Κεφαλαιο 53

256 30 2
                                    


Α: Λουκ, σταματα! Ειπα κλωτσωντας του το χερι, το οποιο αρχισε να με γαργαλα ενα τεταρτο πιο πριν και ακομα συνεχιζε. Προσπαθουσα ανωφελα να τον κανω να σταματησει, λες και δεν ξερω οτι φερεται σαν μικρο παιδι ολη την διαρκεια της ημερα. Ηταν ακομα πρωι και δεν ειχα καμια ορεξη να αφησω τον Λουκ να παιζει μαζι μου καθως εγω κοιμομουν.

Λ: Γιατι; Ξενερωτη!

Α: Λουκ! Ειπα και σηκωθηκα νευριασμενη απο το κρεβατι, κατευθυνομενη προς το σαλονι. Πηρα μαζι μου το μαξιλαρι μου και ξαπλωσα στον τεραστιο μας καναπε για να μεινω λιγο ησυχη. Αλλα ματαια! Μετα απο λιγο τον ακουσα να κατεβαινει τις σκαλες και ξαπλωσε διπλα μου.

Λ: Γιατι εφυγες; Με ρωτησε απορημενος και απλωσε τα χερια του τριγυρω μου.

Α: Με εκνευριζεις! Θελω να κοιμηθω και με γαργαλας για ενα ολοκληρο τεταρτο! Του απαντησα εκνευρισμενη και γυρισα πλευρα για να αντικριζω τον τοιχο και οχι αυτον. Δεν ειπε τιποτα παραπανω, απλα συνεχισε να καθετε διπλα μου χωρις να μιλα.

Α: Λουκ, συγγνωμη... Ειπα μετανιωμενη και γυρισα για αλλη μια φορα πλευρα, για να μπορω να τον κοιτω. Δεν εκανε καν τον κοπο να με κοιταξει, απλα συνεχισε να κοιτα το περαν. Τον πλησιασα περισσοτερο και τοποθετησα το κεφαλι μου στο θωρακα του, καθως περασα τα δαχτυλα τον χεριων μου αναμεσα απο τα δικα του.

Λ: Το ξερεις οτι σ'αγαπω, ετσι; Ειπε κοιτωντας τα χερια μας τα οποια ειχαν μπερδευτει μεταξυ τους και χαμογελασα πλατια.

Α: Φυσικα και το ξερω. Απαντησα και του εδωσα ενα απαλο φιλι στο μαγουλο, καθως εκλεισα τα ματια μου.

Λ: Και ξερεις οτι αυτο σημαινει για παντα, ετσι; Ρωτησε και εστρεψε το βλεμμα του στα ματια μου, καθως αρχισε να χαϊδευει απαλα το μαλλι μου .

Α: Τι επαθες; Τον ρωτησα, κοιτωντας τον και γελασα αθορυβα. Ηταν περιεργο να κανουμε τετοιες συζητησεις, βασικα ητεν περιεργο για μενα. Δεν ημουν ο τυπος ο οποιος κανει τετοιες συζητησης, παρολο που μου αρεσει πολυ να φερεται τοσο γλυκα.

Λ: Τιποτα, απλως ηθελα να τσεκαρω αμα ηξερες οτι σ'αγαπω πολυ. Απαντησε και μου φιλησε το μετωπο. Το βλεμμα του αυτην την στιγμη ηταν τοσο πολυτιμο, τοσο γλυκο. Δεν τον ειχα ξαναδει να με κοιτα ετσι. Το συνεσθημα που ενιωθα αυτην την στιγμη ηταν περιεργο, λες και κερδισα κατι πολυ σημαντικο. Μα ηταν σημαντικο, κερδισα την αγαπη του...

Heartbreak Girl (Greek Fanfiction with 5sos & 1D)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora