Εβλεπα τον Κοντι να νευριαζει ολο και περισσοτερο και ηρθε προς το μερος μας.
Κο: θα ειστε για πολυ ακομα ετσι;
Λ: ναι, προβλημα;
Κο: ναι και πολυ μεγαλο μαλιστα
Λ: στα αρχιδια μου!
Κο: αφου δεν ειστε μαζι, αστην για καναν αλλον!
Λ: και ποιος το ειπε αυτο;
Ειπα και η μπουνια μου βρεθηκε στο προσωπο του
Αυτο το χαρηκα τοσο πολυ, ακου εκει αστην για καναν αλλον, τι νομιζει οτι ειναι; ο μαλακας
Η Αννα δεν καταλαβε και πολλα, το ποτο φταιει αλλα ακομα καλυτερα ετσι γιατι αλλιως θα ειχε μπλεχτει και για σπασιμο φοβαμαι πως θα επερνε το μερος του. Εψαξα τα αγορια αλλα δεν τα βρηκα και ετσι ειπα να φυγω μονος μου και να παω την Αννα σπιτι μου.
Στο αυτοκινητο τραγουδουσε διαφορα τραγουδια και με εκανε να γελαω, ειναι απιστευτο το ποσο καλη ειναι μαζι μου οταν μεθαει...Φτασαμε σπιτι μου και προσπαθουσα να την βαλω να κοιμηθει αλλα δεν ηθελε.
Λ: κοιμησου!
Α: οχι χωρις εσενα. ειπε γλυκα
Λ: εγω δεν ερχομαι
Α: σε παρακαλω...
Λ: για λιγο!
Α: ενταξει..
Καθησα μαζι της μεχρι να την πιασει ο υπνος και πηγα να φυγω μεχρι που με επιασε απο το χερι και με φιλησε, ποσα θα 'δεινα να ηταν αυτο το φιλι αληθινο. Την φιλησα στο μετωπο και πηγα στο δωματιο μου να κοιμηθω.
*Πισω στην Αννα*
Ξυπνησα το πρωι με εναν φοβερο πονοκεφαλο και καταλαβα οτι δεν βρισκομουν σπιτι μου, ακουσα την φωνη του Λουκ ο οποιος μιλουσε στο τηλεφωνο. Fuck! και αμα εγινε τιποτα μεταξυ μας χτες; Κοιταξα κατω απο τα σεντονια, ευτυχως εχω τα εσωρουχα μου!
Μια κορνιζα που ειχε μια φοτογραφια μας απο παλια μου τραβηξε την προσοχη, ακομα την εχει, εγω την ειχα σκισει την μερα που χωρισαμε. Ομως αυτα περασαν δεν χρειαζετε να τα σκεφτομαι πια. Τον ακουσα να ανεβαινει τις σκαλες και πηγα γρηγορα κατω απο τα σεντονια για να μην με δει ετσι.
Λ: Καλημερα. ειπε καπως κοφτα
Α: Καλημερα...τι κανω εδω;
Λ: Δεν θυμασε τιποτα;
Α: Οχι! εγινε τιποτα μεταξυ μας;
Λ: καλα ουτε αυτο δεν θυμασε;
Α: ο..ο..χι. πες μου! εγινε τιποτα!
Λ: χτες καποια στιγμη χορευες με τον Κοντι και σε πηρα απο εκεινος αλλα δεν του αρεσε και μαλωσαμε λιγο...Μετα επειδη ειχες μεθυσει αρκετα και δεν εβρισκα τα αγορια, σε εφερα σπιτι μου και μετα...
Α: ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ;!
Λ: και μετα σε εβαλα να κοιμηθεις, δεν εγινε τιποτα αλλο
Α: ευτυχως!
Λ: ε κοιτα κανα φιλι δωσαμε αλλα μονο αυτο...
Τον φιλησα κιολας; δεν ξαναμεθαω εγω που η γη να καταστραφη!
Α: αχαα... τοσο καλα
Λ: γιατι δεν ηθελες; μου ειπε γλυκα
Α: φυσικα και οχι! και τωρα πρεπει να φυ-
Λ: σου ετοιμασα πρωινο
Α: ευχαριστω αλλα δεν θελω... που ειναι τα πραγματα μου;
Λ: στο ντουλαπι. κατσε θα στα φερω
Μου τα εφερε και εκατσε διπλα μου
Α: εμ πρεπει να ντυθω οποτε φευγεις λιγο;
Λ: καλα σιγα δεν θα δω και τιποτα διαφορετικο απο χτες..
Α: ρε αι στο διαολο βγες απο το δωματιο!
Βγηκε και εγω ετοιμαστηκα, πηρα το κινητο μου και ειδα 70 κλησεις!
απο Ναιαλλ,Χαρρυ,Ζευν,Λιαμ,Λουις,Σαμ,Ματτ,Ραφαελα,Περρυ,Σοφια,Ελεανορ
Πρεπει να τους παρω γιατι θα νομιζουν οτι επαθα και τιποτα!
Πηρα πρωτο τον Ναιαλλ ενω κατεβαινα τις σκαλες και ο Λουκ ακουγε τι ελεγα.
ΝΤΑΝ ΝΤΑΝ ΝΤΑΝ ΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ. Να και το 14ο Παρτ ^^ i hope you like it!❤️ Comments&Favorites οσοι θελετε και μπλα μπλα μπλα See yaaaaaa!
ESTÁS LEYENDO
Heartbreak Girl (Greek Fanfiction with 5sos & 1D)
FanficΟσο και αν αγαπας καποιον, οσος καιρος και αμα εχει περασει μπορεις να τον ξεχασεις; Η μενει για παντα μες'την καρδια σου μεχρι να τον ξαναδεις; Οσα και να κανει τον συνχωρεις; Μια κοπελα που αγαπησε ενα αγορι με το οποιο ειχαν καιρο να συναντηθουν...