"Μου λειπεις." Ειπε απο την αλλη γραμμη του τηλεφωνου.
"Και εμενα μου λειπεις, Ναιαλλ." Απαντησα στεναχωρημενη καθως εκανα κυκλους μεσα στο σπιτι, προσπαθωντας να βρω κατι ενδιαφερον για να ασχοληθω.
"Πως παει η ονειρεμενη σχεση σου με τον Λουκ;" Ρωτησε σαρκαστικα και στριφογυρισα τα ματια μου. Ωραια μερα βρηκε για να κανει τετοια αστεια...
"Ονειρεμενη δεν την λες μετα απο αυτο που εγινε..." Μουρμουρησα ενοχλημενη και κατεβηκα της σκαλες, φτανοντας στην κουζινα και γεμισα ενα ποτηρι νερο. Οσο σκεφτομουν την βλακεια που εκανα μου ερχονταν να πεθανω! Ηταν απλα ενα λαθος της στιγμης το οποιο θα μου κοστισει την σχεση μου με τον Λουκ και τον Καλουμ.
"Τι εννοεις;" Με ρωτησε περιεργος. Ιπια μια γουλια απο το νερο μου και υστερα τοποθετησα το ποτηρι στον νεροχυτη. Πηρα μια μικρη ανασα και απαντησα.
"Υποσχεσου οτι δεν θα το πεις πουθενα" Ειπα αυστηρα. Φοβομουν οτι μπορει να το μαθαινε καποιο ατομο το οποιο δεν επρεπε με τιποτα να το ξερει, οπως ο Αστον ή ο Μαικλ.
"Αφου με ξερεις." Απαντησε.
"Ωραια. Λοιπον, χθες πηγα στον Καλουμ γιατι με καλεσε σε δειπνο με την οικογενεια του (μονο που ελειπε ο πατερας του) και μου φεροταν γλυκα και ξερεις οτι εχω μια αδυναμια στον Καλ. Ε... λοιπον, πηγαμε στο δωματιο του για να βρουμε κατι ενδιαφερον να κανουμε και καθως ημασταν ξαπλωμενοι...φιληθηκαμε." Ειπα, δισταζοντας. Τοποθετησα το χερι μου στο τραπεζι και με την βοηθεια του κρατησα για λιγη ωρα το κεφαλι μου στερεοποιημενο.
Πολεμησα τοσο σκληρα για να ειμαι μαζι του και τα καταστρεφω ολα φιλωντας τον κολλητο μου-κολλητο του, παρολο που δεν σημαινε τιποτα απολυτος. Τουλαχιστον για 'μενα. Τοτε για ποιον λογο το κανω αμα πραγματικα δεν σημαινει τιποτα; Γιατι βαριεμαι την ησυχια και θελω να εχω παντα προβληματα;
"Πες μου οτι μου κανεις πλακα...Το εμαθε;" Απαντησε σοκαρισμενος, καθως ξεφυσησε και συνεχισε να μιλα. Θα 'θελα πολυ να ηταν απλα μια πλακα.
"Οχι! Και αυτο ειναι το προβλημα. Πρεπει να του το πω, αλλα δεν ξερω πως." Ειπα δυσαρεστημενη, σκεπτομενη το τι θα μπορουσε να συμβει αμα του το ελεγα. Ενα απο αυτα το οποιο ειναι το πιο πιθανο, ειναι να με χωρισει. Δευτερον, να μην πει τιποτα και απλα να φυγει τρεχοντας πληγωμενος και να μην θελει να με βλεπει. Τριτον, να μαλωσουμε και υστερα να μαλωσει και με τον Καλουμ.
ESTÁS LEYENDO
Heartbreak Girl (Greek Fanfiction with 5sos & 1D)
FanficΟσο και αν αγαπας καποιον, οσος καιρος και αμα εχει περασει μπορεις να τον ξεχασεις; Η μενει για παντα μες'την καρδια σου μεχρι να τον ξαναδεις; Οσα και να κανει τον συνχωρεις; Μια κοπελα που αγαπησε ενα αγορι με το οποιο ειχαν καιρο να συναντηθουν...