Κεφαλαιο 7

715 54 2
                                    

πηγα πανω και ανοιξα την ντουλαπα μου, ειχα πραγματικα πολλα ρουχα και δεν ηξερα τι να βαλω αλλα μια βολτα στα μαζαγια θα πηγαινα οποτε εβαλα κατι απλο, Ενα λαχανι σε αποχρωση κορμακι και ενα τζιν σορτς μαζι με τα Adidas παπουτσια μου, βαφτηκα πολυ ελαφρα απλα λιγη μασκαρα και ετοιμη!

Κατεβηκα κατω και ειδα την αδερφη μου με τον Ναιαλλ

Ν: εχω πραγματικα μια θεα για κολλητη

Α: δεν φορεσα τιποτα επισημο, το πιο απλα ρουχα μου ειναι..

Σ: ναι αλλα και με τα πιο πιο απλα παλι θεα εισαι, αφου το 'χεις... χαχαχα

Ν: αντε παμε

Κατευθυνθηκαμε προς το αυτοκινητο του ενα μαυρο καμπριολε (*.*) τα λατρευα αυτα

Μπηκαμε μεσα και κατευθηνθηκαμε στα μαγαζια

Οταν φτασαμε εκει ειχε υπερβολικα πολυ κοσμο, και δεν τρελενομαι οταν κολλανε ολοι πανω μας ειτε για αυτογραφα ή για φοτογραφιες απο εμενα ή απο τον Ναιαλλ.

Πρωτος μας σταθμος το εμπορικο, τεραστειο και με τα καλυτερα φορεματα που υπηρχαν, μπηκαμε μεσα και ηρθε η πολητρεια να μας εξιπηρετηση

Π(ολιτρια): πως θα μπορουσα να σας βοηθησω;

Α: θα ηθελα ενα κομψο φορεμα για ενα παρτυ

Π: εχετε καποια πρωτημιση;

Α: θα 'θελα να ηταν μαυρο αν γινετε

Π: θα προσπαθησω να βρω καποια φορεματα αλλα ψαξτε και εσεις για καποιο που σας αρεσει

Κατευθυαν πηγα να ψαξω! ειχα λιγο χρονο μεχρι αυριο το βραδυ και για αυτο με το ολο θεμα ειχα τον Ναιαλλ και την Σαμ να με βοηθουν, πρεπει ο καθενας μας ειχε διαλεξει απο 10 διαφορετικα φορεματα εκτος απο την πολυτρεια που εκεινη παιζει να ειχε στα χερια της το μισο μαγαζι...

Μπηκα στα δοκιμαστιρια και αρχισα να δοκιμαζω, απ'εξω ο Ναιλλ, η Σαμ και η πολυτρεια να μου λενε τι τους αρεσει και τι οχι.

Στο τελος καταληξαμε σε ενα μαυρο κοντο φορεμα με διχτωτα μανικια το οποιο ηταν στενο. πηγαμε το πληρωσαμε και το επομενο που επρεπε να παρω ηταν γοβες.

Αυτο δεν ηταν δυσκολο καταληξαμε σε κατι μαυρες και μολις τελειωσαμε πηραμε τηλεφωνο τα παιδια τα οποια ηταν σε μια καφετερια εκει κοντα και πηγαμε και εμεις.

Χ: πο πο τι ομορφιες

Α: εισαι πολυ λιγουρης

Χ: μα δεν το λεω με την εννοια που σκευτεσε...

Heartbreak Girl (Greek Fanfiction with 5sos & 1D)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora