Κεφαλαιο 59

198 16 3
                                    

*Μετα απο 1 μηνα*

Ειχε περασει αρκετος καιρος απο τοτε που και οι δυο αποφασισαμε οτι θα μεναμε στο ιδιο διαμερισμα, αλλα θα εχουμε το ελευθερο να κανουμε οτι θελουμε με αλλα ατομα του αντιθετου φιλου.

Ειχα αποχωρησει απο την περιοδεια μετα απο αυτο που εγινε και εμενα μαζι με τον Ναιαλλ γιατι δεν ηθελα να ειμαι μονη σε μια τετοια κατασταση.

Ο Ναιαλλ παντα μου στεκεται και με βοηθαει με τα προβληματα μου, οπως κανενας αλλος δεν κανει...ουτε καν ο Λουκ. Και αυτο το εκτιμουσα παρα πολυ.

Ν: Τι θες να κανουμε; Ο Ναιαλλ με ρωτησε καθως πηρε το τηλεκοντρολ και αλλαξε καναλι για να δει το "How I met your mother".

Α: Δεν εχω ιδεα, και η αληθεια ειναι οτι δεν εχω και πολυ ορεξη...  Απαντησα και αρχισα να παιζω με τα χερια μου, προσπαθωντας να αγνοησω το ανυσηχο βλεμμα του Ναιαλλ που ηταν καρφωμενο πανω μου αυτην την στιγμη.

Ν: Απο την στιγμη που εισαι εδω μου λες τα ιδια. Δεν εχεις ορεξη να βγεις, να κανεις καινουργειες φιλιες, να κανεις τιποτα τρελο. Αυτη δεν ειναι η Αννα που γνωρισα και αγαπησα.  Ειπε και τοποθετησε το χερι του πανω απο το δικο μου.

Α: Ωραια λοιπον! Τι προτεινεις να κανουμε;  Τον ρωτησα, προθυμη να κανω οτι πει για να του αποδειξω οτι δεν με πειραζε το γεγονος οτι δεν ημουν πια με τον Λουκ.

Ν: Παμε να κανουμε εκπληξη στα αγορια, στην περιοδεια.  Ειπε με ενα χαμογελο στο προσωπο του και γελασε αθορυβα, καθως εγω φανηκα λιγο σοκαρισμενη.

Α: Καμια αντιρηση...παμε!  Ειπα με οσο θαρρος ειχα και προσπαθησα να φανω αδιαφορη, αλλα ξερω οτι ο Ναιαλλ δεν το πιστευε. Ηταν απλα ενας αλλος τροπος για να με κανει να γυρισω στο Λουκ, εφοσον εγω ημουν εκεινη που τον χωρισε.

Ν: Ωραια λοιπον, ετοιμασου και σε 10 λεπτα ελα στο αυτοκινητο.  Ειπε και μου εκλεισε ματακι, καθως εγω εττεξα πανω οσο πιο γρηγορα μπορουσα.

Τι παω να κανω; Παω ουσιαστικα να προκαλεσω τον Λουκ γιατι η συμφωνια ηταν ξεκαθαρη, θα εχουμε το ελευθερο να κανουμε πραγματα με αλλα ατομα. Οχι μεταξυ μας, ξανα! Ο Ναιαλλ παντα με καποιον τροπο με κανει να συμφωνω με οτι λεει και μετα βρισκομαι σε αδιεξοδο!

Τελικα αποφασισα να φορεσω κατι γρηγορο και απλο, ενα στενο μαυρο τζιν το οποιο εχει σχισμη στα γονατα και μια αερατη ασπρη κοντο μανικη μπλουζα, μαζι με ενα δερματινο ζακετακι. Εβαλα μασκαρα και κονσιλερ κατω απο τα ματια μου και πηρα το κινητο μου, τα κλειδια μου, το πορτοφολι μου και τα ακουστικα μου για καθε ενδεχομενο, εφοσον ειναι γνωστο οτι δεν φευγω πουε χωρις αυτα.

Heartbreak Girl (Greek Fanfiction with 5sos & 1D)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang