Ágyamban össze vissza forgolódva próbálom megtalálni a legkányelmesebb pózt. De mivel nem sikerül igy inkább fel ültem de annyira meg szédültem hogy vissza estem a párnák közé. Mikor oldalra pillantottam meglátáttam egy cetlit és mellette 2 db bogyót.
"Vegyél be"
Majd oda nyúltam a pohár vízhez és be vettem szépen lassan mindkét darab bogyót és igy megszünt a szedűlésem és a fej fájásom is. Kis idő múlva fel álltam és össze készülődtem.Majd az ajtó lassan nyitódni kezdett a fény egyre jobban belepte a szobát, mikor be lépet teljesen az ajtón Diego fekete ruhát viselt és egyáltalán nem volt jó kedve.
-Akkor indulhatunk?-kérdezte.
-De neke nicsmit fel vennem.-mondtam hisz csak az az egy ruhám volt ami tegnap viseltem.
-Nekem kell mindent intéznem?-kérdezte, de a választ meg sem várva el sietett valahova.
Pár percel később már egy kék egyberészes ruhával tért vissza.
-Ezt vedd fel.-paranacsolta.
A volt ruháimat az ágyre tettem és lassan megfordultam és Diego végig engem nézett nem tudtam, hogy már akkor is nézett-e mikor öltöztem vagy csak csupán most nézett. Majd el indult én pepig követtem őt de két lépésell mindig előttem járt. Most egy nem szokásos folyoson mentünk, valamiféle hátsó kijárat lehetett hirtelen ált meg előttem igy volt időm be érni.
-Kabátot is vedd fel.-utasított.
Kinyitotta a nagy ajtót és arcomat megcsapta a hejnali levegő. Egy fekete furgonhoz értünk, majd ő be szállt én meg csak ott álltam.
Ma még be fogsz szállni?-kérdezte ingerülten.
Beültem és bekapcsolta a biztonsági övemet, és a szemem sarkából Diegora néztem. Beindított a kocsit, aztán el is indultunk de fogalama sem volt hogy hova.
-Repülővel megyünk?-szólatam meg halkan.
-Nem Azura, gyalog.-hangjában hallatszót a szarkazmus.
-Franciaországba megyünk, ha nem vetted volna észre most még olaszországban vagyunk.-mondta gúnnyal a hangjában.
-Reptéren sok ember van Diego édesanyám már biztos kerestett.-mondtam.
-Tudod én gazdag vagyok, és így van egy magán repülőm.-mondta mosolyogva.
Majd a kocsival egészem a repölőig hajtott.
-Szállj ki.- mondta és már fel is mentem a repülőre.
Ülj le oda, és kösd be magad.-mutatta Diego.
Erős hányinger kapott el , mintha bármelyik percben el tudtam volna magamat hágyni.
-Rosszul szoktál lenni a repülőn?-kérdezte.
-Nem ültem még repülőn.-néztem a szemeibe.
Majd fel szálltunk és mint egy kis gyerek ugynéztem fentről a tájat.
-Kisasszony hozhatok önnek esetleg valamit?-kérdezte egy középkorú hölgy.
-Egy vízet hozzon neki, mást nem igényel. Viszont én szeretnék egy whiskyt három kocka jéggel.-mondta rá sem nézve a hölgyre.
-Aludj, hosszú lesz az út.-mondta Diego.
Kérését telejesítve álomra húnytam a szememet, és kis idő után már az igazak állmát aludtam.
BẠN ĐANG ĐỌC
Fagyos szerelem
Lãng mạnDiego Moretti nevét egész Olaszország ismeri, a Moretti család birtokában van Olaszország legnagyobb maffia hálózata. Diegotól és családjától az egész ország retteg. Diegonak sose volt könnyű élete, gyermekkorában elvesztette édesanyját ezért kemény...