Sziasztok van itt még valaki? 😀Ha igen akkor jó olvasást😻
Harry nagyon érezte a vesztét a fiukkal való beszélgetés miatt de tudta túl kell esnie rajta hiszen ez mind az ötük érdeke így vacsora után ő indult el lefektetni a fiúkat aludni.
Mikor a szobájukba lépett a két "csöppség" ha lehetett volna még igy nevezni őket nem csak gondolatban,már éppen indultak az ágyba.
- Gyertek ide egy picit beszélni szeretnék veletek valami nagyon fontos dologról!- ült le a szőnyegre Harry mire csak értetlen pillantásokat kapott.
- Nem az én ötletem volt!-kiáltott fel hirtelen León és védekezőileg felemelte kezeit a magasba mire Harry hangosan felnevetett.
- Nincsen baj,csak mivel ma holnap iskolába mentek nem árt egyest mást tudnotok a szerelemről...- mondta Harry elcsukló hanggal hiszen annak idején öt sem világosították fel a "szülei".
-Ah szóval most jön a méhecskés és a virágos történet,hogy a méh rá szállt a virágra...- nevetett fel León mire Dante háton csapta testvérét.
- Figyelj oda mert szexuális felvirágosítást akar apa tartani nekünk!- mondta komolyan Dante.- Apáék nem hiszem,hogy idő előtt nagyszülők szeretnének lenni!
Harry szemei tányér nagyságúra tágultak és csak enyhén volt meglepődve az elhangzó párbeszéd hallatán.
- Oké ,akkor ezt a részt átugorhatjuk szóval igaz ti még fiatalok vagytok De ezekkel a dolgokkal akkor is tisztában kell lenni,ha arra kerül a sor akkor nagyon oda kell figyelni mert könnyen beüt a baj!- magyarázta Harry.
Még egy ideig beszélgettek a témáról Dante sokkal aktívabban kérdezett mint León de ö is volt a szégyenlősebb de megkönnyebbült,hogy túl lettek rajta és mehetett.
*
-Na hogy ment?- lépett Nik Harry háta mögé és kezdte el masszírozni annak vállát mire Harry egy hatalmas sóhaj közepette engedte ki a felgyülemlett feszültséget.
-Életem legkínosabb beszélgetése volt de hála Merlynek nem nagyon kellet elmagyarázzam a dolgokat és ennek nagyon örülök aztán majd kiderül.- mondta mosolyogva Harry egyre jobban ellazulva a másik kezei miatt.
Draco míg a két párja beszélgetett ő a fürdőbe ment és levetkőzött és a tükörben nézegette magát és elkapta őt egy furcsa érzés ami a szíve legmélyéről fakadt így hirtelen ötlettől vezérelve oldalt állt a tükörnek majd hasára simította a kezeit majd megsimogatta azt mintha pocaklakója lenne de tudta nem lehet és ez keserűséggel töltötte meg a szívét.
- Biztos csak azért érzek így mert a fiúk hamarosan ki repülnek...- motyogta maga elé Draco majd vetett magára még egy pillantást majd elmerült egy hatalmas kádnyi vízben.
Pár perc után kopogás hangja ébresztette fel a gondolkodásból.
- Szabad!- kiáltott ki Draco mire az ajtó egy halk nyikordulással nyílt ki majd egy pucér Harry lépett be rajta hatalmas mosollyal az arcán.
- Csatlakozhatom?- szélesedett ki Harry mosolya mikor Draco odébb csúszott a kádban.
- Nik?- kérdezte Draco mire Harry sejtelmesen elmosolyodott.
- Nik már az igazak álmát alussza ki is merült aztán elaludt.-magyarázta Harry majd ö is elmerült a habok között és a mellkasára húzta Dracot.
-Szóval akkor szexeltetek egy jót nélkülem?-mondta Draco tetetett szomorúsággal és még a kezeit is maga elé húzta.
- Ő kezdett el masszírozni én meg csak hagytam.-nevettet fel Harry majd simogatni kezdte Draco fehér bőrét mire az enyhén sóhajtozni kezdett a másik érintésére majd a csókok hatására átváltott nyögésekre.
-Halkabban!-csitította Harry Dracot aki már önkívületi állapotban volt és szinte még a szemei is fenn akadtak miután Draco átlépte a gyönyör kapuját Harry keze által.
- Mióta vagy te ilyen érzékeny hm?- kérdezte Harry a még mindig szuszogó Dracot aki próbálta rendezni a levegő vételét.
- Nem tudom,akkor volt ez mikor még a fiukkal voltam terhes..- mondta ki Draco és még a szemei is kipattantattak.
-Holnap te és Nik is benn lesztek a minisztériumban?- kérdezte Draco így próbálva terelni a témát majd törölközni kezdett.
- Igen a fiukra meg Narcissa fog vigyázni így tudsz nyugodtan bepakolni a fiuk bőröndjébe hisz már hétfőn indulnak is.- mondta Harry majd egy puszit nyomva a másik fejére lépett ki a párás helyiségből. Dracot megint elkapta egy furcsa érzés és megint a tükör elé állt majd döntésre jutott holnap úgy is egyedül lesz így elhatározta,hogy meglátogatja a kórházat és azon belül a régi orvosát is.
Draco ezen gondolatok közepette hajtotta álomra fejét az ágyra mászva majd süllyedt az álmok birodalmába.
*
A másnap reggeli is rosszul léttel indult de most senki nem vette észre ami kicsit nyugtatólag hatott Dracora és így mehetett is reggelit készíteni majd egy egy csókot adva Niknek és Harrynek búcsúzott el tőlük és már csak anyját várta aki fél órán belül meg is érkezett a fiukért.
Miután a ház teljesen kiürült kissé megnyugodott és ö is útnak indult majd le jelentkezett a recepción és kezdetét vette a hosszú hosszú idegőrlő várakozás.Draco minél előbb választ akart a kérdéseire de az óra mutatója mintha meg állt volna. Húsz hosszú perc után egy ismerős arc bukkant fel az ajtóból és szélesen mosolyogva köszönt miközben kiengedte a bent lévő pácienst és Draco automatikusan a nő gömbölyű hasára nézett vágyakozóan.
- Áh Mr.Malfoy kérem fáradjon be!- állt félre az ajtóból az orvos ezzel kizökkentve őt a gondolkodásból.
- Üdvözlöm!- válaszolt Draco majd bent az egyik széken foglalt helyet és várta,hogy az orvos is ezt tegye.
- Minek köszönhetem a látogatásod?-kérdezte az orvos vizslató szemekkel nézve Dracot.
Draco megköszörülte a torkát és bele kezdett a mondandójába.
- Nos rengeteg változást észleltem magamon,rosszul lét hányinger és folyamatosan úgy érzem magam mintha megint várandós lennék de persze tudom,hogy nem lehetek az.- mondta Draco kissé előre dőlve és csak reménykedni tudott abban,hogy az orvos tud valami kézzel foghatóval szolgálni.
- Figyelj Draco tudom,hogy annak idején azt mondtam,hogy nem lehetsz újra az de itt most az a kérdés,hogy TE szeretnél e újra terhes lenni.-mondta hümmögve az orvos kissé előre dőlve a székében és karba tette a kezeit.
- Én igen de nem vagyok benne biztos,hogy Nik és Harry szeretnének e gyereket.-mondta Draco lehangoltan.
- Nos kicsi az esélye de azért minden féle képen meg szeretnélek vizsgálni rendeben?- mondta az orvos majd egy pálca intéssel Draco elé varázsolt egy kis minta vételi poharat így azzal együtt Draco remegő léptekkel indult el a mosdó felé.
Miután végzett az orvos az ágy felé mutatott,hogy feküdjön fel míg ö öntött valami kis folyadékot a mintához majd ismét Draco felé fordult aki már csupasz hasassal feküdt az ágyon.
Az orvos vizsgálni kezdte majd pár perc múlva vissza fordult a kis pohárhoz ami már el is színeződött de ezt Draco nem tudta mire vélni.
-Nos Doktor úr mi a diagnózis?- kérdezte remegő hangon Draco már fel öltözve várta a választ.
VOUS LISEZ
Lehulló Virágszirom/𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱 /2.könyv/
FanfictionA fájdalom virágai 2.kötet Draco,Nik és Harry látszólag boldogan élik a minden napjaikat az Ikrek már iskolába készülnek de vajon be fogja árnyékolni a jövőjüket a szüleik kapcsolata? Boritó.: @HirondelleNoire_