11

8.4K 136 2
                                    

Miután a földig tiport Diego, megfordított engem és erőszakosan hátra kötözte a kezeimet, hogy véletlenül se tudjak el szökni. Hosszú barna hajamt oldalra tolta a nyakamatól és egy puszit nyomott az érzékeny terűletre. E véget ez egész testemen a hideg áramrázás ként futott végig. Majd a fülemet egy halk kuncogás csapta meg, a szemeim elé hirtelen egy fekete kendő került igy el zárva tőlem a külvilágot egy időre.

-Csak hogy ne tudd hogy hova megyünk.-sugtam a fülembe.

majd rögtön nyílt az ajtó és egy erős kéz fonodott a karom köré és erősen kezdett ki felé ráncigálni. Ahogy ki értünk meg csapta az arcomat a hideg levegő, így kissé vörössé vált. Ahogy a lépcsöhőz értünk n meg csúztam a gyors tempó miatt amit az ismeretlen férfi diktált. Így a térdem a hideg betonon koppant egy hatalmas nagyott, majd a férfi fel rángatott és oda vonszolt sajgó térdel az autóhoz majd be ültetett. Már csak az autó inditására lettem figyelmesaztám már csak arra hogy forgalomba kerültünk. Nem tudom hogy mennyi idő telt el azóta hogy el indultunk, de az ülés számomra egyre kényelmetlenebbé vált az autóban. Aztán kiss idő múlva egy erős kéz meg ragadott és el kezdett ki felé húzni az autóból.

-Itt lesz 4 lépcsőfok, kérlek ne ess el ezért szóltam.-mondta a férfi.

Majd meg emeltem a lábamat igy érezve az első lépcsőfokot, majd szép lassan az utolsó három lépcsőfokot is meg léptem így feljuttva a ház bejáratához. Majd be értünk egy hideg helységbe, ahol parfüm és dohány szag keveredett. Majd tovább sétáltunk, de hirtelen megálltunk és a férfi le vette rólam a kendőt majd el oldozta a kezemet is. Az erős fény kicsit bántotta a szememet, de viszonylag gyorsan hozzá szoktam.

-Ez lesz a szobád!-mutatott rá a férfi a fekete ajtóra.

-A főnök este jön,és mindet el fog neked mondani.-mondta szintén ugyan az a férfi.

Erőtlenül ültem le a kicsi fehér ágyra a szobámban, itt sem volt több minden mint az előző helyen. Szoba falai szép krém színüek voltak, szoba viszonylag rendezett volt. Majd volt egy kis barna ajtó lassan oda léptem hozzá és le nyomtam a kilincset az ajtó hangos nyikorgásba kezdett. Az ajtó mögött egy koszós mosdó volt egy fürdő káddal. Vissza sétáltam az ányamhoz ami szépen be volt ányazva, majd szépen bele feküdtem az ágy tartalmába. Az ajtó nyikorogni kezdett, majd lépteket hallok a szobámban néha meg recseg a régi fehér parketta. Szemeimet gyorsan be hunyom úgy csinálok mint aki aludna, vállam egy kéz fonódik így megfordít engem majd a hasamra érkezem. Szemeimmel gyorsan vizsgálni kezdem, majd meg látom Diego tökéletes férfias arcát, ami kellemtlenül közel van az enyémhez.

-Ülj fel Azura!-monta nekem Diego.

Azonnal tettem amit kért, szembe fordultam vele és a gyöyőrű smaragd zöld szemeibe néztem, amiben teljesen elvesztem.

Na de az a helyzet hogy seki nem keres téged.-mondta nekem, mire én teljesen fal fehérré változtam.

Vissza jövök nem sokára Azura, ne megy sehova nem mint ha bárhová is el tudnál menni.-mondta a férfi majd egy mosoly jelent meg a tökéletes arcán.

Fagyos szerelem Where stories live. Discover now