden geç kalacağız kalkta hazırlan "dedi. Yorgun bir şekilde ayaklanırken hızla üzerimi değiştirdim. Aria aynaya geçip makyaj yaparken aynadan kendime baktım. Kahverengi saçlarımı salık bırakırken Yeşil gözlerimi belli etmesi adına sadece rimel sürdüm. Kahverengi çillerim yanaklarımın üzerinde kendini belli ediyordu. Aria ya döndüm. Benim aksime beyaz tenli sarı saçlı ve mavi gözlüydü. Ben esmer kahverengi saçlı yeşil gözlü biriydim. Ne demişler zıt kutuplar birbirini çeker.

Sonunda hazırlanmış odadan çıkmıştık. Makyaja vakit harcadığından geç kalma korkusuyla peşinden beni koşturmaya başlamıştı. Sonunda turun toplanma merkezine varmıştık. Derin bir nefes alıp kendimi sakinleştirdim. Aria Beni bugün fazlasıyla yoruyordu. Otobüse binerken cam kenarına kuruldum. Yurt dışında popüler olan bir otobüs tarzıydı ve çok güzeldi. Üstü açık otobüs modeliydi. Yani cam kenarına geçmesen de etrafı oldukça rahat izlerdim. Aria yanımda heyecanla etrafa bakınırken rehber, yolculuğun başladığını söylemesiyle Otobüs ağır ağır yolda ilerledi.

Geçmişin SakladıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin