Κεφαλαιο 45

382 35 1
                                    

Οταν τελειωσετε το κεφαλαιο σας παρακαλω να διαβασετε τα μαυρα γραμματα στο τελος του κεφαλαιου!

Περιμενα περιπου 5 λεπτα, μεχρι να ερθει ο Ζευν και να με παρει απο εδω. Ειχα τοσα νευρα, ημουν τοσο λυπημενη, ημουν απλα ΣΚΑΤΑ σημερα! Δυο καυγαδες σε μια μερα, ποσο πιο τελεια; Καθως ανεβηκα στο αυτοκινητο του, εκεινος μου χαμογελασε ψευτικα σαν να μην συνεβη τιποτα πριν ενω εγω χωρις να δωσω σημασια, κοιταξα εξω στο παραθυρο κανωντας τις σκεψεις μου να "απελευθερωθουν" λιγο. Αρχισα να σκεφτομαι την ημερα που τον ξαναειδα μετα απο τοσο καιρο, την ημερα που μου ειπε οτι με αγαπα και ειμασταν τοσο "καλα" μαζι. Γιατι επρεπε ολα αυτα να περασουν;

Φτασαμε στο σπιτι του Ζευν, κατεβηκα απο το αυτοκινητο και αρχισα να κανω αργα βηματα προς την πορτα ενω εκεινος προσπαθουσε να την ξεκλειδωσει. Οταν την ανοιξε, μπηκε μεσα και μετα ακολουθησα εγω και εκατσα στον τεραστιο καναπε τον οποιο ειχε.

Ζ: Τι θες να πιεις; Βοτκα, μπυρα και κτλ. ή απλα ενα νερο; Με ρωτησε κατευθυνομενος στην κουζινα, περιμενωντας μια απαντηση.

Α: Εισαι σιγουρος οτι σε τετοια κατασταση θα μου κανει καλο η μπυρα ή η βοτκα; Θες μηπως να δοκιμασουμε; Τον ρωτησα ειρωνικα καθως στριφογυρισα τα ματια μου.

Ζ: Ναι εχεις δικιο. Ειπε και εφερε ενα νερο, τοποθετωντας το στο τραπεζι και εκατσε διπλα μου σκεπτικος.

Χ: Χρονια και ζαμανια ειχαμε να σε δουμε, μας εκανες την τιμη και ηρθες για επισκεψη; Ακουσα τον Χαρρυ να λεει κατεβαινοντας τις σκαλες μονο με το μποξερακι, γελωντας με την εκφραση που ειχα οταν το ειδα ετσι. Ειχα κατακοκκινησει και ηθελα να σταματησω να τον κοιταω αλλα ματαια, ακομα και που δεν ενιωθα απολυτος τιποτα για εκεινος, ειχε αυτο το υπεροχο, γυμνασμενο σωμα που καθε κοπελα θα 'θελε να χαζευει.

Α: Εμ...ναι. Απαντησα κοκκινησμενη μη εχοντας κατι αλλο να πω.

Χ: Το ξερω οτι ειμαι πολυ σεξυ ετσι και οτι ακομα και εσυ με βρισκεις ελκιστικο αλλα σκεψου, αυτο το σωμα θα μπορουσες να το εχεις ολο δικο σου αμα διαλεγες εμενα. Ειπε ενω κατεβηκε τα σκαλια, κατευθυνομενος προς το σαλονι εν ω οταν περπατουσε εσπρωχνε τα μαλλια του πισω, τα οποια επεφταν πανω στο προσωπο του και στα καλοσχηματισμενα χειλη του. Ποτε δεν ειχα προσεξει τα προσοντα που εχει, μα τωρα καταλαβαινω γιατι εχει καθε κοπελα του κοσμου στα χερια του.

Heartbreak Girl (Greek Fanfiction with 5sos & 1D)Where stories live. Discover now