18. +18

137 8 1
                                    

Én esküszöm megpróbáltam( szívére teszi a kezét) de nem értek én  el ezt nézzétek el nekem...

Jó olvasást hozzá <3



Nik-nek másnap már az irodájában kellet lennie így alig maradt ideje össze szedni magát, his

lassan egy napja ért csak haza szomorú küldetéséről de annak kis a felét részegen fetrengve töltötte mert csak így tudta csillapítani lelke háborgó tengerét.

Draco bágyadtan ébredt a két férfi között és óvatosan adott nekik egy-egy puszit a homlokukra majd halkan kisomfordált a fürdőbe,hogy elvégezze a reggeli dolgait vagy fél órát tollászkodott a fürdőszobában mire elégedett volt a külsöjével. Sokkal nyugodtabb volt,hogy Nik és Harry itthon voltak.

Éppen a konyhában pakolászott mikor kezeket érzett meg a derekán és élvezettel simult bele az ölelésbe és mélyen beszívta az enyhén dohányfüstös férfias illatot mely azonnal felkorbácsolta a másik kedélyeit.

Nik halkan felkuncogott majd egyik kezét Draco hasa alá vezette és beférkőzött annak köntöse alá és még ő volt meglepődve,hogy párja nem viselt alsót sőt semmilyen ruhát.

Draco halkan felkuncogott mert tudta most is sikerült férje előtt egy lépéssel járni.

- Csak nem rám vártál ilyen felkészülten?- suttogta Nik Draco halántékára aki erre csak a száját nyalta meg majd lassan Nik felé fordult.

- Áh dehogy én csak lusta voltam felöltözni...- mondta Draco incselkedve és direkt úgy fordulva egyet,hogy a már így is laza köntöse lecsússzon az egyik válláról. Nik ekkor érezte meg Draco mámorítóan édes illatát ami keveredett egy kis fenyő aromával. Nik már a gondolatól is merevedni kezdett és Draco sem volt tétlen már is felfedező útra indult kezeivel férje izmos testén.

Majd végre valahára csókot váltottak és közben az altestük teljesen összeért gy eléggé érezhették egymás sürgető vágyát.

- Hogyan szeretnéd?- kérdezte Nik Dracot a vendég szoba fele vezetve,hogy azért mégse ébresszék fel az alvó Harryt.

Draco az ágyra huppant,és incselkedően vette le magáról a testét fedő köntöst.

- Úgy mint régen a gyerekek előtt,mikor még nem számított semmi...- jelentette ki Draco és eldőlt az ágyon hagyva,hogy Nik felé másszon és csókok sokaságával borítsa be az egész testét.

Draco már így is nyöszörgött a másik érintése alatt,de ekkor Nik bevetette azt az ősrégi trükköt amit már hosszú hosszú idők óta alkalmaztak. Otthagyta Dracot felizgulva az ágyon majd kisietett a konyhába egy pohár italért.

Mikor vissza ért Draco menten megnyugodott.

- Mivel most várandós vagy egy csomó dolgot nem csinálhatunk de ezt az egyet igen. - mondta majd vissza döntötte a másikat az ágyra a pohár italt meg elkezdte rácsurgatni annak hófehér mellkasára ami kis patakként folyt el egészen Draco kulcscsontjába.

- Áh már emlékszem ez olyan jó volt régen.- nyögte hangosan Darco mert Nik már ekkor a már most érzékeny mellbimbóit ingerelte a nyelvével. Nik tulajdon képen Darco testéről itta meg a pohár italt.

Draco már haladt is volna tovább így Nik ajkai után kapott és másik kezével már a másik alsó nadrágjában matatott. Nik egyre lejjebb halad és közben elmormolt egy hasznos varázsigét mire Draco lassan kezdett el kitágulni és még nedvesedett is az alfele.

Harry nyújtózkodva ébredt egy elég erős reggeli merevedéssel a lábai között amit nem is csodált hisz mikor már teljesen magához tért meghallotta Draco angyali nyögéseit melyek a vendég szobából szűrődtek ki.

Harry gyorsan rendbe szedte magát és halkan a szoba fele lépkedett,az ajtó sem volt csukva így ez meghívó volt számára,hogy csatlakozzon.

Draco már négykézláb volt Nik meg mögötte térdelt és az ujjait merítette el éppen Draco félgömbjei között.

- Csatlakozhatom?- kérdezte buján Harry végig nézve a két felizgult férfin majd közelebb sétált.

- Csókolj meg Harry!- mondta szinte felsikoltva Draco mert Nik pont akkor találta el ujjaival a legérzékenyebb pontját.

Harry eleget is tett ennek a kérésnek de előtte még két nagypárnát tett Draco mellkasa illetve a hasa alá,hogy ne fájduljon meg a háta amit már is Draco egy hatalmas sóhajjal díjazott.

Harry végre megcsókolhatta a szőkét .

- Készen vagy Draco?- kérdezte Nik az oldalát simogatva.

Draco hirtelen még vörösebb lett,és hirtelen oldalra kapta a fejét mire Harry hangosan felnevetett.

- Na ki vele mit szeretnél szépségem?- fordította vissza maguk felé a fejét de már a másik tekintetéből tudta mit szeretne.

- Draco de terhes vagy úgy nem lehet...- Harry nem tudta végig mondani, mert Draco belé fojtotta a szót.

- De csak még négy hónapos ... de finomnak kell lennetek...

- Ohh szóval innen fúj a szél!- nyalta meg a száját Nik és segített fel Dracot az eddigi helyzetéből és hagyta Harry hagy feküdjön a hátára.

Draco tudta,hogy nyert ügye van de benne volt egy kis félsz is hisz legalább 3 éve nem csinálták így,hogy egyszerre ketten fogják öt kitölteni.

- Biztos így akarod?- lepődött meg egy pillanatra Harry már háton fekve De Draco már a szabad kezével elkezdte magába vezetni Harry nemességét egy hosszú nyögést kiváltva mindkettőjükből. Nem telt bele 10 percbe és csatlakozott Nik is Harry mellé... Draco már nem tudott a világáról mire a két férje elélvezett külön külön de jó maga rekordot döntött a hármas szám jegyében.

*

Már mindhárman az ágyon feküdtek kimerülve hatalmas mosollyal az arcukon.

- Jól vagy?- kérdezte egyszerre Nik és Harry

- Soha jobban. Ha nem lennék terhes, akkor most még nem menekülnétek...- mondta sóhajtva Draco majd lehunyta a szemit.

- Ja ha nem lennél terhes most megint teherbe ejtettünk volna!- nevetett fel a mellette fekvő két férfi és még le is pacsiztak ezzel megdicsérve magukat.

- Ha nem lennénk évek óta házasok akkor azt hinném csak egy alkalomra kelletem..

- Sosem gondoltunk ilyenre Draco! De miért jut ilyen az eszedbe? Csak nem hiányoznak a fiúk?- kérdezte Harry de már tudták a választ mert Draco halkan kezdett sírdogálni mire mind a ketten megölelték és igy nyomta el öket az álom.

 Draco már tudta ha lesz alkalma meglátogatja a fiúkat ha törik ha szakad....

Lehulló Virágszirom/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /2.könyv/Where stories live. Discover now