9

8.9K 163 0
                                    

Nem hittem el amit mondott nekem. Az apámról édesanyám sose így mesélt nekem, sose említette hogy ápám a maffia tagja volt Olaszországban.

-Lopott tőlem! ordította el magét így meg zavarva engem a gondolkodásban.

- Négy millió dollárt vitt el tőlem az apád kedvesem.- modta nekem Diego. Majd hirtelen az asztalon lévő könyveket lesöpörte, ami miatt megugrottam a székben. Nem mondom hogy nem féltem tőle de nem mutathatóm ki hogy mennyire is rettegek tőle valójában. Négy kibasztt évig hoztam helyre azt amit az apád tönkre tett érted?-kérdezte, tőlem idegesen.

-Persze azt a pénzt is el vette ami mindig jött , és magának tulajdonitotta.-nevetett fel gúgyosan. Idegesen fel ált é s az ablakhoz sétált, kezeivel meg támaszkodott a fekete párkányon. Vállai gyorsan emelkedetek fel és le, haja pedog előre hullott. Remegő kezeimre is lábaimra néztem, aik a szokásosnál is fehérebbek voltak. Rajtam keresztül akar bosszút állni apám miatt, a MÚLT miatt. De én semmiről nem tehetek, nem tehetek arról hogy apám ilyen ember volt.

-Szét hullot a családom, az anyám meg halt az apám nevelt fel de sose tekintet rám úgy anyám halála után.-suttogni kezdett, hangja megtört volt és remény vesztett. Ahogyan a szavakat kiejtette a szavakat a száján, a fejemmel őt figyeltem, de nem mozdul továbbra is az ablakon bámult ki. Ha lenne merszem le ütném, de esélyem se lenne ki menekülni innen. Aztán miután el engdtem az apádat érdet cserében megkerestem és megöltem.-fordult felém.

-A szívem hevesen kezdett verni és a szemembe könnygyült.-könyörgött, hogy ne öljem meg, azt mondta hogy oda adott nekem téged és hogy alkút kötöttünk, láttam a szemében a félelmet.-mondta nekem teljesen érzelem mentes arcal.

Sírni kezdtem, a szemeből egymás után folytak ki a sós könny cseppek. Az apám gyilkosával vagyok egy helységben, ő vett el tőlem az apámat miatta hibáztattam hogy elhagyott engem pedig ez sose volt igaz. A levegőm bent szorúlt úgy éreztem hogy megfulladok, oda kaptam a kezem de ez sem segített semmit a bennem kialakúlt helyzeten. A férfi felém kezdett sétálni, és a kezembe nyomott egy üveg vízet amit az asztalról vett le. Fel néztem a férfira akinek a szemében szígort és szánalmatt láttam az apám miatt.

-Nem akarlak még meg ölni.. kellesz a egy-két dologhoz ,élve.-morgott és el vette tőlem a vízet. Majd hirtelen egy kopogás zavarta meg a beszélgetést, és Diego ki is viharzott a szobából.


Fagyos szerelem Where stories live. Discover now