Capella bütün gücünü kullanırken bu güce yenik düşen ilk saçları oldu. Bu güç karşısında saçı rengini değiştirmeye başlamıştı. Hector gülümsedi. İşte şimdi gerçek gücünü gösterdin capella diye düşünürken alanis capellanın yeni ve muhteşem saçına baktı. Kahverengi saçları giderken saçları siyaha bürünmüş ve masumluğunu yinede korumak adına uçları beyaz bir hal almıştı. Siyah saçları ile o daha çok açık gümüş rengine benzeyen uçlarda ki renkler öyle ahenkli bir şekilde kusursuz bütünleşmişlerdi ki... Alanis bunlara söyleyecek söz bulamadı. Capella gözlerini açtığında elinde yönettiği devasa hortuma baktı. Hectorun ki gibi savaş topu yapamasa da devasa hortum yapmış ve parmaklarıyla onu yönlendiriyordu. Bunlara şahit olan owen şaşkınlıkla capellaya bakıyordu. Güçlü olduğunu ilk günden anlasa da bu kadarını beklememişti. Saçlarının beyaz gözleriyle uyumu... Owen büyülenmiş bir şekilde onu izlerken "biliyordum "diyerek bağırdı. Capella owena dönerken owen gülerek "en baştan beri güçlü olduğunu biliyordum"dedi. Capella gülümseyip utanırken alanis onun yanına gidip tebrik etmişti. Capella teşekkür edip elindeki hortuma bakarken hortumu gözleriyle küçültülmüş daha sonra avcunu sıkarak yok etmişti. Capella yaptıklarından dolayı hector dan onay için beklerken yada en azından tebrik beklerken hector başını sallayıp "sadece hortum veya herhangi bir hava durumunu yönetmiyorsun capella. Bir dahaki antrenman da senden oksijeni yok etmeni isteyeceğim"dedi. Capella duyduklarıyla şaşkınlığa uğrarken"bu imkansız. Bunu nasıl yapabilirim"derken hector alanisin yanağına öpücük kondurup capellaya kısa bir bakış attıktan sonra arkasına dönmüş "imkansız diye bir şey yoktur capella. Özellikle zeusun varisiysen. Diğer antrenmana hazırlıklı ol"demiş ve owenı çekiştirerek eve sokmuştu.
Capella hala hectorun ona yapmasını istediği şeyi sindiremezken alanise dönmüştü. alanis tebessüm etmiş ve capellaya sarılıp "bugün gayet iyiydin capella. Biraz dinlen sonra hectorun dediğine çalış"diyerek capellayı bahçede yanlız bırakmıştı. Capella hala yağan yağmura baktı. "seni yönetmek zaten zorken birde başıma oksijeni yönetmek çıktı. Nasıl yapacağım"diye sitem edip yere oturdu. Daha sonra gökyüzüne baktı. Sırtını yavaş bir şekilde yere dayayıp uzanırken Elini havaya kaldırıp telefonda bir sekme çevirir gibi hava durumunu güneşliye çevirirken gülümsedi. Bu şekilde yönetmek ne kadar güzeldi. tabi İnsanların bunlardan habersiz olması ne kadar üzücüydü. Saçlarından hala bir haber olan capella yanına gelen arianın heyecanlı ve nutku tutulmuş sesiyle irkilerek arkadaşına bakmıştı. Aria capellanın saçlarına hayranlıkla bakıp "saçların... Çok güzel olmuş"demişti. Capella duyulduğu şeye anlam veremezken "ne diyorsun aria?"dedi. Aria küçük bir büyü fısıldayıp havada beliren aynayı capellaya tuttu. Capella arianın bunu yapabiliyor olmasına mı yoksa aynada gördüğü kendi yansımasına mı şaşırsa bilemedi.
Bu gördüğü kişi kendi olamazdı. Saçları sanki doğuştan bu renkmiş gibi oldukça doğal ve kusursuz duruyordu. Yüzüne yakışmış beyaz tenini belli ediyordu. Yeşil göz rengini çok sevse de beyaz da yakışmıştı. Sahi göz rengi saçı gibi kalıcı mı olacaktı. Aynı diğerleri gibi... Bu düşünceyle ariaya döndü. Aria imrenerek arkadaşına bakarken "acaba büyüyle bende saçımın rengini kalıcı bir şekilde değiştirebilir miyim"dedi. Yanlarına gelen bertilda ariayı cevaplarken "tabiki.. ama bence gerçek rengi oldukça güzel"demiş ve capellaya gülümseyerek dönmüştü. "mükemmel olmuşsun. Artık kessinlikle asil olduğunu gözler önüne seriyorsun" Capella tebessüm edip teşekkür ederken ariaya dönüp "sakın değiştirme aria. Sen çok güzelsin. "Diyerek ariaya sarıldı. Aria kızarırken teşekkür etmiş bertilda ile capellayı yanlız bırakmak adına izin isteyip yanlarından ayrılmıştı. Belliki bertilda konuşmak için gelmişti.
Capella bertildaya dönünce bertilda boğazını temizleyerek "gücünü yönetmene çok sevindim capella. Özellikle bu zor zamanda hızlı ilerlemen çok iyi"dedi. Capella kaşlarını merakla çatarken "bu zor zamanda derken?"dedi. Savaştan mı bahsediyordu diye düşünürken bertilda onun düşüncesini duymuş gibi konuştu. "Savaş capella. Savaş olucak. Hemde magnaklarla. Magnakları sen sormadan anlatmam gerekecekse magnaklar Oldukça tehlikeli olduklarından yer kürenin altına gönderilip orda tutsak olan yaratıklardır. Ve tutsaklarına son vermek üzereler. Bunu sana söylememin nedeni içerde bu konu üzerine toplantı yapıldığı ve senin konudan uzak kalmanı istememem. "Dedi. Capella yaratığın ismini bir yerden anımsamış ama çıkaramamıştı. Bunu kafasına takmayarak ciddiyetle bertildayı baktı. "bertilda bu savaş... Neden oluyor. Niye şimdiye kadar sorun çıkarmayan magnaklar şimdi yer yüzüne çıkmaya çalışıyor"dedi. Bertildanın kendisinin neden olduğunu söylemesin diye dua ederken bertilda " ben sır sevmem Capella. Senden bir şey saklıyacak değilim. Artık bizdensin ailemizdensin"dedi. Capella bertildanın ortamı yumuşatmaya çalıştığını anlamıştı. Belliki kendinin neden olduğunu söyleyecekti.
Capellanın anında yüzü düşerken "benim yüzümden mi?"dedi. bertilda capellanın dediğine şaşırsa da konuşmaya devam etti. "Hayır.. bu senin yüzünden değil. Bu artex yüzünden capella"dedi. Capella hadesin ismini duymasıyla başını kaldırırken "artex mi? javedın zıttı olan mı "dedi. Bertilda olumlu anlamda başını sallamış "evet. Asırlardır javedın yer yüzünden birini seçmesini bekledi. Ve beklemesi senin gelmenle son buldu. Neden artexi anlatıyorum dersen javed onu yer altına sürgün etmişti. aretexte buna çok öfkeli olduğundan Sırf javettan intikam almak adına bu anı dört gözle bekliyordu. Ve, beklediği geldi. Sen geldin capella. Gücün çok büyük. artex senin javedın varisi olduğunu anlayacak kadar büyük. "Dedi. Capella çatık kaşlarıyla olayı anlamaya çalışırken "ne yani artex beni, javettan intikam almak için öldürmek mi istiyor. Tabi benimle beraber bütün insanları.." bertilda onaylarken "bu senin suçun değil capella. Bu yüzden kendini suçlama. artex öfke ve kindir. Kara büyüdür. Kendisi karanlıkların kralı.. ondan merhamet bekleme. O kimseyi düşünmez. " capella bertildaya şaşkınca bakarken "javed buna tepki vermeyecek mi? Neden artex gibi davranmıyor. Niye buna engel olmuyor"dedi. Bertilda tebessüm ederken "bu öyle basit bir şey değil capella. javetta en az artex kadar bencildir. Sadece kendine ait olanı korur. Sana zarar gelmesini önler ama savaşı önlemez. Bu savaşta yanlız olucağız"dedi. Capella sinirle elini saçından geçirirken "bu çok saçma. "Diye söylendi ve etrafında dönmeye başladı.
"Savaş ne zaman başlayacak?" Diyerek bertildaya dönerken arkadan gelen draken sesi capellayı yanıtladı. "Belki bir haftaya belkide üç güne.. "dedi. Capella büyümüş gözlerle drake döndü. "Bu kadar erken olamaz. Ben daha gücümü bile doğru dürüst konrtol edemiyorum. "Dedi. Bertilda elini omzuna koyarken "buna emin misin? Hava şartları seni oldukça iyi dinliyor. Gücünü göremiyor sun capella. Küçük resimde takılı kalma büyük resme odaklan. "Dedi. "Büyük resim de ne var ki görmem gereken?"derken drake "alanisi öldürecek güç dalgası fırlattığını hatırlıyor musun?"dedi. Capella mahçup bir ifadeyle evet derken drake devam etti. "O gün o güç dalgası Sadece bir ağacı değil ormanın yarısını yok etti"derken capella hızla bu imkansız sadece bir ağaç devrildi onu da owen iyileştirmiş demesiyle bertilda "o sadece burda gözüken capella. Evin arkasında ön kapıdan itibaren bütün ağaçlar yıkılmıştı. "Dedi. Capella elini saçından geçirirken kendinin sebep olduğu şeylere odaklandı. Bunların kendisinin yapması imkansızdı. O bu kadar güçlü değildi. Aklına gelen ariayla salondaki görüntüyü düşündü. Ariayla konuşurken kapının orda hareketlenme görmüştü değilmi? Drake yeniden söz alırken "dün gece gördün mü bilmiyorum ama owen sabahlayarak ön kapının ordaki ağaçları iyileştirdi, kapının ordaki nöbetçilerle. "Dedi. Capella duyduklarını inanamıyordu. Ne yani o devasa ağaç yaratıklarının hareket etmesi owena yardım ettiklerinden miydi?. Ben.. özür dilerim derken bertilda hayır diyerek capellanın konuşmasına izin vermeden "bunda özür dileyecek bir şey yok capella. Sadece gücünü inkar etme onu benimse. O zaman her şey daha hızlı ilerleyecektir. "Dedi. Capella başıyla onaylarken drake arkasına dönüp eve ilerledi. "Hadi toplantıya o zaman. Savaş stratejisi için konuşma yapmalıyız"dedi. Capella bertilda ile ilerlerken hala artexin onu öldürmek istemesini aşamamış bir şekilde eve girdi. Yada javeda... Neden insanları kurtarmıyordu. Buna anlam veremiyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sakladıkları
Fantasyİki genç üniversite öğrencisi önlerine gelen garip ama ilgi çekici gezi için hazırlanırlar. Gezinin vaddettiği şey eski zamanda yaşadıkları bilinen vampirlerin yaşam yerlerini göstermektir. Aria bu konuda ne kadar heyecanlı olsa da capella zıt duygu...