Κεφαλαιο 52

297 39 5
                                    

*Ενα μηνα αργοτερα*

Οι ακτινες του ηλιου διαπερασαν το παραθυρο του δωματιου μας κανωντας με να ξυπνησω. Ανοιξα τα ματια μου και γυρισα πλευρα για να αντικρισω τον Λουκ. Κοιμοταν σαν αγγελος, κουκουλομενος με τα σκεπασματα. Προσπαθησα αθορυβα να σηκωθω απο το κρεβατι και να κατευθυνθω προς το μπανιο για να βουρτσισω τα δοντια μου και να φρεσκαρω το σωμα μου με ενα κρυο ντους. Μολις πηγα να σηκωθω ο Λουκ αυτοματος γυρισε πλευρα και τοποθετησε τα χερια του τριγυρο μου, μη αφηνοντας με.

Λ: Ει, που πηγαινεις; Ειπε με ναζι και με αγκαλιασε πιο σφιχτα καθως φιλησε το μετωπο μου.

Α: Πρεπει να ετοιμαστω για να παω στο στουντιο. Ο (Μπεν) θα με κατσαδιασει αμα αργησω, πρεπει να ειμαι εκει στις 11:30! Ειπα και προσπαθησα να ξεφυγω απο την αγκαλια του.

Εκεινος με αφησε και ετρεξα στο μπανιο, αλλα μολις εφτασα, με επιασε μια ξαφνικη ζαλαδα απο το πουθενα. Αγνοησα την ζαλαδα που ειχα και εβγαλα απο το ντουλαπακι που ηταν πανω απο τον νυπτηρα την γαλαζια μου οδοντοβουρτσα και την οδοντοκρεμα μου. Μολις την εβαλα στο στομα, μια αϊδια διαπερασε το στομαχι μου και κατευθυνθηκα γρηγορα προς την λεκανη του μπανιου για να ξερασω.

Λ: Εισαι καλα; Ρωτησε ανυσηχα και ετρεξε μεσα για να δει πως ημουν. Ειχα μεινει γονατιστη πανω απο την λεκανη ξερνωντας ξανα και ξανα.

Α: Πες στον Πολ οτι δεν θα μπορεσω να παω γ- Δεν προλαβα να τελειωσω την προταση μου και εμετος βγηκε απο το στομα μου πεφτοντας μεσα στην λεκανη η οποια ηταν γεματη πια. Κρατουσα το μετωπο μου με το ενα χερι δεινοντας μου δυναμη, και με το αλλο κρατουσα πισω τα μαλλια μου ωστε να μην πασαλειφτουν.

Λ: Ετοιμασου, θα παμε στην γυναικολογο σου! Ο Λουκ ειπε απαιτητικα και αποχωρησε απο το μπανιο κατευθυνομενος προς το δωματιο μας για να ντυθει.

Α: Δεν χρειαζετε, Λουκ... Θα ειναι απλα μια ιωση... Ειπα αδυναμα παρακαλωντας τον να μην παμε. Μισω τους γιατρους.

Λ: Μπορει να ειναι και κατι χειροτερο, Αννα! Πρεπει να παμε! Απαντησε χωρις να αλλαξει γνωμη και πηρε τηλεφωνο την γυναικολογο μου για να την ενημερωση για το συμβαν.

Α: Μα ξερεις οτι μισω τους γιατρους... Μουρμουρησα και οταν πια σταματησα να ξερνω τοσο συχνα, ετοιμαστηκα για την επισκεψη στην γυναικολογο.

_______________________________

Οταν φτασαμε στο μεγαλο κτηριο το οποιο περιεχει 20 οροφους, πηραμε το ασανσερ και ανεβηκαμε στον 17ο οροφο οπου η γιατρος ηταν. Επρεπε να περιμενουμε περιπου μιση ωρα μεχρι να ερθει επιτελους η σειρα μας. Οταν πια εφτασε, μια νεαρη περιπου στην ηλικια μου ηρθε προς το μερος μας και μας ζητησε να την ακολουθησουμε στο δωματιο της γιατρου. Οταν εκεινη αποχωρησε, εγω και ο Λουκ μειναμε μονοι μας. Φενοταν ανχωμενος για καποιον ανεξηγητο λογο.

Heartbreak Girl (Greek Fanfiction with 5sos & 1D)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora