És itt is lenne a várva várt első fejezet igaz más címmel, de a történet ugyan az maradt. El is mondom miért...
Eleinte csak George szemszögéből lett volna megírva ha igy maradt volna helyén való lett volna cím de nem akartam kihagyni Harry'Draco'Nik fiait a történetből igy ez lett a végleges címe és remélem igy is szeretni fogjátok.
Az előző történetünk végezte után járunk 6 évvel de mi is történt ez idő alatt?
A fiúk már lassacskán betöltik a 11.életévüket de itt sem ment minden zökkenőmentesen.
George folyton a bátyja árnyékában élt sokszor elgondolkodott azon vajon ö is ér e annyit mint a bátyja? Az állandó hasonlítgatás már az agyára ment.
Édes anyja folyton oroszul beszélt vele ami nagyon idegesítő volt számára és még ott volt anyjának volt férjének a szeretője is aki nagyon rendes ember volt holott ö is tudta mi történt mielőtt megfogant volna.
Tudta bátyjának két férje is van Nik és Harry egyszerre ezt igy gyerekként nehéz volt megemésztenie.
Dante és Leónt szinte testvéreikként kezelte nagyon sok időt töltöttek együtt.
De mi a helyzet Draco családjában?
DRACO :
Draco továbbra is boldog volt a két férje mellet szinte zavartalan volt az életük egészen addig míg talán León akkor lehetett 8 éves mikor egyik este lefekvésnél megkérdezte.
-Apuci nekem miért van két apukám?-Duruzsolta León apja szemébe nézve.
Draconak soha nem fordult meg a fejében, hogy fiai ezt a kérdést valaha is felteszik de tudta erre most őszintén válaszolnia kell mert tudta ők nem éppen a megszokott család modellt képezik.
Igy leült León ágyára és Dantét is maga mellé hívta.
-Tudjátok a szerelem egy igen különös és néha kegyetlen dolog tud lenni! De vannak olyan szerencsések mit az apukáitok, hogy igaz nem zökkenő mentesen de az élet össze sodort minket! - Mondta Draco vissza emlékezve arra sok szörnyűségre amit akkor érzett mikor Nik itt hagyta öt de mivel ö úgy tudta, hogy szeretett férje meghalt igy a gyász fájdalma még mindig ott élt a szívében és minden este hálát adott, hogy az két férfi mellet hajtathatja álomra fejét akiket igazán szerét. Aztán eszébe jutott Harry felejthetetlen első csókja amiért annyit epekedik.
-De Apuci azt értem, hogy ikrek vagyunk Leónnal de mi akkor, hogy lettünk hisz két apukánk van? És te is fiú vagy? - kérdezett komolyan Dante.
Draco hatalmas levegőt vett és megfogalmazta a válaszát.
-Ti a hármunk szerelmének gyümölcsei vagytok, 9 hónapig itt voltatok a hasamban és nagyon vártunk titeket. Igaz, hogy csak egyikőtökkel számoltunk de igy legalább mindkét szerelmemtől vagytok. A többit majd akkor magyarázom el ha nagyok lesztek! De most már alvás! - mondta Draco majd egy egy jóét puszit adva fiainak hagyta őket elaludni majd nagyot sóhajtva lépett ki a szobából.
A nappaliban élete szerelmei varázsló sakkoztak és amint megérezték a jelenlétét mindketten rá figyeltek.
Ugyan azzal az áhítattal és csodálattal mint évekkel ezelőtt hiszen nem változott sokat csak a csípője lett kicsit szélesebb a szülés miatt.
-Elaludtak? - kérdezte Harry Dracot majd ölelésben részesíti szerelmét.
-Hosszú volt a mai nap! - mondta kissé szomorkásan Draco. - És a fiúk arról kíváncsiskodtak, hogy miért van lét apukájuk és a többi.
Nik is felkelt az asztaltól és Draco felé lépett aki a kezét nyújtotta felé.
-Előbb utóbb igy is meg fogják tudni a történetünket a hármunk szerelmét... - suttogta Nik és szerelmesen nézett az ölelkező párra.
-Olyan furcsa lesz majd ha iskolába fognak menni üres lesz a ház. - panaszkodott Draco.
-Ezen könnyen segíthetünk! - mondta Harry kajánul összenézve Nikkel.
Draco nagyot csapott mindkettőjük vállára.
-Ti is tudjátok, hogy az egyszeri alkalom volt, hogy a fiúk megfogantak az csak is a véletlen művé... Csak egy babára számoltam de igy legalább mindkettőtök gyerekét is kihordhattam. - mondta Draco nagyon gesztikulálva majd az italos szekrény felé vette az irányt.
A két férfi egymásra nézett mert jól tudták ha Draco iszik kivános lesz a kelleténél is jobban. Bár Draco csak lazítani akart egy kicsit a fárasztó mai nap után.
-Kértek egy pohárral? - kérdezte Draco meg lebbentve a kezében az italos üveget.
Egymásra néztek majd elvonultak majd a hálószoba ajtaja halkan illeszkedett vissza a tokjába.
Draco az ágyra ült férjeire nézett vágyakozó tekintettel.
-Olyan rég szeretkeztünk! - panaszkodott Draco majd vetkőzni kezdett.
-2 nap iszonyú hosszú idő... - mondta Harry majd a pálcát lendítve elsötétített a szobát.
Ugyan ebben az időben a Malfoy kúriában:
George:
George már a lefekvéshez készülődött és igy 8 éves fejjel a mai nap kellet szembe süljön azzal a ténnyel amire soha eddigi élete során nem volt gondja.
*
-Anya ugye én Jákow fia vagyok? - kérdezte George az ebédlő asztalnál.
Narcissa keze megállt az evésben és rá kellet jönnie ezen kérdés alól nem térhet ki.
-Igen az ö fia vagy ö a biológia apád mivel Luciussal nem tudtunk elválni igy kénytelen vagy a Malfoy nevet viselni sajnálom kincsem! - hajtotta le a fejét az asszony.
George erre nem tudott mit felelni de lehatározta ö nem fog a féltestvér bátyja árnyékában élni soha többet...
Vissza a jelenbe:
A hajnali csöndet három bagoly szárnyának suhogása törte meg és ez a hang jelezte a három várva várt levél érkezését.
Ez lett volna az első fejezet afelé kis össze foglaló fejezet remélem tetszett nektek.
ESTÁS LEYENDO
Lehulló Virágszirom/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /2.könyv/
FanficA fájdalom virágai 2.kötet Draco,Nik és Harry látszólag boldogan élik a minden napjaikat az Ikrek már iskolába készülnek de vajon be fogja árnyékolni a jövőjüket a szüleik kapcsolata? Boritó.: @HirondelleNoire_